Stranice

3. veljače 2018.

Coloured Raine - Queen Of Hearts

Donosim vam recenziju palete s kojom se družim već zadnjih nekoliko mjeseci, radi se o Coloured Raine Queen Of Hearts paleti. 
Paaa, krenimo! :)


Kada paleta stigne ovakva kao na slici i kažete si woow koje pakiranje, no nažalost to nije izgled palete, to je samo kartonski ovitak :D Paleta je cijela crne boje, jako minimalističkog izgleda i jedino što ostane nakon micanja kartona je zlatni naziv palete u sredini. No sve u svemu, napravljena je od kvalitetnog kartona, unutrašnja strana je zlatna i sadrži veliko ogledalo. Veličina palete je kao jedna UD Naked paleta.


Zbog svoje zlatne i reflektirajuće unutrašnjosti teško se slika, pa mogu reći da sam imala s time malo problema :D

Paleta sadrži 12 sjenila od kojih 6 su mat, a 6 su shimmer/metalik. Kod ove palete volim što su pazili na omjer mat i shimmer/metalik sjenila jer smatram da u nekoj paleti obavezno mora biti nekoliko mat sjenila kako bi bila potpuna.



Paleta ima prekrasan raspon toplih nijansi. Osobno jako volim ove nijanse, a tek ove metalik su me skroz pridobile :)

Vrijeme je za swatcheve koji su rađeni bez ikakve baze ispod.

Crown - shimmer bijela nijansa sa zlatnim odsjajem
Royal Highness - metalik topla taupe nijansa
Your Majesty - metalik brončano-zlatna nijansa
Princess - mat nježno roza nijansa
Empress - mat narančasta nijansa
Queen Mother - shimmer ljubičasta nijansa
Heir - mat nježna breskvasta nijansa
Royal Prerogative - mat srednje smeđa nijansa
Noblewoman - metalik tamno crvena nijansa
Ladyship - mat ljubičasta nijansa
Duchess - tamna smeđa nijansa
Dethrone - metalik hladna tamnosmeđa nijansa


Viđala sam recenzije gdje su ljudi za ovu paletu govorili kako su sjenila previše pigmentirana i zbog toga imaju problema kod blendanja. Mogu reći kako se ne slažem jer je pigmentacija odlična i blendaju se savršeno. Aplikacija metalik sjenila je dobra i sa kistovima, no za bolji i sjajniji efekt preporačam aplikaciju prstom. Sjenila su stvarno dugotrajna i iznimno kvalitetna.

A sada prelazim na fail nijansu u paleti, a to je Ladyship. Moje sjenilo apsolutno ne funkcionira ni na koji način. Mislim da u životu nisam probala gore sjenilo od ovog. Svima je to problematična nijansa, svi se tuže na nju, nažalost što je tu je. Slikala sam swatcheve bez te nijanse koja pomalo nagrđuje cijelu pozitivnu sliku tako da vidite da kada se ta nijansa izbaci, ostale su pravi melem za oči :)


Paletu sam kupila na BeautyBay stranici, cijena joj je oko 50 €. Preporučam svim ljubiteljima ovakvih nijansi neka pričekaju popust na BB-u i ugrabe ovu paletu jer je stvarno divna i kvalitetna :)

Što mislite o ovoj paleti? Jeste li ju već nabavili? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 5:

  1. Imam ovu paletu i krasna je. Nijanse predivne, kvaliteta odlicna..Bas sam zadovoljna. Meni cak i nijansa Ladyship ok funkcionira, ali ne na swatchu nego na ocima s kistom za blendanje..vidi se i blenda se dobro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paleta je fantasticna! meni se ladyship ne vidi ni na ocima, ocito je moja ispala najgora jer vidjala sam kod ostalih da se njihova cak s malo muke i swatcha, moja nista...

      Izbriši
    2. Hmm steta. Probaj jedan test, namazi mali dio ruke hidratantnom kremom i swatchaj nijansu tu. Ako vidis da ide dosta bolje prilikom sminkanja spricni sprejem za fiksiranje/termalnu vodu na kist s ovom nijansom i probaj. Mozda uspije

      Izbriši
  2. hej, zamijenila si u opisima noblewoman i royal p. :)
    inace, paleta mi se cini ok, princess mi je najvise privukla paznju :D zanima me dal bi se kompletni look mogao napravit samo sa ovom paletom, a cini mi se da bi zbog ovih lijepih mat nijansi :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na ispravci! :)
      ja sam inace ta koja jako pazi da kada kupujem paletu imam nijanse za kompletni look i mogu ti reci kako se defintivno takav moze napraviti :) ima dovoljno tranzicijskih nijansi, shimmer ili mat za kapak i tamna mat smedja nijansa da to sve uokviri :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...