Stranice

13. kolovoza 2015.

Zoeva - Smoky

Nakon oduševljenja sa Zoeva Naturally Yours i Rose Golden paletama, jednostavno sam si morala još neke palete naručiti. U ovom postu ću se samo nadovezati na ostale palete da se ne ponavljam, pa sve opće stvari imate u postu o Naturally Yours paleti. Predstavljam vam prekrasnu Smoky paletu :)


Tko god voli raditi smoky eyes mislim da neće propustiti ovu paletu, ona jednostavno zove "kupi me, kupi me!" :D Dolazi u duploj kartonskoj ambalaži sa 10 sjenila od kojih 8 je mat, a 2 su shimmer.





Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod, prvo su swatchevi iz gornjeg reda i onda su swatchevi iz donjeg reda. Sjenila su kao i uvijek fantastično pigmentirana.

Relieve The Moon - mat boja vanilije
Sleep To Dream - mat topla taupe nijansa
Soul Searching - taupe-zlaćana shimmer nijansa
Sweer Smell - mat boja karamele
Dark Edge - shimmer tamnozelena sa zlatnim odsjajem


Dust & Memories - svijetla roskasto-smeđa mat nijansa
Smoky Wishes - topla smeđa mat nijansa
Elegant Chaos - mat tamna ljubičasta nijansa
Ashes Awake - mat hladna tamnosmeđa nijansa
Real Light - mat crna


Kombinacija boja u ovoj paleti je stvarno prekrasna, kao da su znali kakve boje volim za smoky eyes :D Sa ovom paletom se može napraviti bezbroj kombinacija, a uzevši u obzir da je 8 od 10 sjenila u njoj mat, ova paleta drži se uz bok mojoj najdražoj mat paleti za smoky eyes The Balm Meet Matte Nude.
En Taupe
Blanc Fusion 
Caramel Melange
Mixed Metals

Što kažete na ovu paletu? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 13:

  1. Ok, škicala sam Zoeva palete i rekla sama sebi ako ću uzet koju to će bit ova i da, definitivno će to biti ta! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Njihove palete su mi već dugo tiha patnja. :) Šteta pa je ovde tako komplikovano naručivanje, a nema ih u prodaji. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da steta sto ih nema u slobodnoj prodaji, sve bi bilo jednostavnije tako bez ovog visokog shippinga :/ inace same palete se isplate jer su 17,50 eura, puno jeftinije od UD sjenila a rekla bih da je kvaliteta nekih sjenila i bolja :)

      Izbriši
  3. Ajme, ja sam se zaljubila, paleta mi je predivna. Baš kako Sura Dancer kaže, ako ću uzimati koju to će biti upravo ova. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. definitivno ju prvu ubaci u kosaricu, paleta sa toliko prekrasnih i kvalitetnih mat sjenila se rijetko vidja :)

      Izbriši
    2. Joj koliko bih rado njihove palete! Uopce nisu skupe, ali poštarina je strašno visoka :/

      Izbriši
  4. I ja jo imam i 2 druge (naturally your and mixed metals!) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam imala ovu u vidu,al sad ju imam! Baš ti hvala kaj si se urotila protiv moje kasice prasice!!! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, nije mi bila namjera :P moja je vec prazna :P

      Izbriši
  6. Čini mi se da su sve boje veoma iskoristive i zato mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...