Stranice

17. veljače 2017.

Zoeva - Mixed Metals

Danas vam donosim recenziju jedne divne palete, u pitanju je Zoeva Mixed Metals paleta sjenila. Na prvu sam dugo odgađala kupovinu ove palete jer nisam bila sigurna ako mi ona uopće treba. Nakon toga sam vidjela jako puno pozitivnih recenzija o paleti i na kraju sam ipak odlučila uzeti ju. I moram vam reći da mi je drago što jesam :)


Pakiranje palete je kartonsko, isto kao i kod ostalih Zoeva paleta iz ove linije.



Paleta sadrži 10 sjenila od kojih 9 su shimmer/metalik, a jedno je mat. Iako mat sjenilo sadrži nekoliko sitnih šljokica, kada se swatcha one se niti ne vide. Moram priznati da je ovo jako dobra ideja ubaciti jedno crno mat sjenilo uz ovakve raznolike nijanse.


Prelazimo na swatcheve koji su napravljeni bez ikakve baze. Swatchevi su napravljeni jednim potezom, nisam ih dodatno nadograđivala.

Alloy - tamna ljubičasto-mauve metalik nijansa
Neo Brass - zlatno-zelena metalik nijansa
Bronce - shimmer svijetlo zelena nijansa
Rusty Steel - metalik brončana nijansa
Copper Plate - metalik zagasito crvena nijansa


Warm Silver - roskasto-nude shimmer nijansa
Platinum - metalik zelenkasto-siva nijansa
Ore Stone - shimmer nijansa petroleja
Aluminum - metalik srebrna nijansa
Onyx - mat crna nijansa (sadrži nekoliko šljokica ali nisu previše vidljive)


Zašto sam se dvoumila oko ove palete? Ne znam ni sama, jer ova paleta je prekrasna! Kada sam gledala swatcheve na internetu najviše su me privukle nijanse Rusty Steel, Copper Plate, Platinum i Aluminum. Na kraju mi se sviđaju sve nijanse osim Bronce koja mi nije po ukusu, a osim toga je jedina nijansa suhlje teksture pa se malo teže nanosi. Sve ostale nijanse su odlično pigmentirane, mekane, puteraste i lijepo se nanose. Ove nijanse obavezno nanosite plosnatim kistom ili prstima na kapak kako bi došle do izražaja.
Paletu sam kupila na Beauty Bay stranici po cijeni od 22€.

Blanc Fusion
Caramel Melange

Sviđa li vam se ova paleta? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 5:

  1. Wow, skupila si impresivnu kolekciju Zoeva paleta! Ova mi također izgleda divno <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa je :) pigmentacija im je neverovatna a boje su bas dobre :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) uh tako mi je drago sto sam ju na kraju uzela jer sam se bas iznenadila koliko su boje ljepse u zivo :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...