Stranice

28. ožujka 2015.

Kiko Top Pairs Blush - 02 Raspberry Rose And Peach

Ovaj duo mogli ste vidjeti u zadnjem New In postu. Odmah na početku moram reći kako je ovo rumenilo bilo dio LE kolekcije koja nažalost više nije dostupna :( Zašto vam ga onda pokazujem? Iskreno, ne znam ni ja, ali imala sam slike i dok sam se ja sjetila napisati receziju prošla baba sa kolačima :D


Pakiranje je tvrdo i elegantno, kao kod svih Kiko limitiranih kolekcija i otvara se pritiskom na donji gumb. Unutra se nalaze veliko ogledalo i dva različita rumenila, od kojih jedno je rozo a drugo breskvasto. Kao što ime palete govori, rozo se zove Raspberry Rose i mat je, a breskvasto se zove Peach i ima blagi zlatni shimmer u sebi.




Ovo rumenilo me osvojilo najviše zbog breskvaste nijanse, ali mogu reći da ovo rozo ne zaostaje za breskvastim pogotovo zato jer prije njega nisam imala nikakvo rumenilo ovakve spcifične blago ciklamaste nijanse. Oba rumenila mi dugo traju, ali osobno nemam neku kožu koja "papa" rumenila tako da na meni većinom sve dugo stoji. 
I evo swatchevi :)


Ovo rumenilo bilo je dio Kiko LE kolekcije Daring Game inspirirane kartaškim igrama, koja je bila stvarno prekrasna i izgledala je ovako:


Puna cijena ovog rumenila je bila 14,90 eura, ja sam ga uhvatila na akciji za 8 eura kada je kolekcija izlazila iz asortimana.

Kako vam se sviđa ovo duplo rumenilo? Jeste li vi što uhvatili od ove kolekcije? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 11:

  1. Divno izgleda. Šteta što je LE :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) prokleti Kiko i njegove LE koje brzo nestanu :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Pisem sa telefona, pa sam pola slova pojela. 😄 Predivno je! Dvoumila sam se izmedju njega i bronzera kojeg sam na kraju kupila. Tek sada vidim da su bile i ove prelepe neutralne paletice. ❤

      Izbriši
    2. mene su jos privlacile palete sjenila i bronzeri ali sve je bilo nestalo, ostale su bile samo dvije palete rumenila pa odabrala ovu :D

      Izbriši
  3. ah taj Kiko,,, nikako da naručim nešto od njih :D
    prekrasan mi je ovaj duo rumenila,, sama ambalaže i boje su skroz posebne i lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednom uzmi vremena i prosvrljaj im stranicu :))
      hvala :)

      Izbriši
  4. prekrasno izgleda, sviđa mi se i ambalaža i rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kiko se uvijek potrudi oko ambalaze za limitirane kolekcije :D

      Izbriši
  5. Omg kako je rumenilo divno, a tek pakiranje <3 <3 odmah ću ti reći- ako ti ne bude pasalo i ispadne da ti se ne sviđa, odma se javi meni, ja ću ga kupiti od tebe :D hahaha, patim na limitirane kolekcije i ultra lijepa pakiranja :DD

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...