Stranice

19. ožujka 2015.

New In #6

Vrijeme je za novi New In post :) Sve stvarčice sam kupovala kroz zadnjih mjesec i pol.


Vjerojatno ste već čuli za AlpStories* koji imaju potpuno prirodne proizvode, poslali su mi na isprobavanje 4 prekrasne stvari koje sam odabrala: Gel za učvršćivanje tijela, Cleansing tonik od nevena i kamilice, bademovo ulje i H24 kremica za lice sa arganovim uljem. Kako sam ih tek dobila moram ih još dobro isprobati i veselim se tome. Mogu samo reći da sam jučer stavila kremicu na lice i zbilja mi se svidja, tako da očekujte naknadno recenziju ovih proizvoda. Također posjetite i njihovu web stranicu.



Posjetila sam i Diviana Cosmetics dućan gdje sam kupila nekoliko stvarčica: NYX Butter Gloss u nijansi LG18 i Macadamia Healing Oil Spray. NYX-ove Butter Gloss-eve obožavam tako da sam morala dodati još jednu boju u moju kolekciju, a o njima sam već pisala ovdje. u Diviani sam kupila još 3 China Glaze laka za nokte koje sam zaboravila slikati, a to su: So Blue Without You, Keepin' It Teal i Something Sweet.


Među novostima našle su se i dvije kremice. Pošto sam potrošila Mixinu kremu za suhu i osjetljivu kožu odlučila sam kupiti ovu još hidratantniju Mixa kremu za suhu i iznimno suhu kožu. Zašto ako imam mješovitu kožu? Jer sam u zadnjih mjesec dana stalno bila bolesna i koža mi se totalno uništila a inače je jako osjetljiva, o nosu da ne pričam kakav je bio :D Zadovoljna  sam sa kremicom i njezinom hidratacijom. Bioderma Sensibio AR kremicu sam kupila pred mjesec i pol, to je krema koja hidratizira i ublažava crvenilo. Meni ne radi ništa od toga, crvenilo je i dalje tu a hidratacije nema, uz to i miris joj je grozan.


Kiko Ready-To-Go Colour su naljepnice za nokte, nikad ih prije nisam isprobavala pa su me zaintrigirale, ove su u boji 102 Bright Blue. Nadam se da mi neće nokti otpast :P Sljedeća na redu je paleta rumenila Kiko Top Pair Blush - 02 Raspberry Rose And Peach. Ovu stvar sam vam htjela pokazati već prije na blogu al dok sam se sjetila za recenziju prošla baba sa kolačima već i Kiko tu paletu rumenila više nema u ponudi jer je bila dio limitirane kolekcije, ali svejedno ću vam ju pokazati jednom prilikom.


Kupila sam dva DeXe balzama za usne jer ja na balzamima živim pa sam u šutu uzela odmah dva komada, a na kraju mi se baš ne sviđaju tako da ću ovog crvenog proslijediti nekome. O njima ste mogli čitati u ovome postu


A sada je na redu šarena družina :D Recite mi tko bi odolio ovim preslatkim novim Essence kistićima? Ja znam tko nije tako da sam kupila njihov kist za puder, kosi kist za rumenilo i kist za aplikaciju sjenila. Meni su općenito Essence kistovi za sjenila najbolji. Još pikiram onaj novi kistić za blendanje i kosi kistić za tuš/obrve. Kupila sam i 2 kistića koja su Fake Real Techniques o kojima je pričala Sura, pa klik kod nje na post o njima. Tu je i Look By Bipa bockalica.


Još jedan Essence kist koji me rastopio čim sam ga vidjela, dio je limitirane kolekcije za Valentinovo "Like an unforgettable kiss" i ima dio u obliku srca awww. Piše da je to kist za rumenilo ali ja mislim da može poslužiti za sve po licu :)


Napokon sam napravila novu narudžbu sa Makeup Geek stranice i uzela 3 njihova sjenila (to vam je granica do koje vas neće cariniti). Sjenila su: Cupcake, Creme Brulee i Barcelona Beach.


