Stranice

28. ožujka 2016.

Mini recenzije - Korejska kozmetika

Korejska kozmetika se već pomalo uvukla i na naše prostore, sve više blogerica i youtuberica govori i korejskim proizvodima. Sve ovo što vidite danas na policama drogerija je nešto što je korejska kozmetika proizvela već godinama prije i ostali su preuzeli ideje od njih. Najpoznatiji su po raznolikim BB i CC kremama, maskama i stvarčicama za mitesere. U ovom postu vam donosim neke stvari koje redovito koristim pa da podijelim dojmove sa vama, a naravno da će biti i nastavak ovog posta jer sam još neke druge stvarčice naručila. Ove BB kreme redovito koristim i prilagođene su za osobe koje su svijetle puti, te uz njih uvijek koristim puder u kamenu za fiksiranje.


Prije nego počnem nabrajati kremice, htjela bih vam pokazati zašto je korejska kozmetika još super - jer se uz svaku narudžbu dobiju svakakvi zanimljivi testeri :D Ova hrpica je ono što sam ja do sada skupila :D
  

Započet ću sa BB kremom koju sam već recenzirala ovdje na blogu ali mi je najdraža od cijele ekipe i htjela sam opet reći par riječi o njoj, radi se o Holika Bolika BB Aqua (recenzija) sa PF +30. Osim što su ove kreme dobile novo ruho, sve ostalo se u njima nije mijenjalo. Aqua verziju najviše volim od svih jer je lagana, lijepo se razmazuje, svijetle je boje i lagane do srednje prekrivenosti. Ukoliko mi lice ima kakvu nepravilnost taj dan to riješim dodatno korektorom. BB kremu uopće ne osjećam na licu i odlična je za mješovitu kožu jer ne ističe suhe dijelove na licu, a opet nije teška za masne dijelove. Pakiranje sadrži 30 ml proizvoda.


Moj veliki favorit koji uvijek ponovo kupujem je Lioele Beyond The Solution BB krema. Osim što ova BB krema ima čak 50 ml u sebi, obožavam njezino doziranje na pumpicu. Ova krema ne sadrži SPF zbog čega sam ju i uzela, jer sve moje ostale BB kreme ga sadrže, tako da meni ovo služi kao večernja BB krema jer i da me netko slika znam da nema problema jer neću bit bijela u licu. Ima srednje prekrivanje, na prvo mazanje djeluje pomalo sivkasto na licu ali čim se izblenda odlično se stopi s kožom, jedino mi je za mrvicu tamnija zimi zato ju koristim samo kao večernju BB kremu. Preporučila bih ju svim tipovima kože.


Lioele Triple The Solution BB krema sadrži SPF +30 i malo je gušće teksture od svoje sestre Beyond The Solution. Pakiranje je isto, samo je ovdje čep mutnije plastike, no velikih 50 ml je također prisutno. Kako je gušće teksture treba  ju više razmazati no jednom kad sjedne na lice odlično će se stopiti. Prekrivanje je srednje do jače, djeluje hidratantno pošto sadrži hijaluornsku kiselinu, ne ističe suhe dijelove i preporučila bih ju svim tipovima kože. 


Lioele Dollish Cera-V CC krema je moje ovogodišnje otkriće! Krema sadrži SPF +34, u sebi ima 30 ml proizvoda i potpuno je neke bijele boje dok je sama za sebe, a prilikom trljanja u kožu počinje se prilagođavati boji kože. Ovo mi je prvi ovakav proizvod, znam da Loreal ima neku BB kremu na takav način. Krema je lagana, lijepo se razmazuje, iz bijele prelazi u boju kože i ima srednje do jako prekrivanje. Moram priznati da je jako hidratantna i preporučila bih ju onima sa suhom kožom, masnokošci bi mogli imati problema sa njom. Meni paše sada po zimi, samo moram paziti da ne pretjeram sa količinom.


Evo i swatchevi navedenih BB i CC krema.



Lioele Dollish CC krema se kod trljanja u kožu potpuno stopi sa bojom kože, no namijenjena je samo svijetlim tipovima kože, tamni bi možda mogli imati problema s njom. Vidi se mala razlika u nijansi kod Lioele BB krema, Beyond The Solution je mrvicu tamnija. Sve 4 kreme su pogodne za neutralni ton i imaju miris koji se nakon aplikacije izgubi. Neka vas ne prestraše boje, namijenjene su svijetloj koži te se odlično prilagode iako na prvu možda boja izgleda drugačija.

