Stranice

20. travnja 2017.

Wet n Wild Coloricon - Rose Champagne

Vrijeme je da vam pokažem jedno Wet n Wild rumenilo koje me skroz zainteresiralo, pa krenimo :)


Dugo nisam kupovala Wet n Wild rumenila jer mi nijanse nisu bile nešto previše napete i formula mi se nije dopala, pogotovo onda kada su ova rumenila bila u staroj ambalaži.
Tako sam jednom prilikom šetajući po Bipi ugledala ova rumenila starog imena ali u novoj ambalaži. Tada sam sama sebi rekla kako je vrijeme da si ipak nabavim neko novo WnW rumenilo i onda ugledala ovog ljepotana po nazivu Rose Champagne. Priznajem da su mi najdraža rumenila ona rose-gold i koraljna, tako da je ovo jednostavno dozivalo moje ime. 



Rumenilo je jako interesantne nijanse, pomalo ju je teško i za opisati. Rekla bih neka blaža verzija rose-gold rumenila ili prljavo breskvasta nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom. Odlična je kao dnevna i noćna varijanta rumenila. Može ga se nadograđivati do željenog intenziteta.

Nova WnW rumenila su reformulirana tako da mi se ova formula više sviđa od prijašnje. Rumenilo je pigmentirano, mekano, puterasto, lijepo se blenda i traje cijeli dan. Sitni zlatni shimmer koji se nalazi u rumenilu daje prekrasan glow efekt na obrazima. Jedina "mana" ove nijanse je što je jako svijetla pa ju osobe malo tamnije puti neće moći koristiti kao rumenilo, ali ju mogu svakako koristiti kao highligter. Za mene to nije mana jer kao što vidite rumenilo se na mojoj puti i više nego dobro vidi :D

Lijevo je deblji swatch, a desno je izblendani swatch.


Definitivno ću si nabaviti još nijansu Apri-Cot in the Middle :) Cijena rumenila je oko 35 kn.

Jeste li isprobali koje novo WnW rumenilo? :)

Kiss
Talisha

Broj komentara: 10:

  1. Nisam probala WnW rumenila, ali bi mogla, ovo baš zgodno izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako volim ovakva rumenila koja ne zarumene previše :D ja imam nijansu Mellow Wine od WnW i to mi je omiljeno rumenilo, definitivno! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja isto, radje cu imat rumenilo koje mogu nadogradit do zeljenog intenziteta nego ona super pigmentirana :D problemi po super bijeloj puti :D

      Izbriši
  3. Baš sam neki dan gledala wnw rumenila i nisam si uzela nijedno, morat ću to ispraviti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam wet'n'wild rumenila. Ova nijansa mi se baš sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam fan shimmer rumenila, ali ovo je stvarno lijepo.
    Vec sam i dosadna, ja obozavam one tamno crvene nijanse, taman primjerene ljetu, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe ja sam bas za ove shimmer rose gold i breskvaste nijanse, totalno se ne vidim sa tim tamno crvenim, mislim da bi izgledala kao snjeguljica xD

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...