Stranice

17. lipnja 2014.

TheBalm - Hot Mama! & Bahama Mama

Evo mene opet sa TheBalm proizvodima, što ću kad ih volim ;) Nakon recenzije palete Meet Matt(e) Nude ovog puta donosim vam dva vrlo poznata proizvoda: rumenilo Hot Mama i bronzer Bahama Mama. Oboje imaju posebna i preslatka retro pakiranja koja se zatvaraju na magnetić i na poklopcu sa unutarnje strane nalazi se ogledalo. Sad malo slika na suncu :)

Što reći o kartonskom pakiranju, isto što sam bila rekla i za M.M.N. paletu, brzo se prlja, nakon 2 korištenja izgleda ko da sam gazila po njoj, ali ajde, nek im bude :P




Rumenilo Hot Mama je prekrasne koraljne boje sa zlatnim shimmerom u sebi. Nijansa nije toliko neobična, ali je jako lijepa. Na licu djeluje zbilja prekrasno i osvježavajuće, a stapa se sa svim tipovima kože. Meni shimmer ne ulazi u proširene pore. Rumenilo je dosta pigmentirano pa pazite kako ga dozirate da ne bi bilo pretjerivanja s obzirom na shimmer, a osim toga je i malo praškasto. 



Bahama Mama je njihov najpoznatiji bronzer upravo zbog tog blagog hladnog podtona. Budite nježni s njime jer je također pigmentiran. Lijepo se blenda, a na slikama izgleda potpuno mat dok se uživo vidi koja zalutala šljokica u njemu, no to se nimalo ne vidi kada se stavi na lice :)

Sada malo slikice u hladu :)



I na kraju slike swatcheva na suncu :)


Hot Mama i Bahama Mama su iznimno mekane teksture i oboje imaju 7.08 grama proizvoda. Ja sam ih kupila oboje u drogeriji u inozemstvu po cijeni od 15 eura svaki.

Imate li ih već? :)

Kiss 
Talisha

Broj komentara: 12:

  1. Hot Mama je predivno rumenilo. Bronzere ne koristim mnogo, tako da nisam kompetenta da dam svoj komentar na ovaj, ali vjerujem da je odlično, budući da ga svi hvale :) Pakovanja su, kao i obično, krasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hot Mama je stvarno prekrasno rumenilo, u svakom slucaju ga koristim cesce nego Bahama Mama :)

      Izbriši
  2. nemam ih nažalost :/
    bahama mama nije skroz moj tip rumenila, ali vjerujem da prekrasno izgleda :D dok bi ovaj bronzer bilo vrijendo imati :D stvarno bi dobro došao za konturiranje, sjenilo, ma svašta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. danas skoro svaka marka ima peach rumenilo sa zlatnim sljokicama, pa se makar priblizni dupe od hot mame nadje negdje :D a za bronzer istina, super je za konturiranje i kao sjenilo :)

      Izbriši
  3. Bahama Mama mi definitivno treba, a rumenilo je suviše šljokičasto za mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, treba pazit pri doziranju bas zbog sljokica :) a bahamu nabavi prvom prilikom :)

      Izbriši
  4. Bahama je super, a Hot baš i nije moja nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. nemam ni jedan ni drugi, ali Hot Mama mi je dugo već na radaru i mislim da će biti moj :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bahama mama je stvorena za mene, samo treba dobro štediti. Para nigdje :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Hot Mama podsjeća na Sleek Rose Gold rumenilo koje obožavam :D Prave ljetne nijanse!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bahama mama je moj neprezaljeni bronzer hehe :D oba su stvarno lijepa, mislim da se u njih isplati investirati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivna su,još nema ništa od The Balm ali valjda ću ispraviti tu nepravdu.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...