Stranice

14. travnja 2017.

NYX Blush - Coraline & Rose Gold

Nakon NYX Taupe rumenila došao je red za recenziju druga dva NYX rumenila koja posjedujem. Radi se o Coraline i Rose Gold rumenilima :)


Uzela sam ove dvije nijanse prvenstveno jer najviše volim rose-gold i breskvasto-koraljna rumenila :D Normalno da je onda odluka pala na Coraline i Rose Gold. Uz to, htjela sam uzeti jedno mat, a jedno shimmer rumenilo tako da isprobam obje teksture.
Rumenila sadrže 4.5 g proizvoda.



Coraline je rumenilo mat breskvaste nijanse obrubljeno intenzivnom koraljnom nijansom. Rumenilo izgleda jako efektno sve dok ga ne krenete koristiti i kada se dvije nijanse pomiješaju ispadne žarko narančasta nijansa. No ta se nijansa još uvijek može lijepo izblendati da ispadne umjerena, pogotovo za osobe svijetle puti kao što sam ja jer je rumenilo dosta pigmentirano. Tekstura ovog mat rumenila mi se nije pretjerano svidjela jer je pomalo kredasta, no definitivno se može bolje izblendati nego novo Taupe rumenilo. 



Rose Gold je rumenilo koje mi se više svidjelo i ono je prave rose-gold nijanse. Prepuno je sitnog sjajnog shimmera pa daje prekrasan glow efekt. Vlasnice proširenih pora ga možda neće previše voljeti, no ja sam jedna od tih nesretnih vlasnica pa svejedno obožavam shimmer rumenila. Rumenilo je lijepo pigmentirano, mekano i lakše se blenda od mat verzije, tako da mogu odmah reći kako mi se shimmer verzija više sviđa.



Prelazimo na swatcheve gdje možete vidjeti prvo puni i onda izblendani swatch. Osobno mi se više sviđa Rose Gold rumenilo jer se prekrasno sjaji kao što možete vidjeti na swatchu.

Sa lijeve strane je Coraline, a sa desne Rose Gold rumenilo.


Na kraju ipak moram reći kako nisam pretjerano zadovoljna sa novim NYX rumenilima i njihovom teksturom ukoliko ih uspoređujem sa starom verzijom. Pogotovo kada su u pitanju mat rumenila gdje je starija verzija troduplo bolja od nove. Ako me pratite već duže vrijeme znate kako sam o NYX rumenilima u staroj ambalaži i stare teksture već pričala ovdje i ovdje i zbilja sam njihov veliki ljubitelj, ali mi još uvijek nije jasno zašto se tekstura ovih rumenila mijenjala i to na gore.

Cijena ovih rumenila je oko 52 kn.

NYX kozmetiku možete kupiti u NYX dućanu u Areni ZG, u Diviana Cosmetics dućanima i na njihovom webshop-u, u Danijel Cosmetics dućanima i na raznim stranim webshopovima kao Feelunique, Cult Beauty itd.

Jeste li isprobali koje novo NYX rumenilo? :)

Kiss
Talisha

2 komentara:

  1. Ni meni nije jasno zasto se ponekad mijenjaju formule koje su dobre. Ne kuzim i zaista se nadam da ne idu na namjerno smanjenje kvalitete kako bi vise zaradili.
    Inace su lijepe nijanse, ja vise preferiram bordo i tamne nijanse iako ih kod nas bas i nema, a i ja bijela kao zid pa mozes zamisliti kako mi onda lijepo stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno mi nije jasno da toliko hvaljenom proizvodu oni promijene formulu. i dalje cu koristiti stara rumenila jer ova nova vise necu kupovati :(
      uh ja bas nisam za bordo, nekako si mislim da mi ne stoje na moju bijelu put :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...