Stranice

8. travnja 2016.

Tarte - Tartelette In Bloom

Na redu je još jedna prekrasna paleta s kojom se družim u zadnje vrijeme, a to je Tarte Tartelette In Bloom paleta :)


Ova paleta je nastavak popularne prve verzije Tartelette palete. Gledajući obje verzije, više mi se svidjela ova druga jer ima toplije tonove i 3 shimmer nijanse u kombinaciji sa ostalim mat nijansama, dok je prva verzija potpuno mat.
  

Pakiranje je vrlo kvalitetno, zatvara se na "klik" i unutra se nalazi veliko ogledalo. Bacite oko samo na ove prekrasne boje na prednjoj strani :)



Paleta sadrži 12 sjenila od kojih 3 su shimmer, a 9 ih je mat. Volim mat palete, no još više volim one palete koje ubace nekoliko shimmer sjenila dok sva ostala su mat, jer mi to dozvoljava da napravim kombinirani shimmer-mat look bez da koristim neka druga sjenila :) Imena sjenila štampana su odmah ispod samih sjenila.


Sjenila imaju specifičan slatkasti miris, mene miris podsjeća na čokoladne keksiće, a prisutan je samo kada prislonite paletu uz nos i nije toliko intenzivan kao kod Too Faced Semi Sweet palete gdje se miris osjeti odmah čim se otvori paleta.



Sjenila su prava kombinacija neutralnih nijansi od kojih prvi red je malo hladniji, drugi je neutralni i treći je malo topliji.

Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod. Sjenila su super pigmentirana, puterasta i prava uživancija. Ja sam skroz ugodno iznenađena sjenilima.
Sjenila su swatchana po redovima, prvi, drugi, pa treći red.

Harmer - mat kremasta bijela nijansa
Jetsetter - mat sivkasto-smeđa nijansa
Rocker - shimmer taupe nijansa
Smokeshow - mat crno-smeđa nijansa


Flower Child - nude-breskvasta mat nijansa
Smarty Pants - mat topla narančasto-smeđa nijansa
Firecracker - shimmer brončana nijansa
Activist - mat tamnosmeđa nijansa


Funny Girl - shimmer nijansa šampanjca
Sweetheart - mat roskasto-smeđa nijansa
Rebel - mat crvenkasto-smeđa nijansa
Leader - mat tamna crvenkasto-smeđa nijansa


Ja sam prezadovoljna ovom paletom, skroz me oduševila! Kupila sam ju sa Rose's Beauty Store stranice, ukoliko vam se sviđa preostaje vam jedino malo skuplja kupnja sa te stranice ili nabavljanje iz Amerike jer se Tarte ne može kupiti u Europi.

Što kažete na paletu? Sviđa li vam se? :)

Kiss
Talisha

32 komentara:

  1. Kolikooo je pigmentovana! Prelepa! Ti i tvoje predivne palete <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto me kod tebe kući da gledamo palete sjena. :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaa kako je divna! Ja se sve nadam da bi se Tarte mogao brzo pojaviti na beautybay-u

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zbilja je :) joj i ja se nadam, bilo bi lijepo kad bi nam bio dostupniji, jer roses je dobar ali svako toliko malo podignu cijene

      Izbriši
  4. Stvarno je divna. Boje su ono - sve što ti treba.
    Nego, kad ćeš ti napraviti neki post tipa "sve moje palete" da malo slinim? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kompletna :D haha, mislim da bi se ljudi uhvatili za glavu da to vide :D

      Izbriši
  5. Predivna je, priznajem da sam malo ljubomorna :')) Mislim da bi se puno koristila kod mene jer nijanse su savršene i za takvim najčešće posežem i sama :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) to su i moje najcesce nijanse tako da cim sam ju vidjela je bilo - wow! :D

      Izbriši
  6. Nemam riječi.. Malo je reć da je predivna i na wish listi mi je naravno. I odlične su ti slike :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam imala pojma da se tarte može naći na bilo kojoj stranici za Europu. :O
    Paleta je divna, divna, divna!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, sa UK stranica samo ju Roses ima i cijene su vece nego u Americi ali je paleta zbilja fantazija :)

      Izbriši
  8. Došla bi te pokrast da znam di živiš ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ti u meni svaki puta probudiš želju za novom paletom.. usudila bih se reći da je ovo najljepša paleta koju sam ikad vidjela. Svaka nijansa me oduševljava i znam da bih sve nosila. Vrijedi investirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe hvala ti :) zbilja je prekrasna i sve nijanse su iskoristive :)

      Izbriši
  10. Predivna je i mislim da ću je i ja uzeti, imam prvu verziju i sjenila su stvarno kvalitetna, a ova kombinacija nijansi mi je još ljepša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se ova vise svidjela pa sam se odlucila za nju :) obavezno si ju nabavi :)

      Izbriši
  11. Čim sam je vidjela kod Camile C. svidjela mi se. Boje su prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  12. Ova paleta ne može da se ne svidi nekome. :D Savršenstvo! <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlicna recenzija. Super sto si napisala ovo za roses, vec dugo gledam tu stranicu a nisan bila sigurna koliko je sigurno narucivat s nje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ja sam vec nekoliko puta narucivala sa te stranice :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...