Stranice

28. siječnja 2019.

Trenutni Favoriti #14

Odlučila sam vam pokazati trenutne favorite i proizvode koje sam nedavno otkrila pa ih nisam mogla baš uključiti u godišnje favorite. Ima puno proizvoda koji su me iznenadili svojom kvalitetom i vrijedni su da pričam o njima u ovom postu, zato krenimo! :)


Počinjem sa kosom, koja mi realno zadaje najviše problema zadnjih nekoliko mjeseci. Sjećate se kako sam nekoliko godina koristila Loreal Elseve proizvode i odlično su mi pasali? Odlučila sam kompletno promijeniti proizvode jer sam vidjela da mojoj kosi više ne pašu Elseve proizvodi koji su ju odjednom počeli otežavati i prekomjerno mastiti. Moja kosa se također mijenjala na gore jer nakon nekoliko mjeseci na sezoni i stezanja čvrstog repa, počela je pucati u dužini, tako da sada nemam ravnomjernu dužinu nego više različitih dužina. Znam, užasno zvuči, ali što ću. Pijem biotin i nastojim povratiti živost kosi kako unutra tako i vani. Šampon na koji sam se odlučila je Garnier Botanic Therapy Honey & Propolis kojeg koristim s istim regeneratorom, no njega nisam uključila u post jer mi je bočica malo skršena. Ovaj šampon je za mene pravo otkriće, ok neće vam napraviti nikakvu magiju od kose, budimo realni, ali kosa mi se od njega manje masti, nije teška, mekana je, lagana i lijepo je očišćena. Vidim da mi puno više paše nego Elseve proizvodi. Nakon šampona i regeneratora stavljam masku Garnier Fructis Hair Food Papaya. Ljudi moji, ovo nije samo još jedna maska sa TV reklame, ova maska zbilja djeluje! Kupila sam si i Banana verziju koja još čeka svoji red, ali prvo sam htjela isprobati Papayu koja je namijenjena oštećenoj kosi. Inače ove maske imaju 3 načina upotrebe ali ja ih koristim kao masku i pustim na kosi minimalno 5 min dok se tuširam. Stvarno za ovu masku imam samo riječi hvale!


Treacle Moon Coconut kremu za ruke sam kupila sasvim slučano u DM-u, nisam imala velika očekivanja od nje, a kad ono totalno me osvojila! Kremica je prave gustoće, lijepo se razmazuje, brzo se upija i što je najbitnije stvarno odlično nahrani kožu ruku. Da ne govorimo o tome kako je pakiranje odlično za nošenje u torbici.
Farmakol Dermapip losion za tijelo na bazi meda, pantenola, propolisa i matične mliječi je valjda najbolji losion koji sam isprobala u zadnje vrijeme. Kupila sam ga u ljekarni na ljeto nakon što sam izgorila na suncu jer kao što i sam losion kaže "Za njegu osjetljive, suhe, upaljene i oštećene kože..." i spasio me. Koža mi se brže regenerirala ali ono što je najbitnije što ja taj losion koristim i dalje nakon tuširanja i jako mi pomaže u ovo hladno vrijeme kada mi je koža užasno suha. Ukoliko su vam losioni iz drogerija slabi ili samo površno djeluju, obavezno skočite do ljekarne i isprobajte ovaj losion jer ćete se preporoditi.


Inače slabo pišem parfemske favorite ali kada me neki od njih dovoljno osvoji onda ga obavezno spomenem. Zato sada ovdje imam Hugo Boss The Scent. Ovaj miris je toliko nježan i ženstven da kada god ga imam na sebi samo dobijem riječi hvale. Mislim da je zaslužio biti ovdje u postu i preporučam ga svima da ga idu malo pomirisati u drogeriju :)
Kerastase K Resistance je serum za vrhove, ovo mi je već druga bočica i stvarno radi odlično svoj posao gdje mi lijepo zagladi vrhove. Na prvu nisam znala sviđa mi se taj proizvod ili ne, no na kraju kada mi je kosa postala oštećenija vidjela sam da mi ipak pomaže u držanju vrhova pod kontrolom. Ima samo 30 ml za cijenu od 28 € i to je premala količina za proizvod koji se koristi nakon svakog pranja kose ali s tako visokom cijenom, tako da sam se ipak prilikom sljedeće kupovine odlučila za jedan drugi proizvod.
Nabla Velvetline olovka za oči u nijansi Bombay Black je valjda moja najbolja olovka ikad! Ukoliko koristite crne olovke redovito ili povremeno znam da uvijek težite savršenoj kao i ja. I zato ne mogu vjerovati da sam našla najbolju crnu olovku za oči. Olovka je super crna, mat i dugotrajna, ali stvarno dugotrajna, ne skida se čak ni ako vam oči suze tu i tamo kao meni. Ja sam ovom olovkom oduševljena i ne želim nikad ostati bez nje!


Favoriti od sjenila su mi trenutno 2 Nabla prekrasna mat sjenila. Jedan je Paprika a drugi Chiaroscuro. Oba sjenila su super-matte teksture i stvarno su toliko mekana, puterasta i pigmentirana da to nije za povjerovati. Kombiniram ova dva sjenila zajedno i za neki večernji look, stavim Papriku u pregib kapka a Chiaroscuro na kapak i to ispadne wow :)


Kao što sam vam već najavila u postu o godišnjim favoritima, nakon godina korištenja korejskih BB krema, ponovno sam se zaljubila u pudere i imam nekoliko favorita od kojih bi istaknula dva. Essence Stay All Day 16 h je ubiti puder zbog kojeg je sve počelo i zbog kojeg sam se ponovno vratila na pudere. Ovaj puder je toliko dobar da bi komotno mogao konkurirati skupljim puderima. Nijanse su malo čudnjikave ali jedina koja je neutralna i paše mi je 15 Soft Creme i pronalazim ju samo u Mulleru. Preporučam vam da si uzmete primjerak ovog pudera jer stvarno me ostavio oduševljenom. Također da napomenem, preživio je vruće ljetne večeri, dugotrajno nošenje i izlaske.
Loreal Infaillible 24H je nova verzija pudera koja je više tekuća i ima stvarno dobru ambalažu s pumpicom. Puder me odmah osvojio jer dobro prekriva, lagan je na licu i ne preslikava se, što je meni jako bitno u ovo zimsko vrijeme da ne pronalazim puder po okovratniku zimskih jakni. 


Ovo su bili moji trenutni favoriti, nadam se da su vam se svidjeli. Recite mi ako slučajno dijelimo kojeg favorita iz posta i što vi najviše koristite u ovom periodu? :)

Kiss
Talisha

4 komentara:

  1. Imala sam ovu kremu i meni je koma. Ne volim miris kokosa i zbog toga se nikako nismo sprijateljile haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha a znam kako to moze bit kad ti neki miris smeta :D

      Izbriši
  2. Baš sam se iznenadila opisu ovom essence pudera, zvuči mi odlično i baš ću ga potražiti kada idući put idem u Muller samo se nadam da će imati dovoljno svijetlu nijansu i da neće oksidirati na licu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je jedina nautralna i svjetlija nijansa, meni je trenutno mrvicu tamna pa Essence i Loereal mijesam skupa, ali tu nijansu jedino nalazim u Mulleru di je prosireniji Essence stand. Meni ne oksidira, nadam se da nece ni tebi. Sve u svemu puder kosta oko 39 kn pa ga vrijedi makar isprobati :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...