Stranice

28. rujna 2014.

Makeup Revolution Salvation palette - Welcome to the Pleasuredome

Evo mene opet sa još jednom Makeup Revolution paletom sjenila koju ste mogli vidjeti u zadnjem new in postu :) Ovog puta ću vam govoriti o Salvation paleti naziva Welcome to the Pleasuredome. Iako već imam još 2 Salvation palete (Run Boy Run i Girls on Film) moram priznati kako je Welcome to the Pleasuredome ipak najkompletnija paleta što se tiče nijansi, ima neutralnih a opet ima i nekoliko boja.
U paleti se nalazi veliko ogledalo te 12 shimmer i 6 mat sjenila. Sjenila su stvarno jako dobro pigmentirana, a sama ideja staviti u paletu još 6 mat nijansi koje variraju od krem svijetle do crne je odlična :) Pakiranje same palete je elegantno i sjajno crno koje se brzo prlja ali dobro zatvara pa nema brige da će se paleta sama otvoriti.






Nijanse su stvarno prekrasne i moram priznati kako me ova tirkizna u drugom redu začarala :P


I sad prelazimo na swatcheve, oni su rađeni po redovima u paleti. Odmah mogu reći kako su u ovoj paleti sva sjenila super, nema niti jednoga da je fail. Svi swatchevi napravljeni su bez ikakve baze ispod.

U prvom redu nalaze se tri prekrasne i nježne nijanse koje mogu služiti za highlight, dok ostale tri nijanse su plava, tamnozelena i tamnoljubičasta. Ove zadnje tri nijanse su malo tvrđe teksture od prve tri svjetlije nijanse.


U drugom redu imamo većinu neutralnijih nijansi, poput svih podtonova smeđe i brončane i dvije nijanse koje odskaču od neutralnih, a to su prekrasna tirkizna i tamna sivo-zelenkasta nijansa. U ovom redu sjenila su sva mekana na dodir.


U trećem redu nalaze se samo mat nijanse koje su većinom dosta pigmentirane, puteraste i mekane. Osobno sam uvijek za to da u nekoj paleti budu i mat nijanse.


Paletu sam kupila na Makeup Revolution stranici po cijeni od 6 funti. Ukoliko tražite zanimljivu a kompletnu paletu sa shimmer i mat nijansama, iskreno vam ju preporučam :)

Kako vam se čini ova paleta? Imate li ju već? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 12:

  1. Sviđa mi se što se u paleti uz neutralna nijanse, nalaze i malo jače boje :D Tirkizna je moj favorit :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Taman kad sam odlučila da mi ne treba ova paleta vidim ovu recenziju xD Ahh, što reći, koju posluku porati... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha xD evo stvarno od svih salvation paleta ja bi nju najvise preporucila, bas je onako - kompletna :)

      Izbriši
    2. I meni se ona najviše svidjela, imamo sličan ukus :D Sad si mi i potvrdila da je ona najbolji izbor hihi :D

      Izbriši
  3. Wow, ona neon tirkizna je zakon :D Cijela paleta mi se jako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđaju mi se tvoji swatchevi :D MUR ima dosta lijepih paleta. Užasno se teško odlučiti koju odabrati :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...