Stranice

2. listopada 2017.

Blog Sale



Hello ljudi, kao što znate bila sam na sezoni i za to vrijeme napisala sam samo 2 brižna posta. Nadam se da mi ne zamjerate što sam malo zaglavila u tom nepisanju, ali bilo je malo vremena nažalost. 

Sada se vraćam pisanju, a prva stvar kod toga je Blog Sale. Zašto? Jer jednostavno ne volim gomilati kozmetiku ukoliko vidim da ne stižem sve koristiti. Čim sam se vratila doma, to mi je bila prva zamisao da se riješim viška kako bih normalno nastavila sa bloganjem.

Krećemo sa nekim malim pravilima:

1. Blog Sale je samo za ljude iz Hrvatske.
2. Na cijenu stvari ide još 15 kn poštarine. Sve šaljem poštom preporučeno sa brojem za praćenje.
3. Uplata je na moj račun i nakon što uplata sjedne šaljem stvari vama na adresu.
4. Molim vas nemojte se cijenkati jer sve je kupljeno mojim novcem, a sve ove stvari su naručene izvana pa je na to još plaćena poštarina itd.
5. Rezervacije držim najviše 2 dana.

Upite šaljite u inbox Fejs stranice OVDJE.

Kao što znate obožavam palete sjenila i najčešće njih kupujem, pa sam vam za ovaj Blog Sale pripremila nekoliko paletica na prodaji. Da se razumijemo, ne prodajem palete zato jer ne valjaju, nego zato jer ne stignem sve koristiti. Osim toga, veseli me pomisao da će netko drugi uživati u njima. Pa, krenimo :)

- Lorac Pro 3 paleta sa 16 sjenila (gornji red mat, donji shimmer), korištena samo par puta, 300 kn


- Nabla magnetna paleta sa 6 Nabla sjenila: Peach Velvet, Cleo, Pegasus, Chemical Bond, Caramel i Nocturne. Sva sjenila jednom korištena, 150 kn - PRODANO


- Zoeva Mixed Metals Paleta sa 10 sjenila, jednom swatchana samo, 120 kn


- Zoeva Nude Spectrum paleta sa 15 sjenila, nova, samo jedno sjenilo je taknutno, 200 kn - PRODANO


- Sleek Limited Edition Rio Rio paleta sa 12 sjenila, korištena par puta, 45 kn


- BH Cosmetics Marble Collection Warm stone paleta sa 12 sjenila, par puta korištena, 50 kn - PRODANO


- BH Cosmetics Carli Bybel paleta sa 10 sjenila i 4 highlightera, nekoliko puta korištena, 70 kn - PRODANO


- Makeup Geek paleta sjenila koju sam ja sastavila, sadrži 9 mat i shimmer sjenila. Prodajem sve samo u kompletu sa magnetnom paletom. Sjenila u pitanju su: Shimma Shimma, Peach Smoothie, Purely Naked, Sin City, Mango Tango, Cherry Cola, Frappe, Tiki Hut i Cocoa Bear. Sva sjenila korištena su par puta. - 280 kn PRODANO


I to je to, vidimo se na Fejs stranici :)

Kiss
Talisha

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...