Stranice

27. travnja 2017.

Empties #23

Vrijeme je kada vrećica za Empties stvari vrišti da ju ispraznim, pa sam tako i napravila :) Nema puno stvarčila ali definitivno ovako držim neki red :P


Hawaiian Tropic Body Butter mi je ostao još od prošle godine i koristila sam ga ove zime zbog dobre hidratacije. Zbog isprobavanja drugih proizvoda neko vrijeme sam ga zapostavila, ali onda sam se natjerala završiti ga do kraja. Ukoliko volite kokos onda će vam njegov miris bit kao opium. Inače ukoliko su vam ostali ovakvi ljetni proizvodi, slobodno ih trošite i po zimi jer maslaci i kreme koji se koriste poslije sunčanja su jako hranjivi i hidratantni, što je logično jer koža nakon sunčanja je suha i dehidrirana.


BiGood piling za tijelo sam uzela u Bipi jer je bio na nekakvoj akciji i nije mi se dalo trošiti previše novaca na skupe pilinge. Spada u Bipinu prirodnu marku tako da ga preporučam svim ljubiteljima prirodne kozmetike. Piling ima prekrasan miris po slatkastom bobičastom voću, gelaste je teksture i granule u njemu lijepo čiste kožu. Definitivno je piling koji ću ponovno kupiti.
Nivea Intimo losion za intimno područje nije nikakav novitet kod mene, samo sam shvatila da vam ga nikada nisam spomenula. Ovo je jedini koji koristim već godinama i imate moje preporuke ukoliko tražite neki ovakav proizvod.
Dove Invisible Dry je moj najdraži dezić u zadnje vrijeme i mogu ga preporučiti svima koji traže dobar dugotrajni dezić. Jedino se ne bi složila sa ovime da je testiran an 100 boja jer svejedno će nekada ostaviti vijeli trag na robi ali sve u svemu jako dobar dezić.


Nivea micelarna vodica za sve tipove kože mi je bila odlična. Kupila sam ju još kada je tek izašla pa se sada može naći u većem pakiranju koje trenutno koristim. Mogu reći da mi je ovo za sada jedna od najboljih micelarnih vodica koje sam probala i da definitivno neko vrijeme ostajem samo na njezinom korištenju bez isprobavanja nekih drugih.
Mixa hranjiva krema sa 8% glicerina namijenjena je suhoj i osjetljivoj koži. O njoj sam pisala ovdje.
Afrodita Natural Lift okoloočna krema mi se jako svidjela, a moje okoloočno područje je jako zahtjevno. Sviđa mi se jako i ova ambalaža na pumpicu koja je super praktična. Sadrži kolagen i retinol, a trebala bi zatezati borice. Nisam osjetila nikakvu promjenu na koži što se tiče toga, ali mi se kremica jako svidjela jer je hidratantna i hranjiva.


Christina Aguilera Royal Desire parfem mi je bio odličan, svidio bi se svima koji vole lagane i puderaste mirise.
Aveo odstranjivač laka za nokte s mirisom lubenice je zamjena za nikad prežaljeni Aveo badem kojeg su povukli. Ubiti je to ista stvar samo se morate naviknuti na novi miris lubenice koji je u početku dosta intenzivan, no kasnije kada se naviknete na njega nije nikakav problem više.
Mixa dvofazni odstranjivač je moj nezaobilazni proizvod i ovdje sam ih čak 2 potrošila u kratkom periodu. O njemu sam pisala ovdje.


Essence All About Matt puder u kamenu je u mojoj standardnoj postavi tako da to nije nikakva novost :)
Essence turpija sa 4 različite strane mi je bila odlična. Moram pohvaliti Essence koji radi stvarno odlične turpije za malo novaca.
Maybelline Colossal Go Extreme Volum' Waterproof maskara mi je bila dobra u ono vrijeme kada sam kratko imala maskaru na očima jer za neko duže vrijeme ne drži baš najbolje, ali dobra stvar je što se jako brzo skida.


Potrošila sam more blazinica, kao što vidite među najdražima su mi maxi blazinice zbog svoje praktičnosti. Od njih sam koristila Lady's Code i Lolete. Od manjih blazinica otkrila sam nove fantastične Jasmin blazinice koje su duplo deblje od običnih i užasno mekane.


Jeste li probali koji od ovih proizvoda? Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? :)

Kiss
Talisha

4 komentara:

  1. Hawaiian Tropic Body Butter koristim svako ljeto i obožavam njegov miris. Maybelline maskare mi nikad nisu baš sjele, ne znam, jednostavno mi nisu ništa wow.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlicno mirisi, cak mi nije niti dosadio njegov miris tokom koristenja, sto mi se zna desit sa nekim drugim kokosastim proizvodima :) steta, ja samo njih vecinom koristim, lash sensational mi je ipak najbolja od svih :)

      Izbriši
  2. Ovaj Essence all about matt puder sam kupila, zamrzila, ostavila u ladici i onda uzela i sad ga obozavam. ne znam kaj se dogodilo tu, mozda je stvar da sam ga prije nanosila sa spuzvicom onom a sad sa fluffy kistom pa me vise ne ostavlja bijelom...
    u svakom slucaju shvacam zasto si ga ovolko potrosila :D takoder, slazem se da essence radi super stvari za malo novaca :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe vidis mozda je to jer ja ga uvijek koristim sa kistom i nikad mi se ne vidi bijela boja na licu, pretpostavljam da je sa spuzvicom ostavljao bijele tragove. essence stvarno radi odlicne stvari za malo novaca :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...