Stranice

17. veljače 2015.

EOS vs. DeXe

Za danas sam vam pripremila jedan duel balzama za usne, jedan je svjetski poznati EOS, a drugi je DeXe, zvijezda u usponu koji poprilično liči na prvoga.


Kao što vidite oboje imaju izgled jajeta, EOS stoji uspravno, a DeXe vjerojatno radi fore je malo nakrivljen. Oboje imaju 7 g proizvoda i oboje su 100% prirodni i 95% organski. EOS je proizveden u USA, a DeXe u Kini.
DeXe balzam sam kupila u Bipi po cijeni od 29,90 kn, a EOS balzam na Beautybay stranici kada je bio na popustu za 3,50 eura.



Za primjer sam uzela EOS iz limitirane kolekcije Rachel Roy pa zato moj ima krila kraj naziva, onaj običan u standardnoj postavi sam već sravnala sa zemljom pa mi nije bio od neke pomoći za usporedbu, ali vam ostavljam njegovu sliku da vidite kako je njemu natpis običan kakav inače balzami iz stalne postave imaju.


Sad se vraćamo opet na usporedbu :)
Oboje su napravljeni po istom principu, okruglasti oblik balzama koji kada se naviknete jako dobro "sjeda" na usne, pakiranje koje se zavrti do sigurnosnog "klika" i ista gramaža. Što se tiče pakiranja, EOS-ovo je gumenasto i ne skliže se, DeXe je plastično i glatko sa bijelom crtom po sredini.



Boja balzama može varirati ovisno o mirisu samog balzama. DeXe balzam je od ananasa, a EOS od naranče. Oboje imaju onaj divni miris po voću, nije umjetan i suptilan je, u stilu da ga nećete nakon stavljanja na usne imati pod nosom sljedećih sat vremena.

Sad ona bitna stvar - usporedba! Osobno imam suhe usne, trošim balzame na tjednoj bazi i pomno ih biram, stoga ako meni nešto ne valja ne znači da će ostali imati mišljenje kao ja. Nakon ovog malog govora mogu prijeći na stvar...

Ono što volim kod EOS balzama je njegova hidratacija ali u suptilnom obliku, znači kada njega nanesete imate osjećaj da ste nanijeli balzam ali na oko (u ogledalo) nećete ga toliko primijetiti, kao da je mat. Odličan je kao podloga ruževima. Od njega usne su mi mekane i stavljam ga kada god imam potrebu za njim, a ukoliko ga navečer stavite ujutro su vam mekane usne zagarantirane.

DeXe balzam je vrlo lagan na dodir, no prilikom stavljanja na usne imam osjećaj kao da se topi, kao da moje usne podmazuje nečim masnim, kao da sam čisti vazelin stavila na usne! Nakon što njega stavim na usne izgledam kao da sam upravo pojela masna rebarca i nisam se obrisala. Osobno mrzim taj osjećaj na usnama jer mi se kod takvih formula sve prelije preko rubova usana i duže treba da se proizvod upije. Na takvu formulu je nemoguće staviti preko ruž. Ne volim balzame koji se sjaje kao disko kugla, za takve stvari imam sjajila i druge oblike proizvoda za usne. Općenito balzam ok njeguje kada se malo upije nakon nekog vremena.

Mislim da je sve dovoljno prikazano na swatchu. Sa svakim balzamom sam 3 puta prešla preko istog mjesta.


Sastojci: 

EOS balzami imaju sastojke za svaku vrstu balzama, pa ću prepisati sa kutije koju ste mogli vidjeti u ovom NewIn-u.

EOS (Indian Summer - Orange Blossom) - Olea Europea (Olive), Fruitoil*, Beeswax/Cera Alba*, Cocosnucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor (Aroma), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract*, Citral, Limonene, Linalool.
*Iz organskog podrijetla

Kod DeXe balzama sam malo zbunjena jer jedni sastojci pišu na omotu balzama, a drugi na deklaraciji. Pošto sam kupila 2 komada, jedan od ananasa i drugi od jagode, na onome što sada koristim od ananasa sam skinula plastiku u kojoj je bio zamotan i bacila, dok drugi je sa svim rekvizitima, zato sam vam ga uslikala da vidite razliku. Slike su slikane mobitelom zbog macro opcije.

Sastojci sa deklaracije:


Sastojci sa samog pakiranja: 


Ovi drugi mi ne djeluju baš tako skroz zdravi kakvim se opisuje ovaj balzam. Ništa nije označeno sa "*" i dodatno objašnjeno iz kakvog je uzgoja (to viđamo redovito na Alverde proizvodima npr.) Može li mi netko u komentarima pojasniti zašto su na jednom proizvodu navedene dvije vrste sastojaka? :D

Moj odabir je u svakom slučaju EOS balzam zbog nemasnog osjećaja i prave hidratacije, ali to je samo moje mišljenje jer svačije usnice su drugačije :)

Jeste li isprobali ove balzame?