Narudžba sa Makeup Revolution stranice sadržavala je paletu sjenila Iconic Pro koja je dupe za Lorac Pro paletu. Uz paletu je bilo i malo iznenađenje, ne znam kojim povodom ali dobila sam full size tester jednog rumenila iz I <3 Makeup djela, a to je I Want Candy, prekrasna mat mješavina roze i koraljne, ne bih nikad rekla da je tako lijep gledajući slike na netu :D


I to je to od mene, kako vam se sviđaju proizvodi? Jeste li isprobali koji proizvod sa slike ili ga planirate kupiti? :)

*PR proizvod

Kiss
Talisha

23 komentara:

  1. Odlicni noviteti!! Vec dugo gledam taj Diviana web shop i stvarcice mi se cine odlice i povoljne!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) ma daj si oduska, napokon nyx i china glaze stvarcice dostpune svima :D

      Izbriši
  2. MUG <3 Ja se suzdržavam od kupovine jer je dolar previsok -.- Kakav ti je RT dupe? Jel ti dobar kao i meni? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stvari :) Ja si gledam ta Makeup Geek sjenila i zapravo je odlučeno koja želim, samo čekam sada da se dolar malo spusti :) kistići su mi preslatki :) kakva ti je Bipa bockalica? Jel premekana?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) dosta je mekana i savija se ako je u pitanju bb krema ili tekuci puder, tako da ju mogu koristit jedino za rumenilo. al ovi od essence su genijalni :)

      Izbriši
  4. I ja već jako dugo želim MUG sjenila, no kad god računam ispadne mi preskupo i brine me carina, po mojoj računici mogu se cariniti i za 3 sjenila? :/
    Nijansu Cupcake i ja želim, a što se tiče Diviane mislim da puno toga nemaju u trgovini čega imaju na web shopu pa mi se ne da ni naručivati još uvijek :D inače si želim puno NYX stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo sa racuna, 3 komada su 17.97 a sa postarinom od 6.22 je 24.19, dobra stvar je sta na kutiju ne napisu postarinu nego samo iznos 17.97, moglo bi jos jedno sjenilo al se nisam htjela kockat :D
      Joj nyx svasta bi pokupovala od njih ali se uvijek suzdrzavam :D

      Izbriši
  5. Jako dobar new in, sve mi se sviđa :D Nadam se da uživaš u svojim Alpstories proizvodima jer ja uživam u svojim i baš se veselim recenzijama jer smo sve izabrale različite proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to sam i ja vidjela po postovima da smo sve nekako razlicito odabrale i biti ce fora citati tudja misljenja :) do sada sam probala samo kremicu i ulje par puta, ostala sam skroz ugodno iznenadjena :)

      Izbriši
  6. Jesi li isprobala MUG sjenila? Jesu li ti bolja KIKO sjenila ili MUG sjenila? Ukratko dvoumim se između ta dva brenda :P Uopće ne znam mogu li ih uspoređivati jer ne posjedujem niti jedno niti drugo pa me zanima koja sjenila bi mi preporučila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam, ovo mi je druga tura, 3 ih vec imam od prije :) MUG sjenila su super a od KIKO su mi najbolja Infinity sjenila, bolja od obicnih, pisala sam o njima ovdje http://talishaart.blogspot.com/2014/09/kiko-infinity-eyeshadow.html ako zelis vise toga naruciti odjednom onda odi na opciju KIKO infinity, duplo veca su od MUG sjenila a fantasticna su i izbor je velik a kod narudzbe nema carine jer paket krece iz Italije. ovo slanje iz Amerike sa MUG sjenilima ubija u pojam :D

      Izbriši
    2. Hvala, pročitala sam taj post zbog njega i imam toliku želju naručiti KIKO sjenila i samo čekam nekakvo sniženje :D

      Izbriši
    3. oni svako toliko znaju imati popuste, bas za dan zena su imali 3 dana 20% popusta na sve, isplati se uzeti sve kad je neka akcija i ne brinuti o carini :)

      Izbriši
  7. Divne stvari si kupila ;)
    Kolika je poštarina na KIKO stranici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :)
      za Hrvatsku do potrosenih 49 eura je 6.90 eura, a iznad 49 eura je 1 euro. evo i link :) http://hr.kikocosmetics.eu/secure-purchases/delivery-information-and-costs.html

      Izbriši
  8. super mi je kako smo sve od alpstories izabrale različite stvari, veselim se svim recenzijama :D
    essence kistovi zbilja preslatko izgledaju, naročito taj sa srčekom <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit ce puuuno recenzija s obzirom da smo sve razlicito odabrale :D a srceko me tako rastopilo da sam ga morala uzeti :D

      Izbriši
  9. KIKO duo rumenilo. patim. duša me boli. to je sve što imam za reći. objavi recenziju da patim još malo, hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivni proizvodi! :) Baš su mi uvek lepi tvoji New in postovi. :) Essence četkice za senke nisam vidjala ovde. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti <3 mozda dodju, polako ih uvode jer su dio nove stalne kolekcije :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...