Stranice

1. kolovoza 2014.

Sleek paleta - Arabian Nights

Stigla je još jedna nova limitirana Sleek paleta, naziva Arabian Nights, a pokazala sam ju u prošlom new in postu. Sleek se nešto raspištoljio sa novim paletama u zadnje vrijeme, pa je tako pred malo izašla Rio Rio paleta, također limited edition. Nakon Rio Rio palete koja je "vrištala" bojama, Arabian Nights je totalna suprotnost, prekrasna shimmer i šljokičasta sjenila, tamnih i zagasitih nijansi.









Imena sjenila u paleti su: Scheherazade's Tale, Gold Souk, Aladdin's Lamp, Sultan's Garden, Hocus Pocus, Simbad's Seas, Genie, Black Magic, Stallion, Sorcerer, Valley Of Diamonds, 1001 Nights. Morate priznati da su zanimljiva :)

Scheherazade's Tale - shimmer zlatno-roza nijansa, mekana, pigmentirana
Gold Souk - shimmer sjajna zlatna nijansa, mekana, pigmentirana
Aladdin's Lamp - hladna smeđa shimmer nijansa, mekana, u gornjem redu je najviše pigmentirana od ostalih
Sultan's Garden - zagasita shimmer zelena nijansa, malo je tvrđe teksture, ok pigmentirana ali ne kao prve tri nijanse
Hocus Pocus - šumski shimmer zelena nijansa, mekana, pigmentirana
Simbad's Seas - shimmer plava nijansa koja pomalo iznenadi na swatchu, ispadne malo svjetlija, ali svejedno je mekana i pigmentirana



Genie - je nijansa koja je najviše pigmentirana u cijeloj paleti, za nju je dovoljan samo dodir, tople je shimmer čokoladne boje, mekana
Black Magic - je varijacija između tamnoplave i tamnosive nijanse, ima sitan plavi shimmer u sebi, mekana je i pigmentirana
Stallion - je tamno smeđe-ljubičasta, jedina mat nijansa u cijeloj paleti, malo je manje pigmentirana od ostalih ali je solidna, mekana
Sorcerer - je tamnosivo-ljubičasta nijansa, sa sitnim ljubičastim shimmerom u sebi, mekana i pigmentirana
Valley Of Diamonds - je topla ljubičasta sa zlatnim shimmerom, tvrđe je teksture i mogla bih reći kako je nekako najslabije pigmentirana nijansa u cijeloj paleti, a pola tog zlatnog shimmera otpadne prilikom nanošenja
1001 Nights - kakva bomba od nijanse :D prva paleta koja nema mat crnu nijansu nego shimmer, ali toliko je sitan da ga se jedva kuži, zato pigmentacija je vrh


Swatchevi su svi napravljeni bez ikakve baze ispod. Paleta je kupljena na Sleek stranici. Ja sam zbilja zadovoljna s njom, prekrasna paleta za različiti smokey :)

Hoćete li nabaviti ovu paletu? :)

Kiss
Talisha

22 komentara:

  1. Narucila sam ju danas nakon tvog new in posta :D prekrasna mi je!

    OdgovoriIzbriši
  2. A daj! :D Sad još više ne mogu dočekati da stigne! :D A odmah me privukla imenom pošto sam i trbušna plesačica :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, brzo ce stic ;) da, totalno mi paleta ide uz tebe, bas me zanima sto ces ti rec o njoj kad ti stigne :)

      Izbriši
    2. Ne sumnjam da ću imati samo riječi hvale kao i za sve Sleek palete :D

      Izbriši
  3. wow, paleta izgleda predobro :D
    opet su me oborili nazivi nijansi :D
    mislim da si sad mirna sa kreiranjem večernjih lookova jedno duže vrijeme :)
    kupila bih paletu zbog swatcheva na drugoj slici, veliki sam obožavatelj tamnih, vamp boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha znas da jesam, rijetko se nalaze ovakve tamne a lijepe nijanse :) drugi red je totalno vamp :)

      Izbriši
  4. Prekrasna paleta i nazivi nijansi su super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sleek je ovog puta zbilja bio inventivan u nazivima sjenila :D

      Izbriši
  5. E pa definitivno i meni treba Sleek paleta :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova paleta ima baš sve boje koje volim! neću je kupiti jer sam se zatrpala sa paletama...treba sve to potrošiti!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zapalila sam se za nju kad sam vidjela ovaj tvoj post i jučer sam ju naručila. Prekrasna je i ima više manje sve shimmer nijanse koje bi mi mogle zatrebati. *.* Hvala na recenziji! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je drago da ti se svidja, bit ces prezadovoljna kad ti stigne :))

      Izbriši
  8. boje su savršene. nema druge nego pod hitno kupit limitirane palete. još samo da dođe taj povrat poreza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno je prekrasna, pozuri se prije nego nestane :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...