Stranice

28. kolovoza 2014.

Sleek Face Form - Light & Medium

Danas vam donosim dva Sleek Face Form proizvoda u nijansama Light i Medium. Ne znam kako vi, ali ja palete općenito obožavam. što zbog praktičnosti, što zbog toga jer se uvijek više isplate od kupovine mono sjenila i zasebnih rumenila ili bronzera. Još kada imaju ovakvo glatko crno pakiranje kao Sleek proizvodi i veliko ogledalo unutra, kamo veće sreće :)

Sleek Face Form u nijansi Light sadrži svijetli mat bronzer, highlighter svijetlo kremaste boje koji u sebi ima shimmer, te svima već popularno Sleek rumenilo Rose Gold. Nijansa Medium ima malo tamniji mat bronzer, zlatni shimmer highlighter i shimmer bronzer umjesto rumenila.






Mislim da se razlika među nijansama vidi već iz samih slika :)



Hladni mat bronzeri služe za konturiranje i savršeno se blendaju, tako da vas ne preplaši intenzivnost na swatchevima, mogu se modificirati po vlastitoj želji. Light verzija je namijenjena više boji moje kože, a Medium sam kupila u namjeri da će mi zatrebati za ljeto, no kako sam bila bijela i ostala bijela, cijelu paletu mogu slobodno iskoristiti kao sjenila za oči. Iz Medium palete najviše mi se sviđa zlatni highlighter koji divno izgleda kada se izblenda i nekako radi njega sam bila kupila cijelu paletu. Mat bronzer je odličan ali je pretaman za mene, dok mi se najmanje svidio shimmer bronzer. Light paletu redovito koristim, a najviše bronzer za konturiranje i Rose Gold rumenilo, dok highlighter je za moj ukus malo previše "kredaste" nijanse za lice, pa ga koristim kao sjenilo i u tu svrhu se pokazao zbilja prekrasan :) Također mislim da uz Rose Gold rumenilo koje već u sebi ima reflektirajući zlatni shimmer, dodatni highlighter nije potreban, tako da pripazite pri doziranju ako ih koristite zajedno. 
Sada krećemo na swatcheve :)

Sleek Face Form Light:


Sleek Face Form Medium:


Usporedba Sleek Face Form Medium (gore) & Face Form Light (dolje):


Kupila sam ih sa Sleek stranice, svaka paleta dođe 14,99 dolara što je po mojem mišljenju odlična cijena za ovako kvalitetan proizvod.

Jeste li probali koje Sleek proizvode za lice?

Kiss
Talisha

23 komentara:

  1. Ja imam Sleek contour kit, bronzer i highlighter pa sam odlučila preskočiti ovaj kit, ali mi se u Medium paleti jako jako sviđa taj shimmer bronzer, ali kao sjenilo, mislim da ga u tu svrhu nikad nebi uspjela potrošiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. shimmer bronzer u medium paleti je lijep ali nekako previse "gust" da bi bio bronzer, on meni vise ima konzistenciju kao sjenilo :D

      Izbriši
  2. Hey,
    I really like your Blog! You have interesting Stuff on it. Do you want to follow each other via GFC? If yes please comment on my Blog that you followed me and than i follow you back :).

    Greetings and Kisses from Germany
    www.sophias-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam naručila Sleek paletu sjenila i dugo je čekam, ako ne dođe, pa ubit ću se. :D Planiram kupiti Face Form u nijansi Light uskoro. :) Naravno, uz uvjet da paleta sjenila stigne, inače ne naručujem ništa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo samo da znaš,ako ti kojim slučajem ne dođe u roku od mjesec dana(toliko sam ja čekala,inače dođe za tjedan) slobodno se obrati onoj službi za kupce ili kako se već zove jer će ti onda ponovno poslati ili vratiti novce. Ja sam rekla da mi pošalju novu pošiljku(s istim proizvodima naravno :D ) i stiglo mi je za 5 dana :)))

      Izbriši
    2. kao sto Frecklesface kaze iz UK bi se trebalo pojaviti za 8-10 dana, ako cekas dugo javi im se i objasni da ti nista jos nije stiglo :) evo vec kad pricate o tome, jel imate vi problema sa posiljkama, u smislu, mene su carinili vec jer su mi 2 zadnje posiljke od Sleek-a dosle iz Svicarske (Zurich) a ekipa u Sleek-u se kune da ne znaju kako paket isao preko Svicarske (?) a na peketu lijepo velikim slovima pise da krenuo iz Zuricha a ne iz Londona i iako im prilozila sliku paketa oni se prave mutavi. sada kada narucujem pazim da ne predjem normu kao da kupujem iz Amerike a ne iz EU :/