Zadnji je proizvod protiv mitesera, naziva Holika Holika Pig Nose gel za masažu nosa koji djeluje na mitesere. Gelaste i pomalo ljepljive teksture, sadrži 30 ml proizvoda i na bazi maslinovog ulja je, limuna i aloe vere. Gel se umasira na područja gdje se nalaze miteseri i ostavi da djeluje 5 min. Ovo je gel tako da se ne stvrdne kod čekanja, samo malo osjećate zatezanje ako radite grimase na licu. Ispire se običnom vodom i ja sam pritom još koristila Bipinu silikonsku četkicu da to dobro sve počistim i skinem. Moj problem je što to ne radim češće pa rezultati nisu ogromni, ali neke stvari ovaj gel zbilja očisti, a ono što me skroz oborilo s nogu je bio osjećaj mekanog nosa nakon tretmana, čovječe nikad u životu nisam imala mekši nos kao nakon ovog gela :D Nisam sigurna ako bi svima pasao, ali tko voli isprobavati nove stvari neka si ga uzme. Ja sam naručila i Pig Nose trakice za mitesere pa ću vidjeti što je bolje :)



Sve ove stvari sam kupila na Ebayu ali od korejskih sellera, obratite pozornost da kupujete direktno od korejskih sellera. Postoje i korejske stranice koje isto prodaju pa samo odaberite što vam više paše. Moja koža je jako osjetljiva, reagira odmah u obliku crvenila i raznih nepravilnosti, a niti jedna od ovih BB i CC krema mi nije napravila nikakav nered na licu. Evo i okvirnih cijena:

Holika Holika BB Aqua - oko 5-6 dolara
Lioele Beyond The Solution - oko 12 dolara
Lioele Triple The Solution - oko 18 dolara
Lioele Dollish Cera-V CC - oko 16 dolara
Holika Holika Pig Nose gel - oko 5-6 dolara

Jeste li probali što od korejske kozmetike? Imate li mi vi za preporučiti koji zanimljiv proizvod? :)

Kiss
Talisha

42 komentara:

  1. Ništa nisam probala...ništa....stalno nešto gledam i nikad naručiti.... a i ptice na grani više znaju da su odlični proizvodi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda ti je sada pravo vrijeme da nesto isprobas, makar jednu bb kremu :))

      Izbriši
  2. Uvijek mi je drago pročitati recenziju korejske kozmetike jer s njom imam samo dobra iskustva, a kod nas se ne piše dovoljno o njoj. Već godinama koristim Missha Perfect Cover BB kremu i odlična mi je, a dobri su mi i Skinfood proizvodi. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ja nikako da probam nesto od mishe :D ja sam se skroz navukla na korejske bb kreme vec sigurno 3-4 godine :D

      Izbriši
  3. Baš me zanimao ovaj gel protiv mitesera i čekam usporedbu s trakicama! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trakice sam tek narucila, one u 3 koraka, bas me zanima sto ce bit od toga :D

      Izbriši
  4. Uuu najs,sviđa mi se kaj ne ističu suhe dijelove jer sam s Misshom znala imati taj problem. Osim Misshe M Perfect Cover probala sam i Skin79 VIP Gold Super Plus. Sljedeća bude jedna od ovih iz tvojeg posta, samo se nemrem odlučiti, sve zvuče odlično :D E da, ak imaš linkove sellera stavi i njih u post, ak nije bed :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Našlaaa kod dobre stare sing-sing-girl :)

      Izbriši
    2. ove mi ne isticu suhe dijelove, to mi je koji put radila samo holika holika essential krema, a i sve ovisi u kakvom mi je stanju koza lica taj dan, varira iz dana u dan :D a ja nikako da probam nesto od mishe i skin79
      evo napisat cu ti sellere od kojih sam ja kupovala: sing-sing-girl, rubyruby76, cosmeticmarket2012 i jolse_cosmetics :)

      Izbriši
  5. Odličan post, kupit cu ovu Aqua bb kremicu za ljeto, kad ju vec tako puno hvališ, a i mislim da ce mi odgovarati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ona mi je odlicna, za sva godisnja doba, a zbilja za 5-6 dolara nemas sta za izgubit :)

