Stranice

24. listopada 2016.

Trenutni favoriti #11

Danas vam donosim post o novim trenutnim favoritima koje sam čvrsto odlučila pisati češće jer redovito zaboravim na njih. Pa krenimo :)

  
Loreal Elseve Huile Extraordinaire krema za kosu je valjda moje otkriće godine! Ja sam ovom kremom oduševljena jer ovaj proizvod je točno ono što sam ja tražila kao zamjenu uljima za kosu. Recenzija.
Kiko Hydrating fluid mi je ostao još od prošle godine i trenutno je pri kraju. Ovo je odlična lagana kremica koju volim koristiti u ljetnom periodu jer se tako lijepo upije, nije teška i ima prekrasan miris. Recenzija.
Mixa krema za ruke obogaćena Cold kremom je nastupila na snagu čim je vani malo zahladilo. Osima što je odlična, zbog svoje veličine je pogodna i za nošenje u torbici. Recenzija.


Lioele Triple The Solution BB krema je trenutno u upotrebi jer mi zadnjih mjesec dana stalno izbijaju prištići i malo jače crvenilo, a ova krema ima jače prekrivanje pa tako s njom riješim odmah sve probleme. Recenzija.
Afrodita Natural Lift je kremica za okoloočno područje koju sam našla sasvim slučajno u DM-u na akciji pa nisam sigurna ako još postoji ili je izlazila iz asortimana. Ambalaža kaže da je ova kremica obogaćena kolagenom i retinolom, ja nikakvo zatezanje borica nisam osjetila ali mi se ova kremica jako sviđa jer je zbilja hidratantna, nahrani mi okoloočno područje i šminka kasnije odlično sjeda u tom dijelu. Sviđa mi se pakiranje ove kremice, jedino se dozator na pumpicu ne smije stisnuti do kraja jer onda izađe ipak malo previše proizvoda od potrebnog, tako da se ja uvijek negdje na sredini zaustavim.


Eveline lak 8u1 je spas mojim noktima koji imaju periode di su jako dobri ali imaju i periode kada su u lošem stanju. Kada krene loše stanje (kao što je trenutno) onda obavezno posežem za ovim lakom u obliku terapije, a kada su mi nokti u normalnom stanju onda mi služi kao baza za neki lak u boji. 
Palmer's Svivel Stick koristim najviše za usne, no on se može koristiti i na drugim suhim dijelovima tijela. Količina od 14g je zbilja nešto fantastično tako da će mi ovaj proizvod dugo trajati iako ga koristim svakodnevno.
Zirkulin kremica za nos na bazi propolisa me spasila u zadnje vrijeme kada sam bila bolesna i nos mi se skroz rascvjetao. Doslovno u 2 dana nos mi se potpuno oporavio i više nije bilo crvenila, peckanja i guljenja. Kremicu sam kupila u Mulleru, sjećam se da nije bila uopće skupa pa sam odlučila probati pa što bude, a na kraju zbilja djeluje! Mislim da ću si ju namazati tu i tamo čim vidim da mi se nos malo guli od hladnoće.


U Lorac PRO 3 paletu sjenila sam se odmah zaljubila čim sam ju vidjela na netu, jednostavno sam ju na kraju morala kupiti jer je dozivala moje ime. Dosta se igram s njom u zadnje vrijeme. Planiram uskoro i njenu recenziju.
Kat Von D Shade + Light Eye paleta koja sadrži sva mat sjenila mi je često u ruci baš zbog toga što s njom mogu jednostavno napraviti dnevni ili večerni look. Recenzija.


Kiko Eyebrow Sculpt u nijansi 01 je automatska olovka za obrve koja se samo odvrti pa nema potrebe za šiljenjem, a sa druge strane je češljić za obrve. Za obrve najčešće koristim Kiko proizvode tako da ova automatska olovka je samo jedan u nizu njihovih odličnih proizvoda.
Anastasia Beverly Hills bezbojni gel za obrve u mini varijanti mi traje već jako dugo i zbilja je odličan ukoliko imate neposlušne obrve koje se vole micati tokom dana.
Kiko Full Coverage Concealer prekriva doslovno sve, a pošto sam već gore navela da su me napali prištići u zadnje vrijeme tako da je ovaj korektor bio u redovitoj upotrebi. Ono što ne pokrije BB krema to će pokriti ovaj korektor. Moj je u nijansi 01. Ovaj korektor je dupe za Mac Studio Finish Concealer.
Kiko primer za kapke sam dugo odgađala kao kupovinu, no na kraju sam odlučila kupiti ga i brzo se zaljubila u njega. Bit će sigurno jedan post sa primerima za kapke koje koristim pa ću ga tamo bolje opisati.


Koji su vaši favoriti? Što ste najčešće koristili u zadnje vrijeme? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 9:

  1. Isto ova Loreal kremica..odličnaa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao i inače ništa zajedničko, a sve divno! :P
    Kako si došla do Lorac palete?? *.*
    Sestri sam odmah proslijedila recenziju s L'orealovim proizvodima, njena kosa je suha i baš traži nešto novo za isprobavanje. :D
    Nikad čula za Zirkulin, meni nos isto koma u ovo doba.. Morat ću isprobati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala <3
      lorac sam kupila standardno na roses beauty store stranici :)
      meni su loreal samponi super, stalno ih vrtim ali najdrazi mi je ipak arginine resist x3.
      ajme isprobaj ga, mene je spasio jer mi je nos bio u groznom stanju, gulio se od silnog puhanja i stavljanja kapi zbog bolesti. to je neka mullerova marka bas i uopce nije skup.

      Izbriši
  3. Slažem se za Mixinu kremicu i meni je jedan od favorita i Eveline 8u1, ostale stvari nisam probala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. cula sam odlicne stvari o Palmers balzamu! gdje si ga nabavila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve palmer's stvari koje imam kupila sam na feelunique stranici :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...