Stranice

4. prosinca 2017.

New In #20

Zadnji New In post bio je u svibnju pa mislim da bi bilo vrijeme objaviti novi :) Iako je prošlo 7 mjeseci od tog posta, moram priznati kako mi se nije puno stvari nakupilo. Cijelo ljeto nisam skoro ništa kupovala osim standardnih sitnica za čišćenje i njegu kože, tako da je sve ovo pretežito kupljeno u zadnja 2-3 mjeseca.


Afrodita tonik sa aloe verom sam davno imala i potrošila, ali javila se želja da ga kupim ponovo, pogotovo jer ga koristim prije Skintegrine Hydra kremice.
Balea Peel-Off masku na bazi crnog ugljena sam uzela onako u prolazu u DM-u. Nisam sigurna ni što da očekujem od nje jer inače ove maske znaju biti totalni flop, ali za ono malo što košta kupila sam ju. Nisam ju još probala, ako vi jeste napišite mi dojmove u komentarima.
De La Cruz Vitamin E ulje sam kupila prilikom jedne iHerb narudžbe. Bio je jako jeftin, a plan mi ga je koristiti na koži tijela koja je užasno suha u ovo zimsko vrijeme.
Napravila sam zalihu mojih najdražih Palmer's stickova (recenzija).


Skintegra Clarion, Naro, Hydra B i Tria Light proizvode sam kupila ne zato jer sam ih morala skupit sve, nego zato jer mi zbilja trebaju. Još na sezoni sam kukala Mireli kako mi je lice koma zbog raznih stvari koje su utjecale na to i kako sam bila van svih događanja, ona me uputila na Skintegrine proizvode. Čim sam se vratila doma naručila sam proizvode i u upotrebi su već mjesec i pol, osim Trie koju sam naručila prije tjedan dana.


Maybelline Baby Skin primer za lice kupila sam jer sam vidjela puno pozitivnih recenzija o njemu. Probala sam ga već nekoliko puta ali još uvijek nisam sigurna što mislim o njemu.
Sephora Beauty Amplifier primer je jako hvaljen pa sam prilikom kupovine u Sephorinu uzela i njega. Nisam ga još isprobala.
Catrice tekućinu za tamnjenje podloga sam kupila za probu nakon što sam cijelo ljeto koristila isti taj proizvod samo od marke Alverde. Nažalost ga nisam stigla probati na vrijeme i lice mi je već posvjetlilo, tako da će biti u upotrebi iduće ljeto.
Wet N Wild MegaGlo highlighter sam kupila jednom prilikom kada je u Bipi bio popust na 30%. Moram priznati kako mi se za sada već sviđa, no moram ga još dobro testirati.


Posjet Sephori završio je kupovinom njihovih ruževa. Uzela sam nijanse 04, 13, 17, 21, 23 i 41.
Zaletila sam se u Kiko dućan i kupila lakove u nijansama 154, 155 i 156.


Napravila sam zalihu moje najdraže maskare Maybelline Lash Sensational Waterproof.
Od Essence sam uzela Longlasting olovku za oči u nijansi 01 Black Fever, Extreme lasting olovku u nijansi 01 Blacklove i Superlast pomadu za obrve u obliku olovke u nijansi 10 Blonde.


Kupila sam tri palete i sve su kupljene sa BeautyBay stranice. Radi se o Juvia's Place The Nubian (recenzija), Juvia's Place The Saharan (recenzija) i Zoeva Matte paleta koju ću pokazati naknadno.


I to je to! Prilično sam zadovoljna pošto je već puno mjeseci prošlo od zadnjeg posta a ja nisam pretjerala u kupovini :)

Što vas najviše zanima iz New In posta? Jeste li probali koji od ovih proizvoda? :)

Kiss
Talisha

4 komentara:

  1. Super noviteti al znaš što me začudilo?? ... Nema niti jedne palete 🙃😅😅očekivala sam nekoliko novih paleta u ovom postu, kad ono niti jedna 😂😂
    Čudno jer uvijek kod tebe divnih sjenila 😉🤔🤔

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako sam smotana, poslikala sam ih ali ih nisam stavila u post. evo sad sam nadodala paletice :) evo sad ih ipak ima :P

      Izbriši
  2. Mene zanima Skintegra. Pročitala sam sve recenzije ali i dalje se ne mogu odlučiti za kupnju, nadam se da će brzo izbaciti serum s vitaminom c, to bi mojoj koži najviše odgovaralo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja isto jedva cekam serum sa vitaminom c. trenutno jos ni sama ne znam sto mislim o kupljenim proizvodima i kako su djelovali na moju kozu, neki mali pomak se tek sada vidi, ali ih moram jos dobro i dalje testirati...

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...