Stranice

15. srpnja 2019.

Juvia's Place - The Saharan 2

Planirala sam vam pokazati ovu paletu još prije, ali evo, bolje ikad nego nikad :) 

Nakon Juvia's Place obje Warrior palete, kupila sam i The Saharan 2 paletu koja me je mamila već duže vrijeme. Danas vam donosim njezinu recenziju :)


Pakiranje palete je isto kao i kod ostalih, pogotovo ako uzmemo u obzir Warrior palete. Tvrdi i čvrsti karton, magnetno zatvaranje i bogata veličina panova krase također ovu paletu.


U ovoj paleti imamo 9 sjenila, od kojih 3 su mat, a 6 ih je shimmer/metalik.

Varijanta nijansi je stvarno raznolika, čini mi se da ova paleta doziva ljeto upravo zbog plavičastih boja, a opet zbog brončanih i bordo nijansi odlična je i za jesen.

Sva sjenila u ovoj paleti su odlično pigmentirana i nemam nikakve primjedbe na njih. Shimmer sjenila su divna i volim ih najviše aplicirati prstima na kapak, dok mat sjenila su mekana i odlično se blendaju. Samo jedna mala opaska, sjenilo Zohra mi radi lagani "stain" tj.nakon što ga skinem i dalje se vidi blijeda mrljica te boje, vjerojatno zbog jakog crvenog pigmenta u sebi. Ako imate jako svijetlu kožu poput mene ne isključujte tu mogućnost. 

Swatchevi su napravljeni bez ikakve baze ispod.


Ok bit ću iskrena, dugo sam se dvoumila oko ove palete. Znate da nisam fan kupovanja paleta u kojima se nalaze sjenila koja ja ne koristim uopće (poput plavog, zelenog itd.) ali kod ove palete su me toliko privukle ostale nijanse da jednostavno nisam mogla a da na kraju ne popustim kupovini. Na kraju mi je drago jer upravo sve ostale nijanse su baš one koje naprosto obožavam.

Paletu sam kupila na Beauty Bay stranici. Možete ju kupiti i sa službene američke Juvia's stranice, samo pazite na carinu.


Sviđa li vam se ova paleta? Imate li već koju Juvia's Place paletu? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 6:

  1. Kako je meni slatka paletica, boje su baš vesele 💙

    https://aandymm.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam njihove palete, trenutno imam dvije no definitivno mislim kupiti još koju sjenila su divna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh s njima kad krenes nikad stat :D juvias palete su mi doslovno zasjenile ostale palete sta imam, eto toliko ih volim :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...