Stranice

4. srpnja 2016.

New in #14

Vrijeme je za novi New in post koji čeka poslikan već nekoliko dana ali nikako da ga stignem napisati :D 


Krećem od jedine palete sjenila koju sam kupila u zadnje vrijeme, što je inače jako čudno za mene :D Ali tako se desilo, znate da su tenisice moja velika ljubav pa sam tako u zadnje vrijeme više njih kupovala, što ste mogli vidjeli na mojem Instagram profilu, slobodno me pratite ukoliko želite :) TheBalm Meet Matte Trimony paleta sa fancy gospodinom na pakiranju ima svoju recenziju pa ju možete pročitati ovdje


Novitet u mojoj kolekciji dugotrajnih ruževa su Rire Lipmanicure High Fix ruževi o kojima planiram poseban post jer to zaslužuju. Mogu samo u kratko reći da su odlični i zbilja dugotrajni. U međuvremenu naručila sam još dvije nijanse tako da ih sada imam 5 ali slike za ovaj post su bile poslikane već prije tako da ću druge dvije nijanse pokazati naknadno. Nijanse na slici su Deep Plum, Wine Burgundy i Pink Brown.


Holika Holika Naked Face BB krema i Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover Powder će biti u drugom postu o mini recenzijama korejske kozmtike jer vidite da sam BB kremu već pola potrošila. Prvi dio mini recenzija korejske kozmetike možete vidjjeti ovdje
Za Etude House serum za trepavice mi ipak treba vremena kako bih ga dobro isprobala. Baš me zanima ovaj proizvod, nije puno koštao ali znatiželja je bila veća tako da sam ga morala na kraju uzeti :)
Alverde svijetli pigment za tekući puder sam morala uzeti jer uvijek dobro dođe za zimu kad sam bijela kao duh.
Essence Studio Nails Ultra Strong baza za jačanje noktiju je novitet kod mene, dobra je ali još uvijek mi je Eveline 8u1 ipak top topova.
Essence Colour Booster baza bijele boje za pojačavanje intenziteta lakova koji će se koristiti preko nje. Nisam ju još isprobala ali mi se čini kao odlična ideja za neke neon China Glaze lakove kojima je potrebna pomoć.


Maske su stvari na koje često zaboravim da postoje ali jedan posjet DM-u me podsjetio na njih tako da sam uzela Garnier Pure i Balea masku za čišćenje lica.
Holika Holika Pig-nose trakice za mitesere će isto biti uključene u post o mini recenzijama korejske kozmetike.


Malibu Bronzing Butter sa SPF8 sam kupila jer sam se načitala i naslušala hvale o ovom proizvodu. Ima i jedan sa većim SPF ali ja onako ispod stavim kremu od SPF30 tako da sam uzela ovoga. Do sada sam ga samo jednom koristila na kratko pa ne mogu ništa pametno reći o njemu. Ima prekrasan miris po kokosu i sviđa mi se što miris nije jako intenzivan, osjeti se kada proizvod stavite ispod nosa, što je još bolje nego da mirišete kao veliki kokos nasred plaže i privlačite sve moguće što zuji oko vas.


Balea krema za depilaciju je odlična krema za malo novaca koja radi svoj posao, ja ju koristim samo za ruke.
Balea You Are Gold sprej za tijelo sa zlatnim česticama je totalno razočarenje nakon svih pohvala koje sam pročitala o njemu jer ga moj nos kronično ne podnosi, miriši na čisti alkohol, što nije ni čudo jer mu je alkohol na prvom mjestu u sastojcima.
Balea Luxury Golden Glamour je ulje sa zlatnim česticama koje sam kupila nakon što sam se razočarala u sprej. Ulje je bilo na akciji pa je koštalo kunu više od spreja i mogu reći da je odlično, šljokice se vide, ulje se lijepo upije, možda je miris mrvicu žestok ali sve u svemu puno bolja opcija od spreja.
Balea Med Ultra Sensitive kremu za lice sam dugo mjerkala i napokon sam se odlučila kupiti ju.
Alverde ulje za celulit od limuna i ružmarina me oduševilo jer se upija super brzo, prekrasno miriši i ostavlja kožu mekanom. Po pitanju celulita nisam vidjela promjene ali ja ga koristim baš kao ulje za bolje stanje kože.