Kiss
Talisha

22 komentara:

  1. Kod Martine na Dear Skin blogu piše da je došla do informacije da je do proizvođaća ovo sa duplim sastojcima i da su točni ovi sa deklaracije :) Dakle oni na foliji su za ukras xD

    Ja bih ipak radije investirala u EOS balzame :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oni na foliji nisu bas prekrasni i totalno neprofesionalno od njih ovako pakirati proizvode i buniti ljude, trebali su sve te posiljke povuci i ponovo ih prepakirati (ili za nase trziste im to nije niti bitno? :D), iako iskreno kao sto sam i napisala, proizvod djeluje kao dobro upakirani vazelin :D
      svakako ostajem pri eosu i kupujem ga uvijek u zalihama kada bude snizen :)

      Izbriši
  2. Svako malo citam pohvale za EOS balzame, ali ti si jedina koja je sa suhim usnicama i kazes da su odlicni, tako da sam sada konacno uvjerena u kupnju EOS balzama :) DeXe me nije uopce zainteresirao, jos ako su stvarno samo kao sloj sjaja na usnici, onda nikako ga nebi kupila, osobno mrzim takve balzame.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na meni djeluju samo eos i blistex balzami, sve drugo su ko djecje igracke za mene :D eos se stvarno isplati, pogotovo kad je neka akcija, slobodno ga kupi i neces pozalit.
      dovoljno ti je pogledati swatch na ruci i sve ti jasno kakav je dexe balzam :D

      Izbriši
  3. Vidim da su te već obavijestili da na Dear skin blogu možeš pročitati zašto su sastojci različiti.
    Moje mišljenje o ovim balzamina neću još iznositi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da im je ta isprika o krivo naljepljenim sastojcima jako djetinjasta, trebala se cijela posiljka povuci i naljepiti druga pravilna folija.
      bas me zanima sto ces ti pisati o njima :)

      Izbriši
  4. kopije kopija :/ nemam ni jedan ali razlika se bas vidi, što po pakovanju, što po tragu koji ostavlja kad se stavi na usne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. isti trag ostavi i na usnama, doslovno je osjecaj kao da sam na njih namazala ulje, a taj osjecaj mrzim vise od icega :D

      Izbriši
  5. Kad su eos tek izašli tolika pomama, a čin je jedna osoba rekla da nisu baš nešto odman svi govore nije nešto, glupost. Iako kad san ih vidila malo me zainteresira DeXe, kad san vidila da je proizveden u Kini, ništa od moje kupnje toga :D Meni je Labello najbolje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gore u jednom komentaru sam vec bila napisala da na meni pale samo blistex (koji je jeftin) i eos balzami :D ma sva ta prica sa dexe balzamom je smjesna i neozbiljna :/

      Izbriši
  6. Moram priznati kako su me EOS balzami privlačili samo zbog simpatičnog oblika ali svjesna sam da neću dobiti njegu kakvu očekujem tako da ću preskočiti i ovu hrvatsku inačicu istog. :D U svakom slučaju, odličan i koristan post za one koji su u dilemi ;)
    btw. usporedba s masnim rebarcima mi je EPIC :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ako trazis nesto probaj klasicni blistex, to je jedini balzam koji se moze kupiti kod nas a da meni njeguje usne kako treba :D

      Izbriši
  7. Odlična usporedna recenzija :D Kupila sam Dexe balzam zbog znatiželje i još ga nisam isprobala, a s EOS balzamima se nisam nikada susrela. Slažem se da je to sa sastavom jako zbunjujuće i neprofesionalno i sve mi je to nekako sumnjivo te mislim da se takve stvari s duplim sastavom mogu dogoditi samo kad nas. Baš me zanima jel bi to tako bilo u Austriji, moš mislit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) haha bas sam to i ja Suri napisala u komentaru, nitko se nije potrudio ispraviti gresku jer ocito za nase trziste je sve dozvoljeno :D i ja sumnjam da bi se tako nesto u Austriji desilo :D

      Izbriši
  8. baš super usporedba...
    po svemu rečenom i prikazanom, odabrala bih EOS, jer kao što si rekla mat je, njeguje i super je podloga ružu,,,
    a dexe i mene sad zbunjuju s tim sastavom,,,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) definitivno izmedju ova dva pobjednik je eos.ovako masna i sjajna od dexe hodam samo po kuci :D

      Izbriši
  9. Nisam ih probala, ali bih volela da posdujem par EOS-a :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iskoristi priliku cim ih budes vidjela na nekoj akciji :))

      Izbriši
  10. Obožavam EOS balzame i sama ga koristim :). Moram priznati da mi Dexe momentalno odbio radi činjenice da je proizveden u Kini, nekako zazirem od njihove kozmetike :/. A i slažem se za masnjikav film na usnama, to mi nikako ne odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda ga definitivno nemoj niti isprobavat, ostani na eos-u koji je bolji :)

      Izbriši
  11. meni je dovoljna činjenica da je dexe iz kine, nemam ni želje ni namjere probati ga :/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...