Stranice

17. ožujka 2015.

The Versatile Blogger Award

Zadnjih dana kruži jedan zanimljiv tag pa pošto sam bila nominirana evo da ispunim svoju dužnost :) Zahvaljujem se na tagu sa strane Sura Dancer, Koma Bunny i Drama Princess :)


 1. Paničar sam što se tiče stvari, nakon šta zaključam auto ili vrata od kuće vraćam se još nekoliko puta probati kvaku ako je zbilja zaključano :D



 

2. Ljenčina sam, ostavljam sve za zadnji čas ma koliko god dana imala slobodno za to napraviti i onda kad me stisne zadnji čas napravim sve i svaki put si kažem "drugi put ću napraviti to na vrijeme" a-haaaa...

3. Uvijek kasnim, mislim da bih zakasnila i na smak svijeta kad bi bio... Ako se koji put spremim na vrijeme, obavezno me nešto mora spriječiti da dođem na vrijeme i na kraju kako god okrenem uvijek kasnim :D


4. Zaboravljam stvari i počela sam si zapisivati na papir nešto što moram napraviti jer inače bi mi to samo isparilo iz glave :D

5. Alergična sam razne "trave" vani i ubode insekata. Ako vidite nekoga tko trči i vrišti jer je vidio pčelu, to sam vam ja. Imam veliki strah od svih insekata jer mi je dovoljan i jedan običan ubod od komarca i odmah mi naraste treća ruka.


6. Veliki sam fan kriminalističkih serija, u stanju sam pogledati jednu sezonu neke serije u par dana i nakon toga izgledati ko zombi :D

7. Jedina stvar koju obožavam kupovati i imam ih brdo su tenisice. Mislim da tenisica svih vrsta nikad dovoljno! :D


Nadam se da vam se svidio moj post :) Već dosta ljudi je potagano pa ako nekoga ponavljam nemojte mi zamjeriti :)

Make Up Licious
Azziella Beauty Blog
Glitter Shadow
Petite Cherie
Mell's Corner
Makeup and Other
Make up FANdra
Makeup, life and style
Lux Lucis
Its Miss Ivana
Le Makeup Freak
Blog jedne ferovke
Sara's Magical World
Chilly Fashion
Couture Nails

*Slike za ovaj post preuzete su sa interneta 

Kiss
Talisha

Broj komentara: 12:

  1. Jack <3 Dakle, 1, 2, 4, 6, a 7 priželjkujem :D Imam samo 5 pari tenisica :P

    OdgovoriIzbriši
  2. ne mogu da vjerujem sve nam je zajednicko osim 7.cinjenice :D

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he, nisam paničar, ali vrata od stana provjeravam nekoliko puta jesu li zaključana, ali samo zato jer je moj muž nekoliko puta ostavio otključana vrata cijelu noć :/ Fan sam serija, ali ne moraju nužno biti istog žanra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobar je :D ja si uvijek zabrijem da sam ostavila nesto otvoreno i onda se vracam provjeravat :D

      Izbriši
  4. Drago mi je da si odgovorila. :)
    Potpuno se slažem sa tobom kod prve, treće i sedme stvari. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na nominaciji :D
    i sama sam s godinama shvatila da je napametnije sve lijepo zapisati :D i onda nema problema :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nego sta, blokic na stolu i ako ne zapisem odmah kasnije cu zaboravit sta sam uopce htjela i zapisati :P

      Izbriši
  6. dva, četiri i šest odmah potpisujem :D

    OdgovoriIzbriši
  7. 3 - hahah ko da sam ja ovo pisala :D a ako slučajno i ne kasnim, onda obavezno druga strana mora kasniti, nikak dobro :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...