Stranice

12. travnja 2017.

BH Cosmetics - Carli Bybel

Danas vam donosim recenziju prekrasne BH Cosmetics Carli Bybel palete. Dugo sam se razmišljala kupiti ju uopće ili ne, ali moja ljubav prema 50 nijansi zlatnih je pobijedila i na kraju sam morala kupiti ovu paletu :)


Paleta dolazi u čvrstoj kartonskoj ambalaži i zatvara se na magnet. Iako mi se po slikama sa interneta činilo da je ova paleta dosta velika i moram priznati da sam se bojala toga jer ne volim glomazne palete, ugodno sam se iznenadila kada sam vidjela da je u živo manja i baš onako djeluje kompaktno.
Sa unutarnje strane nalaze se ogledalo i plastika za zaštitu sjenila u paleti.


Paleta sadrži 10 sjenila, od kojih 5 su mat, a 5 ih je shimmer i 4 highlightera raznih nijansi.



BH Cosmetics palete redovito znaju biti "Hit or Miss" no pretpostavila sam da čim paleta nosi ime jedne Youtuberke ona jednostavno mora biti dobra. I bila sam u pravu jer sjenila u ovoj paleti su jako dobra, na moje totalno iznenađenje. 

Mat sjenila su malo na suhljoj strani ali su svejedno jako dobra i lijepo pigmentirana. Jedino mat sjenilo koje šteka kod mene je zadnje u drugom redu. Nije loše, samo je malo slabije pigmentacije. Mislim da je to do moje palete jer po ostalim recenzijama ne pronalazim takav problem.
Shimmer sjenila su jako mekana, puterasta i odlično pigmentirana. Imaju mogućnost trušenja pa se samo treba kist dobro otresti prije aplikacije. Ja ih nekada znam stavljati i prstom jer su zbilja tako mekane teksture. 
Highlighteri su iste mekane teksture kao sjenila i jako su pigmentirani tako da za njih treba super lagana ruka za aplikaciju. Highlighteri dolaze u 4 nijanse, ja mogu koristiti samo prvu i eventualno drugu nijansu jer druge dvije su mi previše tamne, ali zato mogu sve 4 koristiti također i kao sjenila.

Prelazimo na swatcheve koji su napravljeni bez ikakve baze ispod. Na prvoj slici su sva sjenila, prvo gornji red pa onda donji. Na drugoj slici su highlighteri.



Ova paleta me je ugodno iznenadila i jako sam sretna što sam ju nakon dugog premišljanja ipak kupila. Kad negdje vidim ovoliko varijacija zlatnih i brončanih nijansi totalno podemonim. Iako neke nijanse u paleti mogu izgledati slično, na mojoj koži se ipak vidi razlika među njima. 

Paletu sam kupila na BH Cosmetics stranici za 14.50 $.

Dok sam ja dobro isprobala ovu paletu i napisala njezinu recenziju, ona je povučena iz prodaje jer je Carli odlučila napraviti noviju verziju ove palete. Novu paletu možete vidjeti ovdje i bit će uskoro dostupna na BH Cosmetics stranici. Nova verzija palete je napravljena sa većinom nijansi iz stare verzije pa ako vam se sviđala stara verzija ali niste ju stigli kupiti, onda definitivno pogledajte novu.

Sviđa li vam se ova paleta? 
Jeste li uspjeli ugrabiti svoj primjerak ili čekate da se pojavi nova verzija? :)

Kiss
Talisha

2 komentara:

  1. Meni je ova čak draža nego ona nova, ovak je baš slatka i nije prevelika :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da skroz sam se iznenadila da nije uopce velika kakvom sam ju zamisljala :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...