Stranice

29. srpnja 2016.

Mini recenzije - Korejska kozmetika #2

Vjerojatno ste već dobro upoznati da volim korejsku kozmetiku i da uvijek sam u isprobavanju nekih novih korejskih stvarčica, pogotovo BB krema koje stalno koristim.

Prvi dio mini recenzija korejske kozmetike možete vidjeti OVDJE, a sada se bacamo na drugi dio i neke nove stvarčice koje sam kupila i koristila zadnjih nekoliko mjeseci :)

Odmah na početku moram reći kako ja preko svih BB krema koristim Catrice Prime And Fine puder u kamenu i dugo mi traju, tako da vam ne znam reći trajnosti ovih BB krema bez dodatnog pudera preko.


Holika Holika 3 Seconds Startera - serumi za lice, kupila sam dvije vrste Hyaluronic Acid i Collagen. Tek kad sam ih otkrila vidjela sam veliku sličnost sa Kiko serumima koji su bili limitirani izdanje, jer uz ova dva postoji još i žuta verzija seruma. Kada sam ih kupila nisam ni očekivala da će to u živo biti komad od seruma jer sadrže velikih 150 ml, a s obzirom koliko je samo malo dovoljno za cijelo lice, mislim da će mi ovi serumi dugo trajati. Oboje su prozirni, imaju svjež miris, isto pakiranje na pumpicu koja je jako dobra, vodenaste teksture su kao ostali serumi, jedino je Collagen mrvicu gušći od Hyaluronic Acid verzije. Kako im samo ime kaže, upijaju se jako brzo jer su namijenjeni kao priprema za kremu ili podlogu direktno, lijepo hidratiziraju i ne zatežu kožu nakon korištenja. Ja ih volim koristiti kao podlogu BB kremi u ovom toplom periodu di su mi sve hidratantne kreme pomalo teške, tako da su odlični za pripremiti i nahraniti lice prije podloge. Također, koristim ih kada skinem šminku prije spavanja stavim Collagen serum, a ujutro nakon što prođem lice tonikom nanesem Hyaluronic Acid. Po zimi ću ih koristiti ispod kreme kao dodatna hidratacija.


Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover Powder sam uzela čisto iz znatiželje jer imam proširene pore na licu i do sada mi ništa nije pomoglo u vezi njih. Ovaj puder u prahu sadrži 6.5 g proizvoda, pakiranje je standardno sa čepom koji se odvrne i sa puderom se dobije ona pufasta spužvica. Znam, zaboravila sam ga slikati otvorenog ali puder je fino mljeven i potpuno bijel. Isprobala sam ga samog samo na području gdje imam pore direktno nakon BB kreme, pa i preko Catrice pudera u kamenu kojeg obavezno koristim nakon BB kreme i mogu reći da su promjene zbilja vidljive! Ja sam inače skeptična po pitanju tih stvari za prikrivanje pora ali ovaj puder zbilja djeluje. Ne koristim ga stalno, samo kada mi je potrebno da sakrijem pore koje su vidljive i nakon stavljanja BB kreme.


Holika Holika Naked Face BB krema sadrži SPF 50 i 40 ml proizvoda. Pakiranje je na pumpicu koja stoji naopako i bez problema se krema dozira. Krema ima odličan miris, lijepo se razmazuje i upija. Prekrivanje je srednje do jako i lijepo se stapa s kožom. Postoji u dvije nijanse 21.5 i 23, ja sam naravno uzela nijansu 21.5 koja mi je bila savršena do pred malo jer sam očito dobila mrvicu boje i sada mi je presvijetla, no veselim joj se ponovo na jesen i zimu :) Rekla bih da je pogodna za sve tipove kože.


Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover BB sadrži SPF 30 i 30 ml proizvoda. Pakiranje je totalno cool i retro, moram priznate da me ono i privuklo :) Krema prekrasno miriši, guste je teksture i ima visoko prekrivanje. Dolazi u dvije nijanse 01 Soft Beige i 02 Natural Beige, moja je u nijansi 01. Što se tiče prekrivanja pora ja tu nisam vidjela nikakvog pomaka, vidjele su se kao i sa bilo kojom drugom BB kremom koju koristim. Preporučila bih ovu BB kremu svima koji imaju masnu kožu lica.


