Stranice

3. kolovoza 2016.

Nabla Cosmetics

Donosim vam dojmove o mojoj Nabla Cosmetics narudžbi. Dugo sam gledala ovu stranicu i napokon sam se odlučila napraviti narudžbu, a kako je prošlo već mjesec dana otkako koristim ove proizvode, vrijeme je da vam nešto kažem o njima :)


Kupila sam 6 sjenila, 1 nijansu za konturiranje, 1 highlight i 1 paleticu, a drugu sam dobila gratis jer ako kupite 6 sjenila automatski se dobije paletica na poklon. 
 
Narudžbu sam napravila sa njihove službene stranice Nabla Cosmetics. Nabla je talijanska kozmetička marka, tako da nema carine jer se paket šalje iz Italije, unutar EU, a moj paket je stigao na vrata super brzo u roku 2 dana DHL-om. Poštarina za Hrvatsku ide ovako: od 0 € do 39 € iznosi 9.90 €, od 39 € do 69 € iznosi 7.90 € i preko 69 € je besplatna.

Bazirala sam se pretežito na mat sjenilima pa sam ih uzela čak 5, njihova cijena je inače 6.50 €, dok jedno sjenilo je malo posebne teksture, daje efekt "mokrog" i ono je bilo 7.90 €. Cijena male paletice za 6 sjenila je 6 €. Ukoliko želite imate i veću paletu u prodaji. Ovo su refil sjenila koja možete poslagati u palete, a u prodaji se nalaze i sjenila unutar svoje ambalaže koja su mrvicu skuplja.



Sjenila su mekana i lijepo pigmentirana. Dosta se truse ali mi to sada ne predstavlja neki problem i dosta su velika kada ih se uspoređuje sa npr. MUG sjenilima jer sadrže 2.5 g proizvoda. 

Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod.

Prvi red: Water Dream, Peach Velvet, Caramel
Drugi red: Narciso, Wild Side, Camelot

Water Dream - nude nijansa koja daje efekt "mokrog", može se koristiti sama ili kao top coat
Peach Velvet - pastelna narančasta mat nijansa
Caramel - karamelasta mat nijansa
Narciso - svijetlo roskasto-smeđa mat nijansa
Wild Side - topla mat smeđa nijansa
Camelot - hladna tamna smeđa nijansa


Od Contour & Highlight refila uzela sam jednu nijansu za konturiranje i jedan highlight. Oni su malo veći od sjenila, sadrže 3.2 g proizvoda. Za njih sam uzela posebnu paletu u maloj veličini kao ona u koju stane 6 sjenila. Ovi refili koštaju 10.50 €.



Nijanse u pitanju su Angel i Gotham
Angel je highlight boje šampanjca koji sadrži sitne roskaste šljokice, pigmentirana je ali ako previše blendate postoji mogućnost da nestane i da ostanu samo šljokice na tom dijelu. 
Gotham je mat smeđa-taupe nijansa za konturiranje, jako je mekana, divno se blenda i nije previše pigmentirana tako da se prekrasno radi s njom. Idealna nijansa za svijetlu put.

Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod.


Jako sam zadovoljna sa svime što sam kupila i preporučam vam ovu marku kozmetike ukoliko želite isprobati nešto novo a kvalitetno :)

Što kažete na ove proizvode? Jeste li vi isprobali već nešto od Nable? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 19:

  1. Drago mi je da si zadovoljna.
    Ja sam isto napisala svoje dojmove o njima i samo čekaju da ih objavim...uskoro
    Inače matt sjenila su jako dobra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. toliko dugo sam ih gledala i uvijek govorila "ma daj ne treba mi" i na kraju sam posustala haha :D istina, sva mat sjenila koja sam uzela su lijepo pigmentirana i mekana, ja to volim a ne kad uzem nekoliko mat sjenila i svi variraju u teksturi kao sto se zna desit kod mug sjenila.

      Izbriši
  2. Divne si nijanse izabrala, a peach velvet je san snova...<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) cim vidim neku peach nijansu moram ju uzet haha :D

      Izbriši
  3. Kod tebe uvijek zanimljive dekorative ima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dali se u malu paletu mogu složiti npr 3 sjenila u jedan red i u drugi rumenila?Hvala od srca na odgovoru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mala paleta je za 6 sjenila ili ovako 2 rumenila, a u veliku paletu stane 12 sjenila ili 6 rumenila, ako zelis kombinirati onda najbolje da uzmes vecu paletu, kosta 10 € :)

      Izbriši
  5. Zadnjih par dana stalno čitam postove/gledam videe u kojima se pojavljuju ove Nabla ljepote i samo dodajem i dodajem na wishlistu i moram reći da je već sad zabrinjavajuće duga :D Divno izgledaju sve ove nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha onda mogu zamislit kolika je :) znaci da ti je vrijeme da si napravis narudzbu napokon :)

      Izbriši
  6. Gotham i Angel mi izgledaju krasno, gledam ih već duže vrijeme. :D Ni sjenila bome nisu loša. Morat će mi kad tad i nabla doći na red.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napokon da je netko napravio lijepu nijansu za konturiranje za ljude u boji caspera :D nadam se da ces se pocastit uskoro sa nekom kupovinom kod njih :)

      Izbriši
  7. Već dugo gledam Nabla kozmetiku i definitivno mi je vrijeme da isprobam. Kako su sjenila pigmentirana <3 <3 Odlično <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjenila su prekrasna! Iskreno, nisam ni znala za taj brand dok se nije pojavio na Pink Pandi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam znala za taj brend od pocetka preko youtube-a, ali sam se uvijek kontrolirala da ne kupujem jos i eto sada pokleknula :P

      Izbriši
  9. Nisam niti čula za ovu kozmetiku niti ju isprobala, ali mi se jako sviđaju swatchevi i cijene su prihvatljive :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...