Stranice

7. travnja 2018.

Anastasia Beverly Hills - Soft Glam

Pošto se već  neko vrijeme družim s ovom ljepoticom otkako je izašla, moram vam nešto napokon i napisati o njoj :) Spremni?


Soft Glam je još jedna Anastasia Beverly Hills paleta koja je u kratkom roku postala miljenica mnogih. Napravila je pravi boom čim je izašla, što uopće ne sumnjam jer čim sam ju ugledala znala sam da ju moram kupiti pošto točno ima nijanse koje sama volim.

Vanjština palete napravljena je po uzoru na Modern Renaissance paletu, tj. plišana je. Paleta je napravljena od čvrstog kartona i sa unutarnje strane nalazi se ogledalo. Paleta dolazi s dvostranim kistom koji je standardni već za ove palete, osobno meni on nije ništa specijalno.


Paleta sadrži 14 sjenila od kojih 9 su mat, a 5 ih je shimmer/metalik.

Neke nijanse u ovoj paleti ponavljaju se iz Modern Renaissance palete, a to su: Tempera, Burnt Orange i Cyprus Umber.


Zar nije divna? :) Prava poslastica za one koji vole smeđe, zlatne i bakrene tonove. 

Znate kako vam ja uvijek kukam da neka paleta nije kompletna ukoliko nema makar jedno skroz tamno smeđe ili crno sjenilo koje bi mogli zaokružiti cijeli look? E pa ova paleta je napokon kompletna. Sadrži svijetle nijanse za highlight, srednje smeđe nijanse za pregib kapka, shimmer/metalik nijanse za kapak i čak 2 tamne nijanse za zaokruživanje cijele priče!



Kao što već svi znamo ABH palete su stvarno jako dobre kvalilete, zato potvrđujem da je i ova paleta jedna od njih. Ne mogu pronaći niti jedno fail sjenilo jer su sva super pigmentirana, puterasta, lijepo se nanose i blendaju. Raditi s ovom paletom je prava milina!

Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod.

Tempera - mat svijetlo bež nijansa
Glistening - shimmer zlatno-bež nijansa
Orange Soda - mat svijetlo narančasta nijansa
Rose pink - tamnija shimmer rosegold nijansa
Sultry - metalik čokoladno smeđa nijansa
Bronze - metalik zlatno-brončana nijansa
Mulberry - matt tamno crveno-smeđa nijansa


Dusty Rose - mat tamno roza nijansa
Fairy - shimmer zlatna nijansa
Burnt Orange  - mat tamnija narančasta nijansa
Sienna - mat crvenkasto smeđa nijansa
Rustic - mat srednje smeđa nijansa
Cyprus Umber - mat tamno smeđa nijansa
Noir - mat crna nijansa


Ova paleta je nešto neopisivo, sadrži točno sve nijanse koje obožavam. Mislim da mi je ovo jedina paleta za koju bi rekla "kupujem novu kad ovu potrošim"... No, to se tako kaže jer kada smo zbilja potrošili neku paletu sjenila do kraja? :D

Ima jedna stvar jedino koja mi se ne sviđa kod ove palete i bode me u oči, a to je boja palete. Ova boja senfa me ubija u pojam, ne znam kako je nekome palo na pamet da se odluči za obu boju palete. Od svih divnih zlatnih i bež nijansi koje postoje, oni stave paletu u boji senfa... Al' dobro to sam ja koja gledam svaku dlaku u jajetu :D 

Paletu sam kupila na Beauty Bay stranici po cijeni od oko 50€.


Jeste li već uhvatili svoj primjerak ove palete? :)
Kiss
Talisha

3 komentara:

  1. Predivna je! 😍 Tješim se da mi ne treba od kako je izašla, ali s druge strane voljela bi se počastiti jednom univerzalnom paletom s kojom jednostavno ne možeš pogriješiti, za što god ju koristio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno je divna i kompletna, mislim da joj na kraju neces moci odoljeti :P

      Izbriši
  2. Definitivno izgleda prekrasno i ova Sultry nijansa je fantastična! al 50 eura je ipak malo previse za mene tak da cu u njoj uzivat prek slika :D
    odlicni swatchevi i drago mi je da si zadovoljna paletom (i tamnim nijansama haha)

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...