Zamislite samo moju sreću kada mi je stigla cijela Mixa Cold Cream* kolekcija, a dobro znate da je Mixa moj omiljeni drogerijski brend. Kolekcija sadrži mlijeko za tijelo, kremu za lice, kremu za ruke i iz linije Mixa Baby kremu za tuširanje i višenamjensku kremu. O Mixi sam već pisala pa možete čitati ovdje na linkovima - Mini recenzije 1 i Mini recenzije 2 gdje možete naći Cold kremu za ruke jer sam si ju kupila još prije nekoliko mjeseci.


Jeste li probali koji od ovih proizvoda? Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? :)

*PR proizvod

Kiss
Talisha

Broj komentara: 17:

  1. Evo baš sam se nasprejala sa ovim Baleinim zlatnim sprejem i moj ne miriši na alkohol nimalo :/ Aaaaaa ja bi onaj Bronzing butter, kupilo me čim si napisala da ima miris kokosa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda je moj neki pijani sprej, mozda su mijenjali formulu ove godine :(
      prekrasan miris kokosa ima, moras ga uzet :D

      Izbriši
  2. Naravno da je jedna paleta tu. :D
    Opet sam si našla stvari kod tebe koje mi se sviđaju - pa ću te pitati gdje si kupila ruževe i po kojoj cijeni, a isto vrijedi i za bronzer. Zanima me još kakva je nijansa bronzera, sada imam Physicians formula koji mi je sve!
    P. S. Baš mi je drago da si dobila mixa proizvode, oni su stvarno dobar brend. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha nista bez makar jedne palete :)
      ruzevi su kupljeni na ebayu kod korejskog sellera, svaki je kostao 6,81 dolar, radit cu posebnu recenziju sa swatchevima. ako mislis na malibu bronzing butter to je maslac za brze tamnjenje, nije bronzer :)

      Izbriši
    2. Daj me nemoj! Jesam bena!
      Nisam uopće čula za nj i uvjerena sam bila da je bronzer. Eto, svaki dan saznaš nešto novo. :D
      Jedva čekam post o ruževima!

      Izbriši
    3. haha ja sam morala ic provjerit na post da nemam slucajno neki bronzer negdje na slikama :D
      bit ce, bit ce, samo da mi prodje prist kraj usnice hahha :))

      Izbriši
    4. Vidiš kako napravim pomutnju. :D Budem se strpila malo za te ruževe, ne ide recenzija bez swatcha na usnicama! :D

      Izbriši
  3. Ja se veselim čitanju mini recenzija ovih BB krema!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. biti ce uskoro :) kad stalno nesto korejsko kupujem :D

      Izbriši
  4. Balea Luxury Golden Glamour izgleda vrlo vrlo primamljivo :D ... Mixa proizvodi su stvarno odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlican je, trenutno je na akciji pa ako volis takve stvari uzmi ga :)

      Izbriši
  5. Prekul new in, ja se radujem mini recenzijama i recenziji ruževa. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. mene interesuje taj bronzing buter,. Nikada nisam koristila takav proizvod, pa bih zelela da znam malo vise o njemu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednom sam ga samo probala i lijepo se maze, moram ga jos dobro isprobat pa vidjet ako cu dobit kakvu boju s njim :D

      Izbriši
  7. Baš su mi divni ovi tvoji new in postovi.. Nema Kiko???? :-)))) Joj ta paleta me mami skroz...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) haha kiko ce bit u sljedecem new in postu :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...