Stranice

10. ožujka 2017.

NYX Blush Taupe - Old vs. New

Dugo sam razmišljala napisati ovaj post ili ne, jer starije verzije više nema u prodaji, no na kraju sam ipak odlučila kako ću vam pokazati razliku između novog i starog NYX Taupe rumenila. Vjerojatno znate kako je ovo jedan od najpopularnijih NYX proizvoda :)


Možemo odmah vidjeti kako je ambalaža ova dva rumenila potpuno drugačija. Starija verzija rumenila imala je ovu "napuhanu" ambalažu, dok nova je tanka i ravna sa dodatkom mašnice na otvoru. Nova verzija je nekada teška za otvoriti pa da si ne pucate nokte, bolje da si pomognete otvaranje sa špangicom :D

Stara verzija sadrži 4g, dok nova sadrži 4.5g proizvoda. Tko bi rekao, ja bih se kladila da više proizvoda ima u staroj ambalaži :D Na slici možete vidjeti sastojke oba rumenila i moram reći kako su se sastojci u novom rumenilu dosta izmijenili od stare verzije.


Ova dva rumenila najviše se razlikuju po teksturi. Ne znam zašto su ju mijenjali uopće, ali starije rumenilo je neusporedivo bolje od novog u tom dijelu. Toliko je mekano, puterasto i lijepo se blenda, da je to čudo. Novo rumenilo je čudne teksture, pomalo grublje kao da je sjenilo a ne rumenilo. Duže mu treba da se izblenda i s njim treba raditi oprezno jer će se inače neravnomjerno blendati. Pazite jer se rumenilo dosta trusi. Oba rumenila nemaju nikakav miris i meni prolaze također kao sjenila kada sam u žurbi.

Što se tiče boje rumenila, novo je prikladnije svim curama jer je mrvicu tamnije i neutralnije dok starija verzija je ipak za duhove poput mene.

Samo da napomenem kako navedene razlike odnose se točno na Taupe rumenilo, ne na sva ostala starija i novija NYX rumenila koja imaju u ponudi.


Inače starije Taupe rumenilo koristim za konturiranje i jako mi se sviđa jer sam užasno svijetle puti i sve na meni izgleda jednostavno previše tamno. Odličan je za definiranje jagodične kosti i sjenčanje ostalih dijelova lica. Neće na svima izgledati jednako pa ako ste malo tamnije puti nemojte se razočarati :)

Evo i swatchevi ovih rumenila. Lijevo je novo, a desno je starije Taupe rumenilo. Mislim da se razlika u teksturi može vidjeti već i na slici.


A sada moje mišljenje... Moram priznati kako mi se više sviđa starija verzija Taupe rumenila zbog te svoje mekane teksture i lijepog blendanja. Da su proizveli rumenilo sa bojom novoga (da paše svima), a teksturom starijega to bi bilo savršenstvo. Kako to ne postoji onda ipak moram odabrati stariju verziju kao pobjednika.

Jeste li vi isprobali NYX Taupe rumenilo? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 11:

  1. Nazalost nisam isprobala nyx rumenila.. Bas su divne nijanse, ja bi koristila takoder za konturiranje, mozda cak i kao sjenilo u pregibu kapka. Odlican post.

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) ja ga takodjer osim konturiranja koristim kao sjenilo, odlicna nijansa za pregib kapka :)

      Izbriši
  2. Nisam ni znala da su novo izbacili..sviđa mi se promjena ambalaže i što je mrvu toplije ovo novo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima vec sigurno vise od godine dana da su im promijenili ambalaze :) ovo je bas rumenilo kojem se osim ambalaze mijenjala i boja i tekstura. da, novije je malo zesce po boji iako u ambalazi se ne bi reklo :)

      Izbriši
  3. Ja obožavam njihova rumenila u toj četvrtastoj ambalaži, ali kad sam probala teksturu novih u dućanu jednostavno mi to više nije to. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam zasto su ju mijenjali, starija verzija je tako svilenkasto mekana, dok nova je cudna, gruba nekako...

      Izbriši
  4. Ja sam čitala na par blogova da je nekima stara verzija skroz tvrda tekstura haha, možda sam ja nešto krivo shvatila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. starija verzija je neopisivo mekana naspram nove verzije, bas cudno da su ih toliko promijenili :(

      Izbriši
  5. Novi sam citatelj/pratitelj bloga, pa prije svega zelim pozdraviti sve prisutne.
    Sto se tice Nyx rumenila, imam ih par i super sam zadovoljna. Nisam pratila Nyx vec duze vrijeme pa nisam ni znala da su promjenili ambalazu. Prava steta je sto, brendovi opcenito, mijenjaju nesto sto vec valja... i to vecinom na gore :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lako za ambalazu, ali sastav...

      Izbriši
    2. pozdrav Jelena! :)
      slazem se, ne znam uopce zasto su mijenjali sastav i napravili ta rumenila drukcijima od stare verzije koja je bila stvarno odlicna. pa bronzer bi trebao biti mekan i puterast kako bi se lakse blendao, a na kraju ovaj novi bronzer je kredast :(

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...