Stranice

26. siječnja 2019.

Favoriti 2018. godine - Preparativa

Kao što ćete vidjeti, favorite preparative svela sam na minimum. Razlog je taj da u jednom drugom postu ću vam pričati o nekim novim oktrićima koje sam pronašla ali tamo pred kraj godine, dok ovdje ću vam prikazati samo one stalne favorite koji su bili u upotrebi cijele godine.


Palmer's Swivel Stick je jedan od mojih vječnih favorita ovdje na blogu i iako vam je možda već dosadio, moram ga stavljati u postove jer zaslužuje to. Koristim ga kao balzam za usne i koliko on meni uštedi živaca i novaca niste svjesni. Ovaj stick ima 14 g i cijena mu je minimalna. Kupujem ga na iHerb-u. Za nekoga tko se stalno maže balzamom za usne ovaj proizvod je top.
TreacleMoon krema za ruke mi je totalno otkriće i zaslužila je biti u godišnjim favoritima jer otkad sam ju kupila ne prestajem ju koristiti. O njoj ću pričati više u jednom budućem postu. Do tada odite u DM i kupite si ovu ljepoticu.


Uriage Hyseac R je valjda jedini proizvod koji koristim konstantno već 10 godina. Da, dobro ste vidjeli! Ova kremica i ja se volimo već toliko dugo i iako u međuvremenu znam koristiti neke druge kremice, ova mi je uvijek pri ruci. Odlična je za hidrataciju, kao podloga za šminku i kada me netko pita zašto nakon groznih akni koje su me uhvatile prije 10 godina nemam nikakve ožiljke - ova kremica vam je odgovor.
Olival piling za lice mi je već favoriti sigurno 2 ili 3 godine na blogu. Jako nježan a efikasan piling koji mi jako paše.


I sad dvije Skintegra stvari koje su mi nekako obilježile prošlu godinu su Lumion i Spectra. Lumion mi je pomogao kod pigmentacijskih mrlja, također mrljice od prištića "u prolazu" brže prolaze i vidim kako mojoj koži jako paše, pogotovo jer je nakon petomjesečne sezone na suncu jako propatila pa mi on vraća kožu u život. Spectra je krema koju mi se na prvu nije baš dopala, ali mislim da je to bilo do moje kože i vremenskog perioda. Počela sam ju ponovo koristiti sredinom ljeta pa sve do sada kada ju i dalje koristim. Jako mi paše nakon Lumiona, lijepo se upije i kožu mi ostavi izrazito mekanom. Također ukoliko mi se možda nos guli ili pored nosnica imam malo iziritiranog dijela kože, ona mi puno pomogne kod bržeg repariranja kože.


Koji su vaši preparativni favoriti od prošle godine? Dijelimo li nekog zajedničkog favorita? :)

Kiss
Talisha

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...