Skin 79 Dream Girls BB kremu sam uzela iz znatiželje jer sam još imala mjesta u košarici, pa rekoh zašto ne probati nešto od te marke. Kremica sadrži SPF 30 i ima 43.5 g proizvoda. Krema dolazi u jednoj nijansi, no jako se lijepo stapa s bojom kože. Nisam znala što očekivati od ove kreme, skroz me iznenadila kada sam ju probala prvi put jer je totalno čudne i zanimljive teksture. Kada se krema stavlja na prste ona je kremasta, no u dodiru sa kožom počinje se topiti. Mislila sam da će to biti neki fail od kreme i da neće prekriti ništa, no kada sam ju stavila na kožu bila sam jako ugodno iznenađena. Krema ima lagano prekrivanje no bez problema se nadograđuje do srednjeg i tako lijepo i neprimjetno izgleda na koži da ja nisam mogla vjerovati. Naravno neće prekriti nepravilnosti na koži, tu ćete si morati pomoći sa korektorom. Jednostavno ju obožavam u ovom periodu kada ne želim jako prekrivanje. Preporučam ju svima koji imaju mješovitu, normalnu i suhu kožu jer je hidratantna, lagana i neprimjetna.


Evo i swatchevi navedenih BB krema, na prvoj slici sam imala problema kod Skin 79 BB kreme jer mi je bježala sa ruke zbog svoje navedene teksture, a na drugoj slici možete vidjeti koliko je Sweet Cotton Pore Cover BB krema guste teksture u usporedbi sa ostale dvije BB kreme. 



Sve stvari iz posta kupljene su na Ebayu od korejskih sellera, evo okvirnih cijena:

Holika Holika 3 Seconds Starter - oko 9 dolara
Holika Holika Naked Face BB - oko 12 dolara
Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover Powder - oko 7 dolara
Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover BB -  oko 6 dolara
Skin 79 Dream Girls BB - oko 11 dolara

Jeste li isprobali što od korejske kozmetike? Što kažete na ove stvarčice iz posta? Imate li kakvu preporuku za neki korejski proizvod? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 10:

  1. Prodala si mi serume, samo ću još istražiti koji bi mi pasao :) Totalno mi je zanimljiva ta azijska kozmetika, samo neznam što bi prije! Ove nijanse korejskih bb krema se čine dosta neutralno, navodno japanske bacaju više na žuto, pa sam se odlučila krenuti s onom koju si vidjela na instagramu i nakon prvog nošenja sam oduševljena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima jos jedan zuti serum, ukupno ih je 3 :) i meni isto, svasta bi njihovog pokupovala. meni pasu te njihove svijetle a neutralne nijanse. tvoju sa instagrama jos nisam vidjela prije ali skroz zanimljivo izgleda, a vjerujem da je dobra jer jos nisam nasla njihov proizvod a da me razocarao :)

      Izbriši
  2. Super post! Iako je korejska kozmetika toliko hvaljena još uvijek nisam ništa njihovo isprobala, ali nadam se da će se to uskoro promjeniti :D Svakako su mi prve na redu užasno hvaljene korejske maske za lice pa onda sve ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zanimljiv post. Nisam još ništa isprobala od korejske kozmetike, ali ovi serumi zvuče jako zanimljivo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) onda je vrijeme da isprobas nesto njihovo :)

      Izbriši
  4. baš planiram narudžbu holika holika proizvoda, najviše zbog tvojih preporuka i recenzija :D
    ovdje si me najviše zainteresirala za Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover Powder i
    Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover BB :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe bas mi je drago :) ne smao da su im proizvodi odlicni, nego i malo kostaju :)

      Izbriši
  5. Imam ovu Cotton Pore cover BB kremu u tamnijoj nijansi i taaaaako mi je žao što mi je presvijetla jer je prekrivanje genijalno, a fino izgleda na mojoj maščobi od lica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, na mojoj mjesovitoj kozi nekada zna istaknuti suhe dijelove tako da vjerujem da je odlicna za masnu kozu kao sto sam napisala u postu :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...