Stranice

7. travnja 2019.

Juvia's Place - The Warrior 2

Nakon prošlog posta gdje sam vam pokazala Juvia's Place Warrior paletu, na redu je da nastavimo u istom tonu, zato vam ovog puta donosim Warrior 2 paletu! :)


Pakiranje palete je napravljeno potpuno isto kao kod prve Warrior verzije, tvrdo kartonsko, sa unutarnje strane nema ogledala nego je samo ista slika žene sa prve strane. Veličina panova je ista kao u prvoj Warrior paleti.


Za razliku od prve Warrior palete, dvojka ima 9 sjenila koja su potpuno mat, ne sadrži niti jedno shimmer sjenilo. Warrior palete naginju na zemljane tonove pa tako su obje njihove palete na toplijoj strani.


Sva sjenila su super pigmentirana, mekana, puterasta i odlično se blendaju. Jedino sjenilo koje je malo suhlje je Walzana ali se svejedno odlično blenda.

Swatchevi svih sjenila napravljeni su bez ikakve baze ispod.

Moram izdvojiti Shawata koje je najcrnije crno sjenilo koje sam ikada isprobala, a ujedno i najmekanije sjenilo ikad koje sam dodirnula :D


Osobno mi se sviđaju sva sjenila u ovoj paleti, a također se mogu kombinirati sa nekim drugim sjenilima. Baš mi je nedostajala u kolekciji jedna paleta sa ovako bazičnim a opet posebnim sjenilima. I moram priznati da padam jako na mat sjenila, a još kada su ovako dobra kao Juvia's Place... Uh, izvolite moje novce! :D

Sa paletom sam prezadovoljna, s njom se mogu napraviti prekrasni lookovi, a ja najčešće ju koristim za smokey eyes u raznim bojama. S obzirom na kvalitetu i količinu ovih sjenila, sve Juvia's Place palete će mi jako dugo trajati.

Kao što sam vam već napisala u postu od prve Warrior palete, kupila sam obje na Juvia's Place američke stranici ali pazite da vas ne zezne carina pa dobro pratite popuste.


Sviđa li vam se ova paleta? Imate li koju Juvia's Place paletu? :)
Kiss
Talisha

Broj komentara: 6:

  1. Juvia's place trenutno ima akciju 40% na sve na svojoj stranici :D kopkala sam se oko ove palete, ali mislim da sad definitivno ide u košaricu nakon ovih swatcheva, samo se još dvoumim jel bi uz nju uzela Saharan ili Nubian 2 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mislis uzimati dvije palete obavezno onda dvije narudzbe napravi jer je shipping nekih 10$, inace ce te carinit. ma uzmi sto god, njihove palete su stvarno zakon :)

      Izbriši
  2. Bas mi je drago pročitati da ti se sviđaju. Stvarno obožavam njihove palete, a trenutno mi je u planu nabaviti Warrior i Warrior 2 jer kao što se i tu po swatchevima vidi diiivna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, imaju tako odlicne palete da ispada da mi uz njihove druge palete niti ne trebaju haha :) slobodno nabavi obje palete, neces pozaliti :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...