Stranice

22. veljače 2019.

OPV Beauty - Yemoja

Došlo je vrijeme da vam napokon pokažem paletu s kojom se družim redovito već zadnjih mjesec dana. Radi se o OPV Yemoja paleti :)


Paleta je napravljena od čvrstog kartona i poveća je, pa imajte na umu da vam neće stati u neku ladicu u uspravnom obliku :D Kada malo bolje razmislim, ne sjećam se kada sam zadnji put vidjela paletu koja nije napravljena od kartona? No dobro, vratimo se mi na ovu paleticu. Ovaj koncept paleta dosta podsjeća na Juvia's Place palete ali koliko sam informirana jedni s drugima veze nemaju.


Paleta sa unutrašnje strane ne sadrži ogledalo, ima samo print papir sa njihovim logom i nazivom palete. Ono što će te odmah uočiti kod ove palete je veličina panova. Omg! Rekla bih da su duplo veći od nekih uobičajenih panova koje viđamo redovito okolo.


Baš zbog veličine panova i posebnosti kod metallic sjenila, ona mogu pucati tokom prijevoza. Zato sam ja svoje prvo sjenilo Nana morala nazat prešati u pan jer je došlo cijelo napuknuto. No kao što vidite iz priloženog sve se da sanirati :)


Paleta ukupno sadrži 12 sjenila od kojih 5 je mat, 4 su shimmer i 3 su metallic (onako kao Hudina najpoznatija sjenila koja se prstom apliciraju).
Selekcija boja je, rekla bih, svakakva :D Ovu paletu sam gledala mjesecima, kao treba mi, ali možda ne, što ću ja sa ovom plavom i zelenom kad to ne nosim i na kraju kad sam izvagala koliko bi nijansi nosila, naravno da su one bile u prednosti. Da se razumijemo, ove dvije nijanse su predivne, ali osobno ne nosim takve boje na sebi. Dok sve ostalo je itekako dobro došlo kod mene :)

Sva sjenila se nekako razlikuju po teksturi pa ću ih grupirati:

Mat sjenila su na suhljoj strani, nisu puterasta i nisu najmekanija ali prilikom nanošenja i blendanja nemam nikakvih problema s njima. I to mi je ono najbitnije, da rade svoj posao.
Shimmer sjenila su ludo pigmentirana i ona su najbolja u paleti. O njima nemam puno za govoriti jer su stvarno top, mekana i super pigmentirana.
Metallic sjenila su jako dobra, ali neka više, neka manje. Npr najbolje metallic sjenilo je Nana, dobro je i Ogun, dok Oyo ima problema jer baš ima chunky dijelove u sebi pa ga se treba više puta nanijet, jer ti dijelovi lete po svakuda. No, za sve postoji rješenje pa tako i za ova 3 sjenila... Koristite ih na ljepljivu glitter bazu i obavezno aplikaciju vršite prstom a ne kistom. Ja koristim od NYX-a Glitter Primer i mirna sam.

Prelazimo na swatcheve u paleti. Svi swatchevi su napravljeni bez su korištenja primera ispod.



Dugo sam slinila za ovom paletom, pitala samu sebe treba mi ili ne, odgađala kupovinu jer sam na režimu gdje pazim koje palete kupujem, ali na kraju sam si ju kupila. I drago mi je jer se sjenila mogu jako dobro iskoristiti za različite look-ove.

Paletu sam kupila na Beauty Bay-u, uhvatila sam ju na popustu, tako da pratite malo cijene. Imate ju za kupiti i na Pink Pandi ili ju možete direktno naručiti sa OPV službene stranice.

Sviđa li vam se ova paleta? Ako ste ju isprobali, napišite mi u komentarima vaše dojmove o njoj! :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 5:

  1. Jaoj, ja sam se zaljubila u ovu paleticu, boje su divne, ali prelepa je, i dizajn same paletice je sjajan.

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, predivna paletica! Btw. drago mi je što još uvijek pišeš blog, znam s vremena na vrijeme doći na tvoj blog i čitati stare postove. Baš sam neki dan naručivala par korejski stvarčica i uzela sam onu korejsku BB kremu koja ti je super i koja je bila u mnogo tvojih emptiesa. :D

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jooj kako mi je drago ovo cuti, hvala ti <3 znam da sam na blogu letimicno i vise ne pisem redovito kao nekad, ali mi je jako drago sto se moji stari postovi i dalje citaju :) nadam se da ce ti bb kremica pasati :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...