Stranice

21. ožujka 2020.

Juvia's Place - Nubian 3 Coral

Donosim vam još jednu prelijepu paletu iz Juvia's Place obitelji. Radi se o Nubian 3 Coral paleti.


Moram priznati da sam se dvoumila oko ove palete. Znate da ne gomilam više palete kao prije i onda me njezina kombinacija skroz zaintrigirala, a opet sam se bacila u dilemu što ako ne budem koristila sve nijanse...


Za sada korištenje ove palete ide po planu, koristim ju uz neke druge palete i stvarno mi se sviđa. Ono za čime posežem iz drugih paleta su crna, tamnosmeđa i neka highlight nijansa, sve ostalo što se tiče nijanse za tranziciju i kapak ova paleta ima. Jako su mi primamljive ove tople smeđe i breskvaste nijanse.
Pakiranje je kartonsko kao kod prijašnjih paleta, nema ogledala, ali ima simpatično pakiranje što se tiče boje i slike.

Ova paleta kao ni prva Nubian nema nazive sjenila. Meni to nije neki problem. Također sjenila su ona manja kao kod Nubian 1 palete, što iskreno meni više paše.


Vjerojatno kada gledate ovu paletu sami sebe pitate kakve veze imaju siva i srebrna sjenila sa coral paletom. To sam se i ja u početku pitala, ali onda sam ih probala iskombinirati međusobno i moram priznati kako si stvarno dobro pašu. Dugo sam tražila neko mat srednje sivo sjenilo kao što je u ovoj paleti.

Evo napokon prelazimo na swatcheve :) Kao što već znate kod mene su swatchevi napravljeni bez ikakve baze ispod sjenila. Želimo vidjet kakvo je sjenilo samo po sebi pigmentirano, je tako? :)

Swatchala sam cijelu paletu tako da možete vidjeti sve nijanse na okupu. U paleti se nalazi 6 mat i 6 shimmer/metalik sjenila.

Što se tiče sjenila ja stvarno nemam zamjerke. Jedino mogu prozvati ovo tamnosmeđu shimmer nijansu koje se malo trusi, ali čisto zato jer nije fino mljevena kao sva ostala sjenila. Inače ispod ovog sjenila stavim NYX glitter bazu i natapkam ga prstom i sve bude ok. Ostala sjenila su stvarno lijepo pigmentirana i mekana.


Sve u svemu meni se jako sviđa paleta, iako sam ju na prvu gledala malo onako, s pogledom ispod obrva... Sadrži stvarno neke jako prekrasne nijanse koje, pogotovo ova shimmer bordo mi je fantastična! Kupila sam ju direktno sa Juvia's Place stranice, pa ako ćete se upuštat u kopovinu preko njih, obavezno pazite na vrijednost paketa jer je u pitanju Amerika.

Što vi mislite o ovoj paleti? :)

Kiss
Talisha

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...