Stranice

1. listopada 2016.

Mini recenzije - Loreal proizvodi za kosu

Odlučila sam vam pokazati Loreal proizvode za kosu koje sam isprobala i koje trenutno koristim, a što mislim o njima pročitajte u postu :)


Loreal Hair Ultra Riche Nourishing System Mask je proizvod o koji sam već nekoliko puta spominjala na blogu. Svaki put kada otvorim poklopac oduševi me miris ove maske. Ukoliko tražite masku koja će vam omekšati i nahraniti kosu, obavezno bacite pogled na ovu Lorealovu jer je namijenjena za sve tipove kose. Osobno sam potrošila već 2 pakiranja ove maske i jako mi se sviđa. Iako sam ja svoju naručila sa Feelunique stranice, Loreal Hairexpertise proizvode možete naći u Mulleru. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ove maske je to što nema zaštitnu foliju ispod poklopca, što me jako čudi kod ovih "malo fensi" Loreal proizvoda.


Loreal Elseve Extraordinary Oil je šampon za kosu  i nemam mu što zamjeriti jer je sam po sebi zbilja ok, no nije me oduševio. Lijepo miriši, dovoljno se pjeni i dobro čisti kosu, ali mi nema ono nešto da mogu reći za njega "wow kakav šampon". Moram priznati kako mi je je Loreal Arginine Resist u Light verziji ipak malo bolji, pa ukoliko imate suhu i oštećenu kosu odaberite Arginine Resist, a ukoliko vam kosa nije toliko zahtjevna onda odaberite Extraordinary Oil. Probala sam i masku iz Extraordinary Oil linije i jako je dobra.


Loreal Elseve Nutri-Gloss Luminizer je šampon o kojem se puno priča u zadnje vrijeme, ali meni nije ništa posebno, čak ga svrstavam na zadnje mjesto od svih mojih probanih Loreal šampona. Smatram kako taj šampon ne radi ništa što piše na njegovoj ambalaži. Ja kužim da imam plavu kosu i da već sama po sebi blještim i u mraku, ali taj "divni, prekrasni sjaj" koji svi opisuju ja nisam vidjela. I žao mi je što sam kupila odmah dvije bočice bez da sam ga prvo probala, ponijela me akcija, tako da za kaznu imam za potrošiti još cijelu ovu bocu sa slike :(


Loreal Elseve Huile Extraordinaire je krema koja se stavlja na mokru ili suhu kosu bez ispiranja. Inače ova krema je iz Extraordinary Oil linije ali se tek pred malo pojavila na tržištu. Pošto mrzim ulja za kosu, ali ih svejedno koristim, uvijek sam tražila ako postoji kakva krema za završni finiš kose. Kupila sam ovu kremu bez nekog prevelikog očekivanja, no u poptunosti me iznenadila. Krema jako omekšava kosu, pogotovo vrhove, nije ljepljiva i kada se potpuno upije nemate uopće osjećaj da ste nanijeli išta na kosu, a kosa će biti mekana i izgledat će zdravije. Do sada sam ju koristila samo na suhoj kosi i kada usporedim efekt ove kreme i efekt ulja za kosu, moram priznati kako mi se ova krema puno više sviđa. Moja krema je u verziji za jako suhu kosu, a ima i verzija samo za suhu kosu koja ima zlatni čep.


Loreal Elvital balzam za koristi se kao kura/maska za kosu koja se ispire vodom. Već sam o ovom balzamu pisala ovdje. Najviše sam ga koristila kao masku na mokru kosu nakon šampona i regeneratora, a kosa mi je nakon njega bila jako mekana i lakše se raščešljavala. Ukoliko nemate jako zahtjevnu kosu ovim balzamom možete zamijeniti regenerator pa ga koristiti odmah nakon šampona za kosu jer po meni njeguje čak više od regeneratora.


Jeste li probali koje Loreal proizvode za kosu? Imate li mi za preporučiti neki proizvod za kosu? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 16:

  1. Odlični proizvodi, masku sam i ja potrošila, prezadovoljna sam bila.. a kremu kupila u dm-u na popustu i uvijek je sa mnom u torbici! :) baš kao što kažeš, ne masti kosu, ne otežava je, jako je mekana i mirišljava..što mi super dođe da ju nanesem ako izlazim iz nekog kafića gdje se puši pa bude neugodan miris na kosi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) kremu sam kupila na blef i ostala skroz iznenadjena, ocekivala sam da ce mi zamastit i otezat kosu, a kad ono totalna pozitiva :) bas mi je drago da sam cula jos necije misljenje jer nisam vidjela do sada recenzije o ovoj kremi :)

      Izbriši
  2. Meni su sve njihove maske odlične, najdraža mi je bila u bijeloj kutijici sa žutim poklopcem. Predivnog je mirisa bila i koristila sam ju umjesto regeneratora. Sada ju cise nigdje ne mogu pronaći za kupiti. Valjda su je povukli. Nisam još tako dobru masku pronasla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iako sam znala mijenjati sampone, uvijek sam imala neku loreal masku jer su mi najbolje pasale. probaj ovu iz posta, stvarno je dobra, a miris je nesto fantasticno :D namjeravam isprobati jos neke njihove proizvode kada potrosim sve sampone do kraja :)

      Izbriši
  3. Ok, ova krema, mislim da ju kupujem definitivno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto i loreal šamponi su nam zajednički :) I ja sam potrošila 2 bočice nutri-gloss luminizera. Mislila sam kako je super i lagan, ali sada kada sam oprala sa dobrim starim total repair extreme (ljubičasti sa crvenim) sam skužila da nije to to. Extraordinary oil regenerator je odličan, miris mi ostaje u kosi i 2 dana. Oko ovih ostalih proizvoda se zadnja dva puta vrtim u mulleru pa si me sada ohrabrila da uzmem neki. Milsim si krema ili balzam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ukoliko koristis ulja kada osusis kosu, obavezno uzmi ovu kremicu da vidis razliku :) a balzam mene nekada spasava kada sam lijena pa mi se neda nanositi regenerator pa masku, nego nakon sampona odmah stavim taj balzam :D

      Izbriši
  5. Baš sam si kupila par L'Oreal regenerator i šampon, pa se nadam da su dobri jer sam i dalje u potrazi za dobrim regeneratorom. :)

    CANDY MAKEUP GIRL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja vec 3 godine koristim samo loreal proizvode za kosu, nekako sam se najbolje nasla s njima :)

      Izbriši
  6. Obožavam njihove proizvode općenito :D Loreal u <3 :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno su im dobri proizvodi, bas trazim neko ulje mogla bi to probat :)

    OdgovoriIzbriši
  8. kako je Loreal Elseve Extraordinary Oil šampon dooobaaar...zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam znala za ovu kremu.Obavezno kupujem💕Hvala☺☺☺☺

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...