Stranice

23. prosinca 2015.

Ecotools kistovi

U zadnjem New in postu najtraženiji za recenziju bili su Ecotools kistovi pa vam donosim njihovu recenziju :)


Ovi kistovi su mi došli prije nekih mjesec dana u sklopu narudžbe koju sam napravila na iHerb stranici. Kada naručujete sa iHerb-a dobro pazite na carinu, a sada na iHerb-u možete platiti i Paypal-om. Kako na stranici ima velika ponuda Ecotools kistova bilo je stvarno teško odabrati neke jer realno, ja bi ih sve pokupovala koliko ih volim :D Cijene možete sve naći na stranici pa ih neću pisati u postu.
   
Imam nekoliko Ecotools kistova još od davnih dana koji se još dan danas drže fenomenalno. Kupila sam Starter set u Kozmu i onda naknadno još jedan kist za puder koji se prodavao zasebno. Ti kistovi su u boji starog pakiranja. Jedva sam čekala nabaviti još neke Ecotools kistiće jer su odlični, kvalitetni, mekani, i povoljni :) Svi Ecotools kistovi su eco-friendly i ako vas zanima više o njima možete pronaći sve na njihovoj službenoj stranici.




Prvi set naziva se Mineral set i sastoji se od kista za korektor, kista za blendanje, kista za rumenilo/puder i kabuki kista. Set je u travel verziji pa su svi kistovi manji kako bi stali u ovu njihovu slatku torbicu i spremni za putovanje. Ovo je cijeli set namijenjen licu pa i ovaj kistić za lice je za blendanje korektora ispod očiju ali ja ga koristim za blendanje sjenila i odličan je :) Pošto ja korektor stavljam i utapkavam prstima, tako kistić za korektor koristim za nanošenje sjenila na kapak. Kist za rumenilo/puder koristim za sve jer mi je odličan za bronzanje po licu, konturiranje, rumenilo i puder u kamenu. Kabuki kist najčešće koristim za puder u kamenu




Drugi set na redu je Essential Eye set i sastoji se od 5 malenih travel size kistića za oči sa pripadajućom torbicom. Na samim kistovima sa stražnje strane piše njihova funkcija ali ja neke koristim za drugačije stvari. 
Prvi na redu je Large Eye koji koristim za stavljanje sjenila preko cijelog kapka. Nakon što stavim bazu za kapke pređem preko nje sa malo pudera u kamenu ili stavim neko neutralno sjenilo boje kože sa ovim kistom preko cijelog kapka. Za one koji imaju velike oči poslužit će i za blendanje.
Drugi je Angled Crease koji se koristi za blendanje u pregibu kapka. Ja općenito ne volim kistove za blendanje koji su nakošeni pa ga ni ne koristim previše.
Treći je Highlighting kist koji ja koristim za blendanje.
Četvrti je Petite Eye Shading, kist koji je meni odličan za highlight ispod obrve i u unutarnji dio oka. Odličan je za manja blendanja na donjem djelu kapka i jako je precizan.
Peti kist je Smudge koji se može koristiti za sve što sam rekla za Petite Eye Shading kist, samo je još manji i okrugliji od njega. Još jedan kist za detalje.

Ecotools osim preslatkih setova ima i samostalne kistove pa sam se odlučila uzeti 2 samostalna, a to su Airbrush Concealer i Sharpen & Smudge Duo.



Airbrush Concealer je inače kist za blendanje korektora ali meni je odličan kao kist za blendanje sjenila na kapku, jer kao što sam već gore rekla ja korektor nanosim i blendam prstima.


Sharpen & Smudge Duo je jedan vrlo zanimljiv dvostrani kist, sa jedne strane je uski kist za blendanje (pencil brush) a sa druge strane je šiljilo. Ovaj kist je namijenjen za blendanje olovke pa zato ima i šiljilo kao dodatak :) 



Ja sam i više nego zadovoljna sa ovim kistovima, toliko da sam si već napravili novu narudžbu sa još jednim setom i 2 komada Airbrush Concealer kista koji će mi biti za blendanje :) Ovo su kistovi koji će vam trajati godinama i nikada mi se nije desilo da je ispala neka dlaka iz njih, čak ni iz starog seta kojeg imam već dugo. Volim ove setove jer su praktični za putovanja i ako netko nosi kistove sa sobom u torbici svakodnevno ovi su za to idealni. 

Imate li vi koji Ecotools kist/set ili planirate nabaviti kojeg? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 10:

  1. Kist za blendanje iz prvog seta izgleda super..iako ih imam i preko mjere, kistova nikad dosta :)

    OdgovoriIzbriši
  2. S ebaya sam uzela prije par godina jedan mali set još uvijek su kao novi. Ali vjerujem da s obzirom na cijenu koju sam platila nisu original haha. U svakom slučaju volim takve male i praktične setove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam isto davno narucila sa ebaya ovaj mineralni set i jos uvijek je u odlicnom stanju :) htjela sam probat i originalni vec kad ne kosta puno, onako kistova nikad dosta xD

      Izbriši
  3. Koliko deluju savrseno, bas bih volela da ih isprobam! Cetkica nikad dosta! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas su lijepi,vidjala sam ih u DM-u.
    Voljela bih ovaj Eye set isprobati,prelijepi kistovi za blendanje i sjene :)

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) joj da vi ih imate u dm-u, sretnici :) mi u dm-u imamo samo one od ecobelle

      Izbriši
  5. Imam nekoliko setova sa iHerba i nemam zamjerku niti za jedan kist.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fantasticni su, ovo su jedni od rijetkih kistova koje kada ih kupim znam da mi se nece ofucat u sljedecih ohoho godina :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...