      Izbriši
  6. Veliki sam obozavatelj korejske kozmatike i uvijek volim probati nesto novo, nikad ne razocaraju. Potorsila sam puuuuuno pig nose trakica i mogu reci da su daleko najbolje od svih koje sam ikad probala! Obozavam ih i uvijek imam zalihe :P najcesce narucujem s beautynetkorea.com. Velik izbor, brza dostava i puno testera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je cuti od jos nekoga da voli korejsku kozmetiku <3 pig nose trakice su na putu :) vidjela sam stranicu jos davno, ali ja narucujem uvijek sa ebaya, znale su mi stvari dolaziti u roku 7-9 dana, cudo jedno :D i za svaku kupljenu stvar dobijem 2 ili 3 testera, mozda su selleri isti kao na tim webshopovima :D

      Izbriši
  7. jos uvek nisam nista narucila korejsko, a kjako me interesuje, kazu da su njihove BB kreme najbolje

    OdgovoriIzbriši
  8. Imala sam obje Lioele i što se tiče prekrivanja i njege odlične su, ali su mi ipak presive za moj neutralni do žuti ten :/ To me toliko nije smetalo dok se dobro nisam pogledala na danjem svjetlu i bilo je: "Ne." xD Inače me zanima ova Dollish, mogla bi bit ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, da da sive su ali meni to pase, nekako sam se bas nasla sa njima :) mogu ti preporucit od holika holika moisturizing verzija, ja s njom moram pazit jer mi za nijansu toplija pa ju koristim po ljeti zbog boje. a dollish je odlicna, kao kameleon se prilagodjava kozi :D

      Izbriši
  9. ovaj post čekam :D
    SAD idem peglati karticu :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh mjerkam ovu kozmetiku predugo, morat cu sloziti listu pa nek ceka placu :D a mislim da bi i kolegica s bloga nasla nesto za sebe jer muku muci s blijedom puti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam zbilja svijetla, na nekim djelovima i prozirna xD vec oko 3-4 godine samo korejske bb kreme koristim kao podlogu jer se sa puderima nikako nisam mogla naci, pogotovo u boji.

      Izbriši
  11. Još nisam došla u doticaj s ovom kozmetikom al ovo za nosić bi baaš voljela probati :D Haha

    OdgovoriIzbriši
  12. Uuu, odličan post. Ova Holika Holika mi se jako sviđa! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post! Ovu Liole Beyond BB kremu mjerkam vec duze vrijeme, znas li mozda kako bi se ponasala na masnoj kozi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) bez problema, ja imam mjesovitu i dobro se ponasa na mojim masnim i suhim dijelovima. inace sve bb kreme jos dodatno fiksiram puderom u kamenu i to je to :)

      Izbriši
  14. Krajnje mi je vrijeme da ih više ne gledam, nego da si naručim nešto xD
    Ti si kap koja je prelila čašu ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Uh, mjerkam ove kremice :D Mislim da ću naručiti tester neke od Lioele kremica jer me jako zanimaju. TonyMoly sleeping pack tester je i do mene došao i ostavio me bez teksta pa sam si naručila paketić od 10 testera da vidim jesam li zabrijala prije nego što naručim full size. Sad čekam neke korejske stvarčice i dva Naruko proizvoda (Tajvan), koje sam otkrila dok sam pretraživala korejsku kozmetiku. Jedva čekam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pisi o tim stvarcicama kada ih isprobas, mene i ostale stvarcice zanimaju pa sam uvijek u potraznji neceg novog (i drzim se starih isprobanih) :D

      Izbriši
  16. Znači trakice za mitesere! :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Nisam isprobala ništa, ali u budućnosti svakako budem jer volim BB kremice :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Mislim da ću naručiti ovu pig nose tubicu, ali i flastere. Davno sam gledala na nekoj stranici skin food maske, imaju nevjerojatno široku ponudu - od ginsenga do limete. I imam osjećaj da su jako, jaaako dobre. I još nešto, priznajem da sam više poludila za ovim uzorcima, nego za velikim pakiranjima. Obožavam te malene paketiće, kada bi se prodavali, kupovala bih ih stalno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zeznila sam se, nisu skin food maske, već inisfree

      Izbriši
    2. Na ebayu se mogu kupiti i uzorci :))

      Izbriši
    3. joj ja cim vidim ta slatka pakiranja skroz podemonim haha. kao sto azzie kaze pregledaj cijeli ebay, ja sam sve od tamo narucivala od korejskih sellera. meni su pig nose trakice na putu, jedva ih cekam probati kada dodju :)

      Izbriši
  19. odlična recenzija! bacim pogled ponovo na ovaj post kad si budem uzimala bb ili cc kreme

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...