Stranice

23. siječnja 2017.

Zoeva - Blanc Fusion

Nakon 2 mjeseca što već imam dvije nove Zoevine palete, došao je red da nešto i napišem o njima :) Danas vam donosim recenziju Blanc Fusion palete, a naknadno stiže i recenzija Caramel Melange palete :)


Blanc Fusion paleta dolazi u kartonskom pakiranju kao i sve druge Zoevine palete. Pakiranje je inspirirano bijelom čokoladom pa tako su i nijanse u paleti pomalo "mliječne" :D Ukoliko volite ovakve nijanse onda vam je ova paleta pun pogodak, pogotovo sada kada se napokon Zoeva može kupiti na Beauty Bay stranici :) Ja sam Blanc Fusion i Caramel Melange kupila sa Zoevine stranice još dok Beauty Bay nije slao Zoevu u Hrvatsku. Cijena svake palete je 22.50 €.



Paleta mi se jako svidjela na prvi pogled jer je cijeli donji red mat, dok u gornjem dijelu su shimmerasta, satinasta i metalik sjenila. 



Prelazimo na swatcheve koji su napravljeni bez baze :)

Noble - satin bijela nijansa sa zlatnim odsjajem
Single Origin - shimmer svijetlo zlatna nijansa
Visions Of Gold - žuto-zlatna shimmer nijansa
Late Bloomer - metalik brončana nijansa
Sweetness Lingers - shimmer roskasto-smeđa nijansa


Travel Inspired - mat nude nijansa
Joy In A Box - mat svijetlo smeđa nijansa
Conched - mat srednje smeđa nijansa
Question Of Taste - mat žućkasto-smeđa nijansa
Last Bite - mat tamna hladna smeđa nijansa


Blanc Fusion je još jedna u nizu prekrasnih Zoevinih paleta, što se mene tiče Zoeva zbilja ima smisla kod kreiranja svojih paleta jer svaka govori neku svoju priču.
Ova paleta mi se jako sviđa, no kada sam ju malo usporedila sa sjenilima koja već posjedujem (Lorac i MUG) našla sam slične nijanse. Mislila sam kako će mat nijanse biti još hladnije, no u živo nisu tako hladne. Jedine koje bi izdvojila kao propust su Joy In A Box koja traži malu nadogradnju jer joj je tekstura malo suhlja pa nije puterasta kao što bi trebala biti i Last Bite nije toliko tamna kakvu sam ju zamišljala dok sam gledala pan. Zato gornji red je za prste polizati ukoliko kao ja volite ovakve nijanse :)

Ostale palete i njihove recenzije:
Naturally Yours
Rose Golden
Love Is A Story
En Taupe
Smoky
Cocoa Blend 
Mixed Metals

Sviđa li vam se ova paleta? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 9:

  1. Meni se svidaju svocevi bez baze, bas su nekako intenzivne nijanse. Palete nisu my cup of tea opcenito, ali ova mi se bas svida, boje su po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja uvijek radim swatcheve bez baze jer ako sjenila valjaju onda ce ona biti super i bez baze :) blago tebi, ja sam skroz slaba na palete :D

      Izbriši
    2. Al ja sam zato slaba na rumenila :)

      Izbriši
  2. Ja sam mjesecima već "zapela" u nekim žuto/senf/bronze/zlatnim nijansama tako da ovdje samo vidim VOG & LB....savršene😍😍😍😍😍😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja kad vidim nesto zlatno i broncano odmah sam u svom svijetu :D morat ces si ju nabavit :P

      Izbriši
  3. Paleta je sama po sebi prekrasna, ali ipak mi je drago da sam odabrala caamel melange posto nisam od ovih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Plačem jer još nisam probala Zoevine palete...šmrc, šmrc
    Nadam se da ću sada otkad su dostupne za HR na Beauty bayu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. makar sada kada su dostupne sa beauty bay-a ti je vrijeme da si nabavis neku :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...