      Izbriši
    3. ja bih se za svoje zaklela da su iz kine bili došli :3 nisam nikad imala problema s carinom,ali mislim da nikad nisam ni prešla cifru koja se carini tako da nisam mjerodavna :D
      inače Talisha blog ti je suupeeeeeeeeeer,imaš vjernog čitatelja :)

      Izbriši
    4. zaboravila sam gore napisati da sam kupvoala sa njihove sluzbene stranice pa pretpostavljam da bi trebali sve iz Londona onda slat :/ nesto muljaju :D

      aaa hvala ti <3 <3 :)

      Izbriši
    5. da,i ja sam isto,nikad ih ne naručujem s random stranica kad imam službenu sa super poštarinom i uslugom :D
      nema na čemu,konačno sam te i na bloglovin-u našla ;)

      Izbriši
    6. Ajmee, ti stvarno muljaju nešto. Moje će na kraju stići sa Antarktike. :D Hvala Vam cure na odgovorima. :) Puno ste pomogle. :)

      Izbriši
    7. Haha, ajde kad ti stigne molim te pogledaj na paketu od kuda je poslano ako si kupovala sa.njihove stranice :) bas da vidimo :)

      Izbriši
    8. Evo samo da javim,u međuvremenu sam naručila Arabian Nights sa njihove službene stranice iii paket mi je stigao iz Švicarske,odnosno bio je zapakiran standardno u onu njihovu kuvertu i onda u crnu kesu na kojoj je pisalo Swiss post ili tako nešto i došla mi je za 9 ili 10 dana,a uvijek mi je dolazilo za 7 :3

      Izbriši
    9. hvala na javljanju, znac isto kao i meni kada dosla 2 paketa iz Sicarske (Zurich) i uredno me nasi carinili, umjesto da napisu da im polazna tocka London pa neka ide preko Svicarske ili cega god hoce. Da si narucila vise stvari preko 160 kn kao sto sam ja bila, sigurno bi i tebe carinili. A meni je isto sve dolazilo u 7 dana a otkad salju iz Svicarske dodje za 10 jer ti dodatno stoji 2-3 dana na nasoj carini na provjeri i onda ti oni - puste ili naplate carinu.
      bitno da su mene iz Sleek-a uvjeravali da ne salju iz Svicarske i da nemaju pojma kako paket poslan iz Zuricha, bas su me razocarali...

      Izbriši
    10. A ne znam šta da kažem,dragi su mi za kupovinu, ali ovo sa Švicarskom me malo odbija. Srećom pa sam i ja sebe malo zauzdala tako da ne naručujem često :D

      Izbriši
    11. Ja Sleek obozavam ali stvarno pretjeruju sa tim slanjem i onda mi lažu da ne znaju kako se paket stvorio u Švicarskoj.
      Za primjer Kiko isto salje preko Swiss post servicea ali napisu da je polazna tocka Bergamo, Italija a Swiss post im je posrednik i nema placanja carine onda (isprobano). Da makar ovi napisu da je polazna tocka London, ali njima pise da paket krenuo iz Zuricha i onda mi uredno naplate carinu na paket iznad 160kn.

      Izbriši
    12. Znači Kiko se isplati naručiti? :D Bi li mi mogla nešto detaljnije reći,može i mailom da ne nabijamo komentare

      Izbriši
    13. naravno, slobodno mi se javi na mail talishaartmail@gmail.com

      Izbriši
  4. Divne su mi obje Face Form paletice, no meni bi više odgovarala light nijansa jer sam jako svijetle puti :D Od Sleek proizvoda imam paletu sjenila, a sad s nestrpljenjem iščekujem poštara jer sam naručila rumenilo, još jednu paletu sjenila i paletu ruževa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidis po slikama da sam i ja kao duh :D tako da nema brige, light ce biti taman jer se divno bledna :) a njihove palete sjenila ooboozaavaam :))

      Izbriši
  5. Obožavam Sleek pigmentaciju i teksturu proizvoda. Ovo ću preskočiti jer nisu moje nijanse, ali je jako lijepo za nekoga tko takvo nešto koristi... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni su! Ne znam kako ih nisam prije vidjela. Light verzija mi je osobno ljepsa. :) volim njihova rumenila, imam samo Lace, ali uzet cu sigurno jos koje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slazem se light verzija je divna i vise je za nas svjetlije puti :) medium mi sluzi na kraju kao paleta sjenila :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...