Stranice

29. ožujka 2020.

Empties #32

Ima jedna vrsta postova u kojoj sam redovita, a to je Empties post :) Na veliku sreću mnogima, ovako makar pokažem puno proizvoda u jednom postu uz objašnjenje. Pa krenimo :)


Počinjem sa proizvodima za kosu, od kojih me u zadnje vrijeme jako oduševljavaju Syoss šamponi. Kao što sam vam već u prijašnjim postovima rekla, jako dugo godinama ih nisam koristila i onda sam jednom pukom slučajnosti kupila jedan šampon i zaljubila se ponovno u njih. Ovog puta potrošila sam Renew 7 verziju koja je za vrlo oštećenu kosu. Od balzama sam potrošila Salonplex verziju za tretiranu kosu, a također od Salonplex verzije potrošila sam i masku. Moram reći da su mi se sva tri proizvoda svidjela i da definitivno do daljnjega ostajem na Syoss proizvodima za kosu.
Osmo intenzivna obnavljajuća maska mi je pravo otkriće, da sam si naručila i veliku verziju ove maske. Obnavlja kosu, predivno miriši, radi sve što treba.


Mixa dvofazni odstranjivači su vam već poznati od mog blogovskog pamtivijeka. Mislim da sam do sad mogla već cijelu kuću izgradit sa njihovim praznim bočicama nakon 5 godina uzastupnog korištenja.
Nivea micelarna za osjetljivu kožu je definitivno moja najdraža micelarna koja postoji i redovito je u upotrebi. Preporučam svima koji ju još nisu isprobali da joj daju šansu.
Mixa losion za lice je također jedan od mojih dugovječnih proizvoda. Lijepo uklanja nečistoću s lica i nije agresivan. 
Skintegra Spectra mi je čak druga po redu ali kao što sam već bila navela nakon prve bočice koju potrošila, zamjeram joj jednu stvar a to je što mi lice ofarba u rozo. U pravilu ne bi trebala to raditi ali očito ima nas za koje pravilo ne vrijedi, tako da nakon druge bočice prestajem s kupovinom ovog proizvoda. Inače je dobra i hidratanta kremica za osjetljivu kožu.


Garnier Ultimate Blends je otkriće godine po pitanju kreme za tijelo. Predivno miriši, a osim toga stvarno njeguje jer je namijenjena jako suhoj koži. Šteta što mi nemamo ovu kremu kod nas jer sam ju kupila preko Feelunique stranice. Ako ste u prilici probati ju, imate moje velike preporuke.
Ariana Grande Sweet Like Candy 30 ml edp je nešto famozno! Nisam mislila uopće da će mi se ovaj parfem svidjeti, na kraju sam ga potrošila u roku od manje 2 mjeseca. Tako ženstven, tako sladak, ali u točnoj mjeri, ma pravi parfem koji da ima na sebi neku poznatiju marku svi bi pohrlili po njega. Zato moje preporuke, idite u Bipu ili DM i uzmite ga jer je wow.
Mixa krema za ruke s cold kremom je isto jedan od mojih dugogodišnjih favorita kada sve druge kreme zaštekaju, kada niti jedna mi nije dovoljno dobra da mi skrpa ruke. Ovdje je recenczija.
Treacle Moon Coconut Island je jako dobra krema, lagane teksture, brzo se upija i odlično miriši na kokos.
Aveo... Što reći, blažen onaj koji ga izmislio. Najbolji odstranjivač s acetonom ikad. Ikad!


Pretty Smooth trakice za nos sam kupila preko neke engleske stranice, nažalost se ne mogu sjetiti gdje točno, ali se sjećam da su me došle jako jeftino, oko 1 euro. Pakiranje sadrži 6 trakica koje su na bazi aktivnog ugljena i mogu reći da su stvarno dobre. Ne uspiju izvuć sve moguće, ali dosta toga dohvate.
Terra Naturi je moj dugogodišnji balzam od kojeg se nikada ne odvajam. Jedno vrijeme ga nisam koristila jer ga nisam mogla naći u Mulleru, no sad se ponovno pojavio.
Blistex Reliefe Cream je moje totalno otkriće ove zime. Fantazija od balzama, samo ga se treba koristiti tokom noći jer dosta pušta bijelu boju po usnama i ima jak miris i okus peperminta. Ali kako ovaj balzam regenerira usne tokom noći to je skroz iznenađujuće.
Essence rašpice 2u1 su moje najdraže rašpice. Napominjem da ja imam prirodne nokte, tako da ako tražite odličnu rašpicu koja će vam i dugo trajati, onda vam preporučam ovu definitivno.


Loreal Infaillible 24H puder sam nahvalila već ovdje, pa da se ne ponavljam. Inače i dalje moj najdraži puder i naravno da koristim novu bočicu.
Loreal Paradise maskara je kod mene u upotrebi otkad sam ju otkrila. Ne kupujem uopće druge maskare zbog nje koliko mi je dobra. Grozna sam blogerica, znam.
Kiko longlasting stick iz neke stare LE kolekcije služio mi je kao podloga za sjenila i stvarno je to dobro radio.
Essence Superlast pomada u olovci je i dalje moj favorit za brzinsko popunjavanje obrva a opet da to bude dugotrajno. Ne znam što ću jednog dana ako Essence povuče iz prodaje ovu olovku...


Živio DM i njihove Balea Maxi blazinice koju su definitivno moje najdraže blazinice ikad. Među svim ovim praznim vrećicama je primjerak maxi ali debljih blazinica i moram reći da mi se i te sviđaju jer su još nježnije od ostalih. Do daljnjega nastavljam sa Balea blazinicama.


I to je bilo to od potrošenih proizvoda! Što ste vi trošili u zadnje vrijeme? Imamo li što zajedničko? :)

Kiss
Talisha

1 komentar:

  1. Ariana Grande Sweet Like Candy 30 ml edp je nešto famozno! Nisam mislila uopće da će mi se ovaj parfem svidjeti, na kraju sam ga potrošila u roku od manje 2 mjeseca. Tako ženstven, tako sladak, ali u točnoj mjeri, ma pravi parfem koji da ima na sebi neku poznatiju marku svi bi pohrlili po njega. Zato moje preporuke, idite u Bipu ili DM i uzmite ga jer je wow.
    https://vstsearch.com/valhalla-vst-bundle-crack/
    https://pluginbeasts.com/dearvr-pro-crack/
    https://cloudvst.com/protonvpn-crack-with-license-key-lifetime-free-download-2022/
    https://clickbeautytips.com/best-anti-aging-products-for-acne-prone-skin/
    https://monitorpapa.com/how-to-use-laptop-as-monitor-for-switch/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...