Stranice

28. listopada 2016.

Mini recenzije - Palmer's

Evo obećanog posta o mini recenzijama Palmer's proizvoda :) Ovdje ću prikazati proizvode koji imaju oznaku Cocoa Butter Formula. U zadnje vrijeme kupila sam jako puno Palmer's proizvoda i totalno sam se navukla na ovaj brend :)

   
Palmer's Daily Skin Therapy je gusti losion za tijelo namijenjen jako suhoj koži. Na ambalaži piše kako je losion stvoren od čistog kakao maslaca sa dodatkom vitamina E, zadržava 24-satnu hidrataciju, pogodan je za kožu sklonu ekcemima, hidratizira kožu nakon izlaganja suncu, brzo se upija, ostavlja kožu mekanom i ne sadrži parabene. Mogu potvrditi sve sa popisa osim cjelodnevnu hidrataciju koju vjerujem da to jednostavno ne zadržava niti jedna krema/losion. Ovaj losion je prava stvar za sve koji muku muče sa suhom kožom jer se brzo upija i u trenu omekšava kožu. Ima snažan miris kakaa pa onima koji ne vole taj miris preporučam isti losion u verziji bez mirisa. Ambalaža je jako velika i sadrži 400 ml proizvoda pa je ovaj losion definitivno dobra investicija za sve koji ne vole kupovati svako toliko nove losione jer im se brzo potroše. Doziranje je na pumpicu. Cijena: oko 55 kn


Palmer's Firming Butter je losion namijenjen svima koji imaju osjećaj da im je koža beživotna i mlohava, pogotovo oni koji su smršavili i koža im vapi za regeneracijom. Na ambalaži piše kako je ovaj losion napravljen kombinacijom kakao maslaca, kolagena, elastina i karite maslaca sa dodatkom ginsenga, vitamina E i enzima Q10. Losion ne sadrži parabene. Preporuča se masirati dvaput tjedno po cijelom tijelu, pogotovo po dijelovima kojima treba zatezanje kože. Losion je najgušći od svih navedenih losiona u ovome postu i treba malo više vremena kako bi se dobro razmazao jer samim razmazivanjem (masažom) ulazi dublje u kožu i bolje djeluje, pogotovo ako imate strije. Losion ima snažan miris kakaa. Ambalaža sadrži 315 ml i na pumpicu je. Preporučam ga svima sa suhom kožom. Cijena: oko 50 kn.


Palmer's Anti-Aging Smoothing Lotion sam najviše koristila u zadnje vrijeme, mogli ste ga vidjeti i u mojem postu o trenutnim favoritima. Losion ne sadrži parabene i napravljen je od kakao maslaca sa dodatkom Alfa i Beta Hydroxy kiseline, vitamina E i karite maslaca. Brzo se upija, jako je lagan, ostavlja kožu mekanom i pomalo sjajnom jer upravo taj zdravi sjaj kožu oživi i čini ju mladenačkom. Miris ovog losiona mi je u početku bio malo čudan, no sada sam se već navikla jer je to miris mješavine kakaa i limuna, pomalo čudna kombinacija :D Ambalaža sadrži 250 ml proizvoda, ovaj losion nema pumpicu nego ima standardni dozator na rupicu sa čepom. Preporučila bih ga svima sa normalnom do suhom kožom. Cijena: oko 42 kn.


Evo swatchevi navedenih losiona za usporedbu.


Palmer's Skin Therapy Oil je vrlo lagano i brzo upijajuće suho ulje koje djeluje na ožiljke, strije, omekšava suhu kožu, ujednačava ton kože i usporava starenje kože. Na ambalaži piše još da zbog svoje specijalne formule koja dubinski ulazi u kožu može se koristiti po cijelom tijelu uključujući i lice. Ne sadrži parabene. Ambalaža je plastična i pogodna za ovakav proizvod jer lijepo sjeda u ruci, a na vrhu bočice nalazi se malena pumpica koja olakšava doziranje ulja bez da ono ode po svakuda. U ambalaži nalazi se 60 ml proizvoda i samo ulje ima miris kakaa. Ulje se lijepo razmazuje i brzo upija, a to je upravo ono što sam htjela od ovog ulja. Uzela sam ga prvenstveno zbog strija i nekih ožiljaka pa mi treba još vremena u druženju s njim. Ne očekujem da napravi čudo već da malo ublaži sve što je vidljivo. Nekad ga koristim i po cijelim nogama kako bi ih dodatno hidratizirala. Mislim da je ovo ulje stvarno višenamjensko i preporučam ga svima sa jako suhom i nepravilnom kožom. Cijena: oko 60 kn.


Palmer's Swivel Stick je proizvod namijenjen jako suhoj koži kojoj je potrebna hidratacija i regeneracija, pogodan je za suhe dijelove tijela, pa tako i za usne. Ja ga koristim za usne i oduševljena sam s njim jer mi usne nakon ovog sticka budu mekane i nahranjene. Stick sadrži 14 g proizvoda i mislim da se zbilja isplati zbog svoje velike količine za sve nas koji bez balzama ne idemo doslovno nigdje. Miriši na kakao kao i ostali Palmer's proizvodi. Zbog svoje ambalaže praktičan je za nositi u torbici i ukoliko je nekom dijelu tijela potrebna hidratacija možete bze puno muke nanijeti ovaj stick. Cijena: oko 28 kn


Navedene proizvode iz posta kupila sam na Feelunique stranici gdje možete naći cijelu lepezu raznih Palmer's proizvoda. Neke Palmer's proizvode možete naći u Bipi na odjelu krema za tijelo i strije, upravo tamo sam vidjela Firming Butter losion i Skin Therapy Oil. Cijene sam određivala po Feelunique stranici. 

Čeka me još puno Palmer's proizvoda za isprobavanje jer sam ih dosta kupila pa očekujte i nastavak njihovih mini recenzija :) Palmer's proizvodi nisu testirani na životinjama.

Imate li vi koji Palmer's proizvod ili planirate kupovinu kojeg? :)

Kiss
Talisha

2 komentara:

  1. Ovaj stik bi spasio moj nos kad puca koža od puhanja dok sam bolesna :D Mislim da ću si prvom prilikom njega naručit, i ovaj anti age losion i firming butter :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako ti ne smeta intenzivni miris kakaa u/na nosu mogao bi biti odlican za to :D ali zbilja, stick je fantastican i visenamjenski :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...