Stranice

3. listopada 2015.

TheBalm - Balm Jovi Rockstar Palette

Danas vam donosim paletu marke TheBalm i naziva Balm Jovi (Rockstar Palette) koja je zbilja prekrasna :) Pripremite se na dugačak post prepun fotografija :)


Paleta dolazi u ludom kartonskom pakiranju koje je poznato za TheBalm proizvode.
  

Unutar palete nalazi se veliko i prekrasno ogledalo u obliku srca :) 


U paleti se nalazi 12 sjenila, jedno rumenilo, jedan highlighter i 2 ruža za usne. 

Ova paleta je praktična, odlična za putovanja i prilike kada morate sve imati pri ruci, od ogledala, sjenila, proizvoda za lice i ruževa. Osim toga highlighter se može koristit i kao sjenilo. Dio sa ruževima je odvojen i ima svoj posebni poklopac, zbog toga da se prah iz sjenila ne lijepi na ruževe, ovako su potpuno zaštićeni.


Ono što posebno čini simpatičnim ovu paletu su imena svih proizvoda u njoj :)


Swatcheve sjenila ću prikazati po kolonama tj. kategorijama kako su podijeljena u paleti. Svi swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod. 
Sjenila su lijepo pigmentirana i blendaju se bez problema, pogotovo ona mat u srednjem redu su za svaku pohvalu, dok prvi red je malo praškast ali ništa strašno.

Heavy Metal
Metal-ica - shimmer bjelkasto-siva nijansa
Iron Maid-in - shimmer svijetlo zlatna nijansa
Lead Zeppelin - maslinasto zelena nijansa prepuna zlatnih šljokica
Alice Copper - tamna bordo nijansa sa srebrnim shimmerom


Classical

Adagio - mat bež nijansa
Allegro - mat srednje smeđa nijansa
Moderato - mat tamna ljubičasta nijansa
Presto - mat hladna tamnosmeđa nijansa


Alternative

Blink 1982 - shimmer mauve-sivkasta nijansa
The Stroke - tamna plava nijansa sa svijetlim plavim shimmerom
Rem - shimmer svijetlo ljubičasta nijansa
Third Eye Blinded - shimmer roskasta nijansa sa malo breskvaste u sebi


Na red dolaze proizvodi smješteni sa donje strane palete, oni su namijenjeni za lice i usne. Ovdje imamo highlighter i rumenilo koje možete slobodno koristiti i kao sjenila, te dva divna pigmentirana ruža za usne.


Disco Disco

Solid Gold - prekrasan zlatni highlighter, super pigmentiran, fino mljeven i mekan na dodir

Pop! Pop!

Don't You Want Me? - mat topla koraljna nijansa


Lips Sync Playback

Milly - nude nijansa sa malo roskaste u sebi
Vanilly - žarko crvena nijansa


Pošto se radi o TheBalm stvarima i pretpostavljam da ste vidjeli već neke sličnosti kod proizvoda za lice, napravila sam usporedbu rumenila i highlightera. 

Solid Gold higlighter je u globalu isti kao Mary Lou Manizer samo što je Mary Lou malo kremastiji. Ima logike u tome jer paleta se više puta otvara pa proizvod u njoj mora biti malo suhlji nego kad je higlighter pakiran samo za sebe. Pošto je Mary Lou malo kremastiji, više se sjaji na svijetlu, ali kad ih se uspoređuje po boji onda su potpuno jednaki.


Don't You Want Me je prekrasno i pigmentirano rumenilo, a na prvi pogled liči na Frat Boy. Tek kada se naprave swatchevi se vidi da je Frat Boy mješavina koraljne sa mrvicom roze u sebi dok DYWM je potpuno koraljno, no nije to nikakva strašna razlika, ovako na prvi pogled izgledaju kao da su isti :) Na swatch sam dodala još i Down Boy rumenilo koje je potpuno rozo.


Ja sam zadovoljna sa ovom paletom, inače sam ju duuugo gledala ali mi je uvijek bila previše skupa preko interneta. Tada se moje svijetlo na kraju tunela ukazalo i Bipa je dobila TheBalm kozmetiku, te su odmah imali 30% pa je to bila pava prilika da si kupim ovu paletu. Tako je i bilo, paleta inače košta 279.90 kn ali sam ju uzela na 30% tako da me izašla 195.93 kn. 
TheBalm kozmetiku možete naći u ovim Bipa prodavaonicama: Zagreb - Maksimirska 123, Trg Krešimira Ćosića 9, Osijek - Trg Ante Starčevića 6, Rijeka – Agatićeva 8 i Solin - Hektorovićeva 38c. 

Ostale TheBalm stvarčice:

Sviđa li vam se paleta?

Kiss
Talisha

Broj komentara: 26:

  1. Baš lijepo izgleda i praktično za put.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjenila mi se jaaako sviđaju :) Usput, odlične fotke ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ovu paletu toliko jako! Odlične slikice usput, kao i recenzije hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova paleta izgleda super, najviše mi se sviđa što u jednoj paleti dobijete različite proizvode. Super post, slike su ti odlične :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti <3 da, paleta ima sve potrebno, fora stvar :)

      Izbriši
  5. Ovu paletu i sama škicam stoljećima, odlična mi je, swatchevi su krasni i nijanse mi se jako sviđaju :) morat ću put zagreba po nju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako sam ju i ja skicala i nikako ju nabavit, ali zato je dosao dan kada sam ju napokon ugrabila :D

      Izbriši
  6. Predivna je paleta :) sviđaju mi se ta njihova pakiranja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. zato se uvijek divim the Balm proizvodima,,, naprave tako praktična pakovanja, ali ni malo obična... super da su stavili i taj highlighter, posebno što mnoge cure ne mogu zamisliti šminkanje bez njega :D
    od sjenila su mi odlični Alice Copper, Allegro (koja me ovako na slikama podsjeća na petrolej žutu) i Blink 1982 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pakiranje je jednostavno, a opet mislilo se na sve :D highlighter je odlicno dosao u ovoj paleti, ja sam ga bas jucer koristila kao sjenilo :D

      Izbriši
  8. prefora su mi nazivi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. genijalni su, ovi iz thebalma uvijek imaju neke fora nazive :D

      Izbriši
  9. prekrasna paleta, nema šta da mi se ne sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršene palete imaš. Jednog dana kada te posjetim potrudi se sve da ih zaključaš!!!



    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivna je ne moram reći da sam fan Bon Jovija pa mi je paleta još draža. Za sada imam samo Nude Dude paletu i obožavam je. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako samo dobro ime za paletu! :D Ali i sadržaj palete je odličan, lijepe boje, zanimljivi nazivi sjenila... ma na sve su mislili i lako privlače kupce :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve u 1, nema što :)) Sviđa mi se kako je osmišljena i praktična, nazivi nijansi i izgled općenito, pravi sam sucker na pakiranja.. i ustvari, jedino što mi se ne sviđa je cijena pa čak ni s popustom :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijepa paleta, i nijase su odlične, svidja mi se lead zeppelin :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...