Stranice

1. lipnja 2014.

TheBalm Meet Matt(e) Nude

Danas vam donosim recenziju jedne zanimljive palete za sve ljubitelje mat sjenila. TheBalm je sad već poznata marka, a proslavila se kvalitetnom kozmetikom i skroz zanimljivim retro pakiranjem. TheBalm Meet Matt(e) Nude je prekrasna paleta sa 9 velikih mat sjenila, težine 25.5 g. U paleti nalazi se veliko ogledalo, a pošto je paleta napravljena od kartona, lako ju se može saviti zbog praktičnosti.





Problem kod kartonskog pakiranja je što kod nespretnog uzimanja sjenila, rub oko sjenila se može lako „zamusat“ tj. brže se prlja unutrašnjost palete. Svako sjenilo u paleti ima svoje ime koje je povezano uz stričeka sa naslovne strane :D Sjenila su vrlo mekana na dodir, iznimno pigmentirana ali i malo praškasta, no to možemo i zanemariti s obzirom na kvalitetu ovih sjenila. Tamnija sjenila su malo više pigmentirana od onih svjetlih. U paleti se nalaze hladni i topli tonovi nude boje te jedno bijelo sjenilo koje može većinom služiti za highlight. Swatchevi su jednom naneseni, znači nisam potezala za još boje u paletu kako kako bi nadograđivala intenzitet i naneseni su bez baze ispod.
Paleta je već korištena prije slikanja pa se na slikama vide tragovi kistova.






Problem kod ove palete je dostupnost, no koliko sam surfala sve više i više stranica koje prodaju kozmetiku drže i TheBalm zbog njihove nagle popularnosti. Ukoliko ju potražite na e-bayu obavezno se čuvajte fejkova, kupujte samo od provjerenih sellera. Ja sam svoju kupila u inozemstvu u jednoj parfumeriji, kad sam ušla i vidjela TheBalm štand, naprosto sam se rastopila, a Matt(e) je stajao zadnji i jedini na polici kao da je samo mene čekao :D Kupila sam ju po cijeni od 29 eura, možete ju vidjeti i na službenoj TheBalm stranici ovdje po cijeni od 42 dolara.
Ukoliko sam nešto zaboravila o paleti slobodno me pitajte u komentarima :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 14:

  1. Joj prekrasna je :) voljela bi da nam dodje theBalm ovdje, imam zasad samo Mary Loumanizer ali odusevljena sam pakiranjima i kvalitetom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bilo bi to divno jer su im palete i rumenila super:)

      Izbriši
  2. ne vidim opciju za pracenje tvog bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad sam dodala, je to to? :) jos se ucim pomalo :blushing: hvala na prijedlogu, ako mi fali jos nesto slobodno mi reci :)

      Izbriši
  3. Stvarno je lijepa, ali nekako mi je previše smeđih nijansi :) obožavam pakovanja TheBalm proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a da, paleta je zamisljena kao nude pa ima sve varijacije smedjih nijansi :) a pakovanja su im preluda :D

      Izbriši
  4. Pakovanje i nijanse imaju moje divljenje :D Posebno mi se sviđa što su sjenila mat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obzirom da mi je falilo mat sjenila, ova paleta je dosla ko narucena, a zbilja su kvalitetna sjenila :)

      Izbriši
  5. Ma ja bi samo zbog pakiranja pokupovala cijeli asprtiman :) A kako i sama imam par njihovih proizvoda mogu reći da su i iznimno kvalitetni.A za cure koje ne znaju u HR je brend dostupan preko pinkpanda.hr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na obavijesti :) ja sam isto ugrabila nekoliko stvari vec kad sam se nasla pred njihov stand :)

      Izbriši
  6. obožavam njihova pakiranja, no s druge strane se slažem da nije praktično jer znaju biti musava :/
    paletica divno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) cak mi se na slikama vidi da je ostalo malo prljavog a pocistila sam koliko god mogla i ne ide vise :/

      Izbriši
  7. e ova je paleta pigmentirana i definitivno mi treba :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...