Stranice

4. travnja 2020.

New In #23

Već je nekoliko mjeseci prošlo od zadnjeg New In posta, pa mislim da je vrijeme za neki novi :)


Počinjem sa proizvodima za kosu. Schwarzkopf Bonacure Fibre Force je krema koja se nanosi na mokru kosu prije sušenja i koja bi trebala poboljšati stanje kose. Bonacure liniju sam već koristila pa ulažem velike nade u ovu kremicu. L'oreal SerieExpert Nutrifier je šampon za kosu koji me zainteresirao jer nikad prije nisam koristila L'orealove šampone iz ove linije. Oba proizvoda kupila sam na stranici Lijepa.hr.
Syoss Keratine šampon za kosu sam uzela čisto da mijenjam malo jer se moja kosa brzo navikne na jedan šampon. Ovo mi je već treća vrsta Syoss šampona koju sam uzela i jako mi se sviđaju njihovi šamponi.
The Ordinary Multi-Peptide serum koji bi trebao povećati gustoću kosu trenutno testiram i za sada već mogu reći kako mi kosa prilikom pranja manje opada. U svakom slučaju ovaj serum ne može naškoditi. Ne očekujte da će vam od ovog seruma narast nova kosa jer to ne radi, ali ukoliko želite ojačavanje kose, isprobajte ga.



Mixa Hyalurogel je gel-serum za intenzivnu hidrataciju lica. Koristim ga već neko vrijeme i stvarno je odličan proizvod. Nekada mi je dovoljan on sam, a nekada ga pridružim kremi za dodatnu hidrataciju. 
The Ordinary Glycolic Acid 7% Toning Solution nisam još isprobala, ali nakon što su ga svi hvalili, jednostavno sam ga odlučila kupiti. 
Skintegra Amphibian je gel za čišćenje. Nije još došao na red za korištenje ali mu se veselim. Drugi Skintegra proizvod je Solar kojeg sam uzela za proljeće i ljeto. Dok Skintegra Architect čeka svoj red da se još neke kreme potroše i onda se bacam na isprobavanje.
Afrodita Hydra Solution gel za čišćenje lica već koristim i za sada je OK, ništa specijalno, ali dobra stvar je što ne isušuje kožu.


Pošto sam se stvarno nakupovala proizvoda za lice morala sam ih jednostavno odvojiti. Ovdje su sve stvari Uriage marke koje sam kupila na stranici Beautypharmacy.eu, ako još niste posjetili ovu stranicu toplo vam preporučam jer znaju imati stvarno dobre popuste s kojima si možete onda priuštiti više stvari, kao ja u ovom slučaju. Uriage marku koristim već više od 10 godina i napokon sam uspjela naručiti neke stvari koje sam dugo gledala ali opet bilo mi je previše skupo kupiti ih posebno u ljekarni. Radi se o dvije linije, Hyseac za masnu i problematičnu kožu (s ovom verzijom se družim već 10 godina) i EAU Thermale koju do sad još nikad nisam probala, a namijenjena je dubinskoj hidrataciji kože.
Prva na redu je Hyseac SOS pasta za prištiće koja se koristi lokalno na prištić i pusti se da djeluje preko noći. S obzirom da ja uvijek imam nekog kandidata na licu, baš se veselim testiranju ove paste.
Hyseac 3-Regul je kremica za masnu kožu i pomaže kod čišćenja pora i mitesera, a uz to i matira lice.
Hyseac Gel za pranje lica za koji se nadam da će mi odgovarati i da mi neće isušiti kožu.
EAU Thermale Water Cream je lagana kremica koja dubinski hidratizira kožu i drži ju dugo vlažnom. Primjetila sam da mi koži nedostaje vlažnosti pa sam se odlučila kupiti ovu liniju.
EAU Thermale Beautifier Water Cream je nešto gušća krema od prijašnje jer uz to što vlaži kožu također ju zaglađuje.
EAU Thermale Water Serum sam uzela za dodatnu hidrataciju jer serume volim dodati kremama kada imam loše dane s kožom.
Pošto imam dosta stvari za lice za isprobavati, mogu reći kako im se veselim.


