Stranice

18. svibnja 2016.

TheBalm - Meet Matt(e) Trimony

Prošlo je već nekoliko godina otkad je TheBalm na tržište izbacio cijelu mat paletu sa simpatičnim gospodinom na pakiranju pod nazivom Meet Matt(e) Nude (recezija), a sada je paleta dobila svoj nastavak! Predstavljam vam TheBalm Meet Matt(e) Trimony paletu.


Pakiranje palete krasi isti gospodin kao u prethodnoj paleti, samo su ga ovog puta obukli, i to fensi. Paleta sadrži 9 velikih mat sjenila i ogromno ogledalo. Potpuno je savitljiva pa se prednji poklopac bez probema može staviti ispod sjenila.
Morate priznati kako TheBalm ima najljepša pakiranja :)
 


Samim pogledom na sjenila može se zaključiti kako je ova paleta toplija verzija, pa sada kupci napokon imaju mogućnost odabira po svom guštu. Ili kao ja, kupite obje :P




Pigmentacija samih sjenila je odlična kao i u prošloj paleti. Mogu reći kako TheBalm ima definitivno najbolja drogerijska mat sjenila i više se isplati kupiti ovako cijelu paletu nego posebna mono sjenila. TheBalm se može naći u Bipi i Mulleru, preporučam da čekate 30% popusta na dekorativu u Bipi i počastite se nekom njihovom paletom sjenila.


Swatchvi su napravljeni bez ikakve baze ispod. 

Sva sjenila su mat pa to neću posebno za svako naglašavati.
p.s. crna nijansa je na swatchu malo neravna ali to je zbog otiska od sata, zaboravila sam ga ranije skinuti :D

Matt Lin - svijetla bež nijansa
Matt Thomas - nježna roza nijansa
Matt Rossi - taupe-smeđa nijansa
Matt Lopez - narančasto-smeđa nijansa
Matt Kumar - bordo nijansa
Matt Moskowitz - tamna ljubičasta nijansa
Matt Evans - svijetlo smeđa nijansa
Matt Reed - tamno smeđa nijansa
Matt Ahmed - crna nijansa


Paleta mi se jako sviđa, jedino po mojem mišljenju ova nježna roza nijansa je apsolutno  nepotrebna u ovoj paleti, ne znam samo tko se uopće sjeti ovakvu nijansu staviti :D Ostale nijanse u paleti su odlične,  pigmentirane i dugotrajne.
Paletu sam kupila na Feelunique stranici po cijeni od 48 eura.

Ostali TheBalm proizvodi:


Sviđa li vam se paleta? Planirate li ju kupiti? :)

Broj komentara: 20:

  1. Predivna je, predivna! Kad bih kupila oba gospodina više ne bih trebala ni jednu paleticu. Nažalost, još nemam ni jedan the balm proizvod.. Sutra je Bipa 30% na dekorativu vikend pa ću se usrećit s Mary Lou i Bahama mamom. <3
    btw ova roza je stvarno nepotrebna! haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bolje da su stavili jos jednu varijantu smedje a ne ovu rozu, smedjih nikada dosta! :D
      oooo neka neka, samo se ti pocasti, isplati se ubosti vikend popust u bipi :)

      Izbriši
  2. Nijanse su baš moje nijanse. Prekrasne su! Pigmentacija je isto odlična koliko vidim, mogu misliti kako bi se tek vidjele s bazom :D isto mislim da ta roza nije nešto kao i ova prva bež nijansa. Na mojim se kapcima ne bi uopće vidjele. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da bas su pogodili nijanse, samo da nije ova roza nego neka druga bilo bi jos bolje :P

      Izbriši
  3. Stvarno super izgleda :) Sutra idem u grad, pa ću baš pogledati u našoj Bipi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam jucer gledala u mulleru i oni ju jos nisu dobili. joj ja ne smijem u bipu ovaj tjedan, imam vec i previse toga xD

      Izbriši
  4. Kod nas je još nema, otkad je izašla stalno provjeravam i po Bipi i Mulleru . Jedva čekam da stigne, ni jedna njihova paleta mi se ne sviđa ko ova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nisam mogla docekati da stigne kod nas :D mislim da bi trebala ubrzo i kod nas doci :)

      Izbriši
  5. Divota od palete! Ali i inace sva The Balm kozmetika mi je vrh, i pakiranje i kvaliteta samog proizvoda 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Alaaaa, paleta je san snova <3 Meet Matte mi je na wish listi od kad znam za sebe heheh, nijanse su prekrasne, nosive u svim prigodama...i damn, pigmentacija izgleda odlično :) mrzim što moja Bipa nikad nema ništa, pa tako nema ni The Balm-a :/ Mislim da ću morati frendicu zaposlit da mi ju kupi i pošalje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 najbolje tako, jos pogotovo kad su ovi vikendi a 30% na dekorativu :D

      Izbriši
  7. Matt Lopez i Matt Kumar su wow *_*
    ali sve boje mi se jako sviđaju <3 voljela bih paletu imati u kolekciji <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna je ♥ Najviše mi se sviđa Matt Kumar i takvu nijansu već dugo tražim :D I sama čekam Bipa popuste na dekorativu i onda se počastim nečim lijepim :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna paleta, a ti si definitivno kraljica u kolekciji paleta. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...