Stranice

1. travnja 2019.

Juvia's Place - The Warrior

Znate kad sam vam rekla da pazim koje palete kupujem? E pa to je teško kada postoji Juvia's Place! :D Pripremite se na razne Juvia's paletice sljedećih nekoliko postova!

Počinjem sa jednom prekrasnom paletom koja mi je odmah osvojila srce, a to je The Warrior paleta.


Paleta je napravljena vrlo jednostavno, od čvrstog kartona, sa unutarnje strane nema ogledalo nego samo neki uzorak i vrlo je minimalistička. No ja onako nisam od nekih fancy pakiranja tako da to kod mene prolazi. Bitno da ono što je u paleti vrijedi :)


Skroz je onako u zlatnim i smeđim tonovima, što je mene odmah privuklo. Veličina same palete je za 9 sjenila čak i velika, no to je zbog toga što su panovi jako veliki. Ukoliko se sjećate The Nubian palete, ona je veličinom malo manja, sadrži više sjenila ali jedno sjenilo iz Warrior palete veliko je kao tri sjenila iz Nubian palete.


U paleti se nalazi 9 sjenila, od kojih 3 su mat, a 6 ih je shimmer/metalik.

Sva sjenila su super pigmentirana i mogu vam iskreno reći kako je ovo najbolja paleta sa shimmer/metalik sjenilima ikad! Za ozbiljno :)

Prelazimo na swatcheve same palete. Svi swatchevi napravljeni su bez ikakve baze ispod. 

Mislim da sjenila nema potrebe posebno analizirati jer sva 3 su puterasta i odlična, a onih 6 shimmer/metalik su sva ista neovisno o nijansi. Znači u ovoj paleti nećete dobiti različitost među nijansama na način da jedno shimmer sjenilo je više pigmentirano od drugog itd. Ne! Ovdje su sva shimmer/metalik sjenila - top!


Meni je ova paleta fantastična i potvrdila je sva moja očekivanja. Kupila sam ju sa Juvia's Place stranice, cijena joj je 20$, paleta se šalje iz Amerike a shipping prelazi 10 dolara, zato pazite ukoliko od tamo naručujete jer je velika mogućnost carine. Pričekajte neku dobru akciju i isplatit će vam se kupovina. Također Beauty Bay ima Juvia's Place proizvode pa možete i tamo zaviriti.

Sviđa li vam se ova paleta? Jeste li već nabavili svoj primjerak? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 6:

  1. Za ovu paleticu cujem prvi put, i iz tvoje recenzije mi se svidja, prvo kutijica mi se jako svidja, a onda boie, i to kako su pigmentovane. 😊

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pronjuskaj malo Juvia's Place palete, stvarno su wow :)

      Izbriši
  2. Sjenila izgledaju baš kremasto! 😍 Nadam se da će popraviti tu poštarinu ili makar raditi free shipping akcije, jer baš želim isprobati neku njihovu paletu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila su wow, koliko paleta sam probala, ove definitivno drze prvo mjesto :) Nazalost postarina je vecinom uvijek ista ali treba pratiti popuste na palete pa kad se zbroji da to sve skupa dodje cifra koja se ne carini :)

      Izbriši
  3. Juvia's palete su mi apsolutni holy grail. Imam 2 za sada, ali već pikiram Warrior i Warrior 2, sjenila su putrasta, predivno se blendaju, a zapravo su i odličan omjer cijene i dobivenog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slazem, uskoro ide i recenzija dvojke :) Obavezno si nabavi obje Warrior jer stvarno su fantasticne :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...