Sol de Janeiro Bum Bum je službeno najskuplja krema za tijelo koju sam do sada kupila. Nadam se da će joj efekt opravdati cijenu. Kupila sam ju sa Douglas webshop-a.
Balea gelove za brijanje obožavam, jeftini su a tako dobri. Ako tražite dobre gelove stvarno imate moje preporuke za ove Baleine. A kao u ovom slučaju, redovito imaju neke limited edition verzije.
Afrodita Cotton Silk krema za ruke me skroz iznenadila i postala je moja miljenica u kratkom vremenu. Ukoliko tražite kremu koja njeguje a lagana je i brzo se upija, evo vam odgovora.
Eveline 8u1 Sensitive verzija mi je puno bolja od obične i definitivno stalno koristim ovu verziju jer manje isuši zanoktice i puno je nježnija na noktu.
Blistex balzam u nekakvoj XXL verziji od 10g kupila sam na iHerb stranici. Isti balzam samo puno manji se može naći i kod nas. Hvalila sam ga u prijašnjem Empties postu. Ali naravno da Amerikanci imaju i ove velike verzije proizvoda.


Prelazimo na dekorativu koje isto ima dosta iako sam sama sebi rekla kako neću kupovati previše, ali očito se nekad moram malo počastiti :)
Catrice novi puder u kamenu me zaintrigirao, zove se 5 in one i u nijansi Transparent je. Unutra je bijele boje koja se prilikom nanošenja ne vidi. Obećava da je matirajući, vodootporan, ne reagira na znoj, fiksira i ima SPF 10. Po svim karakteristikama ovaj puder u kamenu bi trebao biti zmaj.
Odlučila sam ponovo kupiti jedan klasik među puderima u kamenu a to je Rimmel Stay Matte u nijansi Transparent kojeg sam koristila nekada jako davno, tako da sam se odlučila prisjetiti kakav je.
Juvia's Place The Nubian 3 Coral paletu sam recenzirala ovdje
Nakon 2 godine samo gledanja ipak sam si odlučila kupiti Nabla Dreamy paletu. I divna je! 
Colourpop Brown Sugar je mala paletica neutralnih nijansi i ujedno moj prvi Colourpop proizvod.
Nabla Brow Pot u nijansi Venus je onako moj must have za obrve. Čim radim narudžbu sa Nabla stranice uvijek i jednu pomadu ubacim u košaricu.
Wet N Wild My Glamour Squad je bila neka impulzivna DM-ovska kupnja. O njoj ću vam posebno pisati.


I to je bilo to! Do nekod drugog New In posta, recite mi što vam se najviše sviđa od navedenih proizvoda? Koristite li vi neki od navedenih proizvoda? :)

Kiss
Talisha

3 komentara:

  1. NASCAR 15 is a seventh-generation racing game for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows. GameStop locations sell physical copies of the version, as well as the game itself. For all ofsnowrunner download for pc nd pc games download with my websiteand this Link alo Click here due Asian Movies and cracked website with full version softwares also cracked softwares ad check this NASCAR 15 is a seventh-generation racing game for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows. GameStop locations sell physical copies of the version, as well as the game itself. For all of

    OdgovoriIzbriši
  2. Click here is comprehensive 3D software showcasing an application intended to help masters of optics create traditional, low-end imaging. Commonly used Check this critical surfaces, materials, and views for consistent presentation of concerns. At the point Website where Brush includes most of the usual borders within 3D rendering packages, Download also provides two or three of the more responsive elements such as Mesh Action.

    OdgovoriIzbriši
  3. Download Software my website
    trimble business center key for Antivirus, Internet Download Manager, Multimedia, Graphics Software and License Keys, Activators for Windows & MS Office.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...